Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, Søndag 7. oktober 2012 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Pingla
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 370

    #41
    Håper absolutt ikke vi skal legge om formasjon, nå som vi faktisk har hatt 2 brukbart solide kamper på rad (og faktisk ikke sluppet til altfor mye bakover).
    ¯\_(ツ)_/¯

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Off topic: grunnen til at Sogndal har kunstgress heter Yngve Hallen. Kunstgress er rein politikk og "breddeidrettens" forkjempere sitt kronargument, der fakta har lite med saken å gjøre. Fruktene, eller skal vi si vokseplene, denne falske debatten høster ser vi jo faktisk de sportslige resultatene av i TL, KG-lag med underlag av sterkt varierende kvalitet. Som igjen slår beina under ett annet velbrukt argument blant Hallens venner, den påståtte økonomiske gevinsten.

      On topic: vi møter laget med suverent minst ballinnehav i ligaen. Mener å ha sett et gjennomsnittstall under 40%. Sogndal vet de møter ett lag med svært dårlig evne til å føre kamper, å "ta oss" med vår egen medisin er nok noe de har brukt mye tid på frem mot denne kampen.

      En vanskelig arena for LSK, men likefullt en kamp man skal vinne. Og vinne ved å vise seg som et bedre lag. For en gangs skyld denne sesongen.

      Kommentar

      • skotten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 1794

        #43
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        En vanskelig arena for LSK, men likefullt en kamp man skal vinne. Og vinne ved å vise seg som et bedre lag. For en gangs skyld denne sesongen.
        Om denne kampen vinnes på feinschmeckeri eller kriging eller begge deler er meg i dette tilfellet revnende likegyldig, bare den vinnes... Seier betyr mest sannsynlig trygg plass, og lavere hvilepuls.

        Får håpe dagens lukkede trening har ført til noen fruktbare dødballvarianter også!

        Kommentar

        • Herman
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 1101

          #44
          Laget ifølge RB:

          ------------Sead------------
          Stoor--Østli--Kippe--Ruben
          Palmi--Hauger--Riise--Bolly
          -------------PVM-------------
          ------------Helstad----------

          PVM bare trent én økt med laget denne uka, men sier til RB at han starter. Riise ikke sikkert blir klar, Johan starter i så fall.
          Twitter

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #45
            Opprinnelig skrevet av skotten
            Om denne kampen vinnes på feinschmeckeri eller kriging eller begge deler er meg i dette tilfellet revnende likegyldig, bare den vinnes...
            Når jeg skrev "vise seg som et bedre lag" var ikke det nødvendigvis ensbetydende med hælspark og tuneller. Trodde ikke det var nødvendig å poengtere, men jeg tok åpenbart feil.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #46
              Opprinnelig skrevet av Herman
              Laget ifølge RB:

              ------------Sead------------
              Stoor--Østli--Kippe--Ruben
              Palmi--Hauger--Riise--Bolly
              -------------PVM-------------
              ------------Helstad----------

              PVM bare trent én økt med laget denne uka, men sier til RB at han starter. Riise ikke sikkert blir klar, Johan starter i så fall.
              Ryktene sier at Riise må stå over.

              Kommentar

              • Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

                #47
                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Ryktene sier at Riise må stå over.
                Ja, han er vel med og ble nok testet på trening i Sogndal i dag. Hvis han må stå over så blir det vel PVM sentralt og Johan i mellomrommet.
                Twitter

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Når jeg skrev "vise seg som et bedre lag" var ikke det nødvendigvis ensbetydende med hælspark og tuneller. Trodde ikke det var nødvendig å poengtere, men jeg tok åpenbart feil.
                  Greit å få presisert. I lys av hvordan du vanligvis formulerer deg var det en høyst nødvendig...

                  Greit også å presisere fra min side at det jeg mente var at vi må leve med at motstanderen i høy grad får legge premissene for hvordan vi fremstår selv med tanke på spillestil, og jeg håper laget er forberedt for flere ulike scenarioer.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av skotten
                    Greit å få presisert. I lys av hvordan du vanligvis formulerer deg var det en høyst nødvendig...

                    Greit også å presisere fra min side at det jeg mente var at vi må leve med at motstanderen i høy grad får legge premissene for hvordan vi fremstår selv med tanke på spillestil, og jeg håper laget er forberedt for flere ulike scenarioer.
                    Laget med ballinnehavet legger premissene for kampen, og vi møter nå laget som i størst grad lar motstanderen bestemme. Det er helt opp til LSK selv å ta kontrollen her, forskjellen mellom lagene skal utgjøre mer enn innsats aleine. På tide å stille krav og kreve at LSK lever opp til hypen.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #50
                      Blir moro å se en kamp mellom to lag som ikke vil spille ball.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #51
                        Nok en gang er vi kjepphøye før en kamp at ikke spillerne lærer...Sogndal vinner 3-0...FAEN

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Nok en gang er vi kjepphøye før en kamp at ikke spillerne lærer...Sogndal vinner 3-0...FAEN
                          Ja, måtte gud forby at det finnes en eller to vinnerskaller i denne tapergjengen...
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Ja, måtte gud forby at det finnes en eller to vinnerskaller i denne tapergjengen...
                            Ser ikke den helt hvordan de flåsete kommentarene til Sead gjør ham til en vinnerskalle.

                            Vinnerskaller hadde tatt Sogndal på alvor, jobbet hardt for å rette opp inntrykket etter en totalt mislykket sesong og spart seg for dustekommentarer.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #54
                              Kommentarer om at gir vi bare 50% så knuser vi dem er bare helt latterlige .... Jeg forventer 100% og da skal vi vell vinne 20-0.Lurer bare på hvor mange % spillerne har gitt før i år 0,1 kanskje....

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rune
                                Ser ikke den helt hvordan de flåsete kommentarene til Sead gjør ham til en vinnerskalle.

                                Vinnerskaller hadde tatt Sogndal på alvor, jobbet hardt for å rette opp inntrykket etter en totalt mislykket sesong og spart seg for dustekommentarer.
                                Dette er ikke første gangen spillere får kritikk for å si at de skal vinne. Sead er og forblir en vinnerskalle. Dette er taktisk spill og psykologisk krigføring. Om sogndal tror vi undervurderer de så er det til fordel oss. Jeg er sikker på at spillera har sett på tabell og resultater i år slik at en reel undervurdering ikke vil skje..
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Blir moro å se en kamp mellom to lag som ikke vil spille ball.
                                  Men aller mest trist og flaut. Spøken blir tross alt på vår bekostning, tatt i betraktning forutsetningene for de to lagene.

                                  Kommentar

                                  • Rune
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 1229

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Dette er ikke første gangen spillere får kritikk for å si at de skal vinne. Sead er og forblir en vinnerskalle. Dette er taktisk spill og psykologisk krigføring. Om sogndal tror vi undervurderer de så er det til fordel oss. Jeg er sikker på at spillera har sett på tabell og resultater i år slik at en reel undervurdering ikke vil skje..
                                    Sorry, jeg greier ikke å se Seads mesterplan. Hvorfor er det en fordel at Sogndal tror at vi undervurderer dem?

                                    En vinnerskalle hadde sagt noe sånt: "...har sett tabellen og resultatene. Jeg er klar over at prestasjonene tidligere i sesongen ikke er gode nok. Vi er like skuffet over oss selv som det dere er. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å rette opp det slette inntrykket vi har gitt i år. Jeg gleder meg til å reise til Sogndal på søndag. Ingenting er bedre enn å representere Lillestrøm Sportsklubb på fotballbanen. Jeg hadde med glede gått til Sogndal for muligheten til å vinne en fotballkamp."
                                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Rune
                                      Sorry, jeg greier ikke å se Seads mesterplan. Hvorfor er det en fordel at Sogndal tror at vi undervurderer dem?

                                      En vinnerskalle hadde sagt noe sånt: "...har sett tabellen og resultatene. Jeg er klar over at prestasjonene tidligere i sesongen ikke er gode nok. Vi er like skuffet over oss selv som det dere er. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å rette opp det slette inntrykket vi har gitt i år. Jeg gleder meg til å reise til Sogndal på søndag. Ingenting er bedre enn å få representere og vinne for Lillestrøm Sportsklubb på fotballbanen. Jeg hadde med glede gått til Sogndal for å få lov til å vinne en fotballkamp for fansens skyld, og taper vi går jeg selvfølgelig tilbake"
                                      Greit, jeg gir meg. Sead er en taper...
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Holterkanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2009
                                        • 570

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Greit, jeg gir meg. Sead er en taper...
                                        Ikke gi deg, det skal da være lov å by litt på seg selv å "væra litt gæærn"
                                        Mediedekning gir det også, fallhøyden øker, men det er en risiko vi må ta for å ikke bli glemt som grå og triste.
                                        Stå på: det skaper engasjement.

                                        Gleder meg faktisk til kamp, tipper 1-2 og håper Fofana kommer innpå som superinnbytter og avgjør kampen.
                                        ________________________
                                        TB

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9413

                                          #60
                                          Jeg pleier å gå hardt ut mot jinxing og undervurdering, for de henger sammen som hånd i hanske.

                                          Men i Sead sitt tilfelle er det snakk om no helt anna; he is all about them lols, og prater bare piss for å være morsom evt ha det morsomt selv

                                          "Selv skal jeg bli shampo-modell etter hvert, jeg som har så fint hår. Men det er den litt for store nesen min som gir meg sjarm"

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎