Medlemsmøte for KFL/LSK mandag 21. januar på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #61
    Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
    Sikkert ikke....
    Du har rett, det ble ikke stilt noe spørsmål vedrørende dette. LSK-ledelsen har helt sikkert fått med seg/blitt gjort oppmerksom på reaksjonene, men akkurat på dette møtet var det vel stort sett saker av noe større karakter som ble satt frem i lyset. Selv om det selvsagt hadde vært interessant å høre grunnlaget for prissettingen som ble gjort der. Vi får se hva som skjer foran neste treningskamp.

    Men som Fjøra sier det, dog ikke helt ordrett: "den dagen dere supportere er fullstendig enige i det vi i ledelsen foretar oss, er litt av sjarmen ved å drive en fotballklubb borte."

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      #62
      Viktig og interessant møte. At både Nordlie og Fjøra snakker i spissformuleringer og sitater gjør møtet også vittig, men ikke mindre imponerende at ulfpulf får skrevet det ned. I tillegg måtte man nesten på Volvat-senteret for å få operert ørene tilbake etter Mykles flammende innlegg om Per Mathisen. Iallfall flott og fortjent at han fikk sin hyllest på Martins!
      Last edited by Canário; 22.01.2008, 19:17.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #63
        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Fjøras øyeblikk var da han kom over et klipp fra cupfinalen som noen hadde lagt ut på Youtube med sangen You raise me up - som ble spilt i begravelsen til Petter Gurskevik, LSK-styremedlem, og Fjørtofts gode venn, som døde rett etter 2005-cupfinalen.
        Det er jo Mr Hoyt som er mannen bak denne videon. Veldig veldig bra film som setter følelsene i gang oss hver av en av oss.
        NB: Pga copyright-problemer fikk jeg streng beskjed om å erstatte den opprinnelige sangen av Josh Groban med en standard-sang fra youtube-arkivet. Beklager d...

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3192

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
          LSK-ledelsen har helt sikkert fått med seg/blitt gjort oppmerksom på reaksjonene, men akkurat på dette møtet var det vel stort sett saker av noe større karakter som ble satt frem i lyset. Selv om det selvsagt hadde vært interessant å høre grunnlaget for prissettingen som ble gjort der. Vi får se hva som skjer foran neste treningskamp.
          Og nå har vi fått se at de har tatt hensyn til reaksjonene og skal slippe inn alle med sesongkort for 2008 gratis - se blant annet nyhetstråden.

          gilbert

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎