Næringslivet redder LSK. Og de skal få kred for det

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Næringslivet redder LSK. Og de skal få kred for det

    Her kan du bare liste opp aktører som bidrar til LSKs økonomi.

    Noen fantastiske bidragsytere:

    Åkrene Mek Verksted 200000
    Nortekk AS 100000
    Project Economics AS 50000
    Bredde Invest AS 40000
    Transportsentralen Lillestrøm 30000
    Advokatfirma Nickolaisen 20000
    Martins AS 20000
    Advokatfirmaet Owe Halvorsen & Co 15000
    Garcon AS 15000
    Stiftelsen Nordeide Utleieboliger 15000
    Transportservice Lillestrøm 15000
    Slipex Norge AS 13000
    Trygg & Sikker AS 12000
    Hooley 11800
    LillestrømBanken 10700
    TCE Consulting 10001
    A/S Jonas Liesgt 40 10000
    Advokatfirma Næss, Lærum, Lier & Stende 10000
    Advokatfirmaet Mageli ANS 10000
    Kanari-Fansen 10000
    Novitas Kommunikasjonsbyrå 10000
    Stema Rådgivning AS 10000



    Viktig å få med disse. Utrolig sporty av Netigate som nettopp har starta i Norge og har ikke noe kontor utenfor Oslo å bidra. Største konkurrent: Questback (Norsk firma). Min mening (og ja jeg kjenner til hva jeg prater om). Netigate er bedre.


    #VIERLSK-klubben
    Rydje Renhold Oslo/Akershus AS betaler kr 500,- pr mål
    Romerike Trafikkskole betaler kr 300,- pr mål
    Netigate Norge AS betaler kr 300,- pr mål
    Lars Johan Evensen betaler kr 250,- pr mål i serie og cup ut året.

    Vis lojalitet så støtter du klubben. Det går IKKE ubemerket hen at jeg bytter avtaler til store summer til LSK-sponsorer og jo mer de føler de får kred jo mer gir de.

    Trenger du noe disse tilbyr så kjøp av de for faen

    Edit: For bedriftsledere ville jeg sjekka ut vår nye sponsor (som har sort på gult!) www.vanpee.no

    "Like" de få FB. Følg de på LinkedIn!


    #VIERLSK-kampen
    LSK er stolte av å presentere tre nye bidragsytere som tilsammen har klart å løfte det totale kronebeløpet til kr 41,- per tilskuer. Våre nye samarbeidspartnere er:
    BDO Lillestrøm - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Advokatfirmaet Næss, Lærum, Lier & Stende AS - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Strømbergs Plast AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Melby Auto - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Saxi Produkter AS- besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Romerike tak og membran AS - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Fjell og Fjord konferanser AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Snorre Data AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Lillestrømbanken - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.

    Fra før har følgende bedrifter bidratt:
    WT Bygg - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    DPS Gruppen AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Vanpee - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Glassmester Reidar Hesler AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Kanari-Fansen Lillestrøm - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om organisasjonen.
    Beto-Bygg - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    TNT - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    McDonalds - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Telexpressen avd Lillestrøm - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    LPG Norge - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Dynea - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Murmester Rolf Holm - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Vindveggen Arkitekter AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Gero Sportsfiske AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Gjøco AS - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Egon Lillestrøm - besøk deres hjemmeside eller Facebookside for mer informasjon om bedriften.
    Interoptikk Kjølberg - besøk deres hjemmeside for mer informasjon om bedriften.
    Milano Gatekjøkken - besøk deres restaurant i Adolph Tiedemands gate 29 i Lillestrøm for mer informasjon om bedriften.
    Hyll Hyll!
    Last edited by Kjell.T.Ring; 08.08.2014, 08:56. Begrunnelse: Tillegg
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Kan minne om at jeg nå bytter bank til Lillestrømbanken etter bidraget deres og har fått meget bra betingelser og de klarte å bake inn billånet i boliglånet.

    Der har de tjent inn sine 10700.- lett

    Slike ting må da oppfordre til større bidrag?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Wanker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 632

      #3
      Takk for oversikten, überviktig å vite hvem som er hel ved!

      Jeg ser det er mange kjente navn på lista, og de har bidratt i årevis. Men jeg er sjokkert over hvor få det er, og hvor lave jeg synes enkelte bidrag er. Den minste lille kiosk burde kunne avse 3-5000, utesteder 10000-vis. Det burde være 100-200 ulike givere på denne lista. Forhåpentligvis pågår det aktiviteter som vil bedre dette.

      Skal selv sjekke Lillestrømbankens betingelser når jeg er tilbake fra ferie!
      Hunter S. Thompson:

      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av Wanker
        Takk for oversikten, überviktig å vite hvem som er hel ved!

        Jeg ser det er mange kjente navn på lista, og de har bidratt i årevis. Men jeg er sjokkert over hvor få det er, og hvor lave jeg synes enkelte bidrag er. Den minste lille kiosk burde kunne avse 3-5000, utesteder 10000-vis. Det burde være 100-200 ulike givere på denne lista. Forhåpentligvis pågår det aktiviteter som vil bedre dette.

        Skal selv sjekke Lillestrømbankens betingelser når jeg er tilbake fra ferie!
        Pinlig lite. Selv fra store aktører. Men gjør som meg å gi de en grunn til å sponse. Si du velger du FORDI de sponser LSK. Bedriftsledere er stort sett veldig oppegående (jeg har jobba B2B i 12 år) og de forstår god butikk.
        Last edited by Kjell.T.Ring; 21.06.2014, 19:05.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Sendte denne til min snart eks-bank:

          Hei og takk for et langt og godt samarbeid.

          Jeg bytter nå til Lillestrømbanken grunnet deres engasjement i Lillestrøm SK og jeg får faktisk litt bedre betingelser som jeg fant ut etterpå.


          Vil takke for meget bra kundeservice og jeg hadde blitt hadde dere vært av bidragsyterne (men som du sikkert forstår er klubblojalitet noe annet en banklojalitet) ville ting stilt seg annerledes.


          Takk for et godt kundeforhold!
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            #6
            Bedrifter i sponsorpoolen som går ut og sier at de vil støtte LSK med alt fra 10,- til 100,- pr gang facebooksiden deres blir delt eller likt på internett innen en viss tid, vil i disse dager ha en unik mulighet til å få mange følgere på facebook.
            Dette vil være billigere enn mye annen form for markedsføring i disse dager, gi masse verdi og gi de en unik mulighet til å forvalte dette i ettertid. Ikke minst vil de synliggjøre at de støtter #VIERLSK for mange mennesker med hjertet i klubben.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              My point exactly. Får du plutselig dobbelt antall følgere på LinkedIn og FB så gir du bedriftene en ekstra grunn til å sponse så hvis alle bidrar og løfter opp de som bidrar kan det generere mye mer penger en en gjeng generøse forumbrukere.

              Koster så lite. Gjør en forskjell...
              Last edited by Kjell.T.Ring; 22.06.2014, 13:50.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Trygg & Sikker AS 12000
                Her skal jeg jaggu bestille seriekoblede røykvarslere som vi uansett skulle gå til innkjøp av innen kort tid. Ikke mange kronene det koster, men skal naturligvis fortelle de om hvorfor jeg handler av de fremfor ett annet sted. De tilbyr blant annet alt av brannsikring og barnesikring og bør være en aktør som mange av oss supportere har behov for produkter fra.

                edit:

                Er det forresten frekt hvis jeg sende de denne e-posten?

                Kjære LSK sponsor.

                Jeg ser du er en av mange bedrifter som viser din støtte for LSK i disse dager, og har bidratt med penger som er avgjørende for LSK sin videre eksistens.
                Du har da kanskje fått med deg at LSK supporterne via deres supporterforum www.kfl.no/debatt har hatt en stor innsamlingsaksjon i disse dager som snart har samlet inn 200.000,- fra privatpersoner?

                I den anledning har man også diskutert en del rundt hvordan man som supporter av LSK kan bidra til at bedrifter som støtter LSK får verdi for deres bidrag.
                En av påfunnene jeg har kommet opp, og som er enkelt for begge parter å forholde seg til, er å dele og like deres
                sider på facebook.

                Jeg kommer derfor med følgende utfordring til dere:

                Vi supportere setter i gang en massiv "like & share" kampanje for deres sider mot at dere forplikter dere til å
                betale ett beløp pr like eller share over en kort periode på f.eks 7 dager.
                Dette beløpet kan være alt fra 10,- til 500,- avhengig av betalingsevne. Ett maksimumsbeløp kan naturligvis
                avtales hvis man frykter at en slik kampanje skal nå ut til i overkant mange, da man igjennom innsamlingsaksjonen
                har sett det enorme engasjementet som finnes i LSK og hva slags potensial som finnes for dere som leverandør.

                Dette er derfor en unik mulighet for dere som sponsor av LSK til å måle verdien av deres investering og hente inn
                mange følgere på facebook som man kan forvalte videre i form av tilbud, konkurranser eller informasjon rundt deres
                produkter eller tjenester. Ikke minst er det en fin måte å støtte klubben på, da man ikke vil gi mer enn man får
                tilbake, og jeg forstår naturligvis at man som bedrift ønsker å få noe tilbake for sin støtte.

                Dette er kanskje den rimeligste og mest kraftige formen for markedsføring dere kan gjøre i år, og bør være like
                aktuell for malermesteren på hjørnet som for en storbedrift.
                Dere er den første bedriften jeg forsøker å sende denne til, da dere tilbyr en type produkter som bør være aktuelle for mange LSK supportere og deres venner på facebook.


                Det er viktig å presisere at jeg kommer med denne oppfordringen 100% som LSK supporter og privatperson.


                Tar dere utfordringen??
                Last edited by Totti21; 22.06.2014, 11:46.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Her skal jeg jaggu bestille seriekoblede røykvarslere som vi uansett skulle gå til innkjøp av innen kort tid. Ikke mange kronene det koster, men skal naturligvis fortelle de om hvorfor jeg handler av de fremfor ett annet sted. De tilbyr blant annet alt av brannsikring og barnesikring og bør være en aktør som mange av oss supportere har behov for produkter fra.
                  Skal kjøpe boligalarm selv snart og tenkte sector men da de ikke er på lista kan jeg kanskje booste litt jeg og

                  Får sikkert et bra tilbud og hvis du sier at det er grunnet #VIERLSK (har fått det selv andre steder)

                  Eit: Mail sendt med forespørsel
                  Last edited by Kjell.T.Ring; 22.06.2014, 11:58.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    I dagens papir-RB; Transportsentralen Lillestrøm går inn med kr 1 000,- pr ansatt (18 000,-) til #vierlsk. TSL / Transportsentralen Lillestrøm er allerede inne med ca. 200 000,- årlig til klubben. Styreleder Ove Almroth oppfordrer andre bedrifter til å gjøre det samme, og argumenterer med at LSK sannsynligvis er Romerikes sterkeste merkevare, at det er viktig for området at den eksisterer og er i Tippeligaen. Han legger til at også Ungdomsavdelingen er en viktig del av klubben og byen.
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • Patriot
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2010
                      • 437

                      #11
                      Transportsentralen Lillestrøm vil fra nå av alltid være i min plussbok, og vil bli foretrukket ved behov, slik alle som hjelper LSK vil i alle år fremover.

                      Kommentar

                      • krisbj
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Dec 2009
                        • 95

                        #12
                        Burhol transport har gitt en mengde tusenlapper til #VIERLSK. De er også med på auksjonen

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1467

                          #13
                          Jo flere transportører jo bedre
                          - Flere som vil melde seg på?

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            #14
                            Romerikest blad burde også få kred. Om hvor mye penger dem har gitt er jeg ikke sikker på. Men at all publisitet rundt #vierlsk og næringslivstafetten har fått inn mye penger til LSK er jeg sikker på. Dette er ikke noe RB må skrive om, men likevel får aksjonen mye publisitet. Så kred til RB.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #15
                              få igang denne nå...Oppdater første innlegg etter hvert som firmaer hiver seg på.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Åpningsinnlegg oppdatert.

                                Legg gjerne ut litt skryt om disse bedriftene eller beskrivelse av hva de kan tilby
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Fugl1970
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • May 2008
                                  • 99

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Romerikest blad burde også få kred. Om hvor mye penger dem har gitt er jeg ikke sikker på. Men at all publisitet rundt #vierlsk og næringslivstafetten har fått inn mye penger til LSK er jeg sikker på. Dette er ikke noe RB må skrive om, men likevel får aksjonen mye publisitet. Så kred til RB.
                                  Sportsredaksjonen i RB har vel knapt noen jobb uten LSK.....

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                                    Sportsredaksjonen i RB har vel knapt noen jobb uten LSK.....
                                    Ingen tvil om at LSK er essensiell for RB men la oss fokusere kun positivt her.

                                    KLubben er viktigst.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #19
                                      Åpningsinnlegg oppdatert.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎