Tromsø - Lillestrøm 19.04.2015 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    At det ikke er rødt kort er helt uforståelig. Det som er enda mer uforståelig er at Marcus Hansson kan stå å småflire og snakke med våre spillere rett etterpå. Hva faen? Vi er Lillestrøm Sportsklubb for pokker, man gjør ikke sånt uten å få høre det. Opp i trynet hans og si i fra!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      En skandale at så mange er så usynlige, spillet som presteres er langt unna godkjent, og Runar skal ikke stå der å å gi inntrykka av noe annet. Det er en trepoengsserie, at man ikke har tapt er ingen trøst og unnskyldning overhode. Islendingene på og utenfor banen er langt unna.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
        Forsvaret neste match blir vel:
        Ringstad - SKM - Kippe - Arnesen.
        Bytt gjerne plass på SKM og Kippe. Tror SKM håndterer høyre stopper bedre enn kippe.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3163

          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          At det ikke er rødt kort er helt uforståelig. Det som er enda mer uforståelig er at Marcus Hansson kan stå å småflire og snakke med våre spillere rett etterpå. Hva faen? Vi er Lillestrøm Sportsklubb for pokker, man gjør ikke sånt uten å få høre det. Opp i trynet hans og si i fra!
          I slike situasjoner savner jeg spillere som Espen S og Kasey, spillere som så ut som om de brydde seg.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av andersmm
            Ser ut som vi skal få bruk for stallen i år. Amundsen kan muligens få ta seg en tur ut på høyrebacken, for sånn som han har spilt i det siste er det jo livsfarlig å ha ham i midtforsvaret.
            Som høyreback i en kamp vi skal føre og skape noe?

            Kommentar

            • forzafugla!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 461

              Vi må finne en langt bedre måte å utnytte Fofana på. Orker ikke å se alle disse pene raidene hans som ender ut i ingenting. Man kan rive seg i håret av langt mindre.

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                positivt:
                - Fønix putta
                - Gode tendenser
                - Stian begynner å komme i form
                - Mye fotball i Johan

                Negativt
                - Riise skada
                - Dommer'n
                - Kommentatoren på Cmore
                - Byttevegring
                - Vilhjalmson bedre enn de på benken?
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  Synes egentlig det var en god bortekamp, men med lite uttelling. Burde hatt straffe og Hadde bare Lundemo sitt frispark gått 5-10 cm Lavere så....fortsatt sjokkert over at det ikke ble rødt. Krise hvis BH er ute lenge for han er lagets viktigste spiller i min bok.
                  Last edited by tilt; 19.04.2015, 19:20.
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    Halvveis grei førsteomgang. Litt for dårlige både fremover og bakover. Dårlig inngang på 2.omgang der Tromsø fort kunne tatt ledelsen. Men fra 55 min og utover synes jeg vi er ganske bra, og styrer kampen. Riktignok sliter vi veldig med å skape noe. Ender veldig ofte med at Fofana prøver å tråkle seg forbi 4-5 mann før den sjette beiner ballen unna rett før han får skutt. Kommer faen meg til å miste håret før august. Ser dessverre ut til at årets utgave kan skape mer frustrasjon enn glede. Men det er absolutt ikke helsvart. Tendensene er der noen ganger, de må bare komme langt oftere enn de gjør nå.

                    Men nå må vi faen meg ha seier mot Stabæk!
                    ..................

                    Kommentar

                    • Klimtkongen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2014
                      • 419

                      Tror vi kan avskrive topp 5 i år. Vi blir nok langt dårligere. Tenk når vi møter de gode lagene.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Klarer ikke å gi helt slipp på dommern her.. 2 grisestygge taklinger som gir 2 skadde spillere, pluss på med ett par taklinger til med nesten samme skjebne (bl.a. rett før BHR ble kvestet). At det ikke ble gitt rødt kort her, det må få etterspill.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Gjennomgang på TV2 og ingen fra LSK intervjues eller nevnes i det hele tatt, som om vi kunne bli mer anonyme.

                          Kommentar

                          • Fredenburg91
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2013
                            • 377

                            Gjengen på Fotballkveld er enstemmig enig i at det er rødt, og at dommern burde sone karantene. Jeg gir vanligvis beng i hva såkalte eksperter mener, men det er fint å høre at de ser akkurat hvor hårreisende den taklinga der var.
                            ---------------------------------------------------------------------
                            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                            ---------------------------------------------------------------------

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Er ikke vitsen med å ha dommer at de skal beskytte spillere mot voldsmenn? Han står 5 meter fra og gir gult. Han burde aldri få dømt igjen men får sikkert klapp på skulderen av nøff.

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Klarer ikke å gi helt slipp på dommern her.. 2 grisestygge taklinger som gir 2 skadde spillere, pluss på med ett par taklinger til med nesten samme skjebne (bl.a. rett før BHR ble kvestet). At det ikke ble gitt rødt kort her, det må få etterspill.
                                Det er så sjukt provoserende når man ser posisjonen til dommeren. Står med klar sikt fire meter unna situasjonen. Udugelig kødd.
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Dos Santos sier jo faktisk noe vettug, utrolig hvordan Stabæk kan finne leiesoldater og allverdens trams i siste lita og få i sammen noe som kan spille fotball. Og til og med på humpete og håpløst utdaterte Nadderud. Til sammenligning har LSK en vanvittig kontinuitet i spillergruppa og har spilt på fløyelsunderlag, men spillerne ser ut som om de knapt har håndhilst før kampen blåses i gang og engang har lyst til å være utpå der.

                                  Frykter sterkt glødende ryggelys på LSK-spillere neste helg i møtet med type Gorocia. Sikkert på løp etter pasning fra Finnur Feilpassur. Lykke til med oppgaven å styre kampen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Klareste røde kortet jeg har sett og klareste straffa jeg har sett. Dommern var helt ute av det, bør bli karantene.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3332

                                      Gutta i studio er klokkeklare. Det skulle vært rødt. http://www.tv2.no/2015/04/19/sport/6821791

                                      Skjønner det fortsatt ikke. Hvordan skal spillerne vite hvordan de skal forholde seg på en bane, når de kan gjøre hva pokker de vil uten at det skal få konsekvenser. Sparker du bort ballen og river av deg trøya i løpet av en kamp er du utvist. Men å nesten brekke beinet tvers av belønnes med gult. Dommeren står fem meter unna - jeg fatter ikke hvordan det er mulig å slippe unna. Dommeren bør settes i karantene ut sesongen, for det er noe av det verste jeg har sett. Kjenner samtidig at det også påvirker "gleden/interessen" over at norsk toppfotball er tilbake når slik bare blir belønnet med gult kort.

                                      Kommentar

                                      • Joha
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 314

                                        Vi kalte Brage for tragedien da han dømte Raufoss i adeccoligan var like håpløs da til og dømme da et under at Hanson bare fikk gult kort det var klart rødt kort her bør forbunde gå inn og ilegge Hansson på Tromsø 5 kamper karantene

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Registrerer at flere slakter forsvaret I dagens kamptråd. Syntes ikke 5 skudd på mål for TIL er så veldig avskrekkende. Laget har sluppet inn tre mål på tre kamper. Godkjent. Fakta er at det det er det offensive samhandlingsmønsteret som overhode ikke eksisterer. Legg merke til hvor mange ganger vi har gode overgangsmuligheter hvor ballen faen meg ikke går fremover. Andersson er I mine øyne værsst I klassen der. Ble litt bedre utover 2.omg I dag.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎