Start – LSK, 19. september

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    tur og billetter Start – LSK, 19. september

    Kampen mot Start ble flytta til lørdag kl. 15:30, så da ligger alt til rette for mange kanaris i sørlandsbyen. Tidlig kamptidspunkt og fine veier nedover gjør at dette skal bli en behagelig tur hvor vi er hjemme i god tid før midnatt.
    Start – LSK, lørdag 19. september, 15:30.
    Avreise kl. 07:30 fra Lillestrøm bussterminal.


    Billettkjøp
    Billetter kjøpes på Martin’s i Lillestrøm, via nettverkssalg eller ved å overføre penger til vår turkonto. Overfør penger til kontonummer: 1286.48.69759
    Merk betalingen med Navn, Tlf, og hvilken tur det gjelder.

    Eksempel
    Betaling fra Fugla Fuglesen, 99887744, Start.

    For mer info/spørsmål kontakt oss gjerne: turer@kanari-fansen.no eller telefon til en av tursjefene i 2015, Kim: 924 20 307 eller Ståle: 951 51 900.

    Pris tur/retur:

    KFL medlemmer: 300 kr
    Ikke-medlemmer: 400 kr (Det blir gjort medlemsjekk før avgang, det vil også være mulighet å tegne medlemskap på bussen)

    Turreglement
    Vi innførte i 2014 et nytt turreglement, og vi ber alle som skal være med på tur om å gjøre seg kjent med det. Turreglementet kan du lese bak på billetten, eller via denne linken: http://www.kfl.no/kfl/turreglement/
    I have this condition.
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    #2
    Veldig spent på denne. Start har nå tapt 8(!?) på rad. Historisk mener jeg (det er i hvert fall min subjektive opplevelse) at vi har avgitt forferdelig mange poeng til nedrykkslag oppigjennom. Start er nå på direkte nedrykk. I utgangspunktet klassisk om vi tramper i salaten her, men har så inderlig lyst på 3 poeng. Kan vi ha en opptur mot slutten av sesongen, kan det fort bety mange plasser oppover på tabellen, hvilket betyr flere kroner og en større grad av optimisme rundt salg av sesongkort for neste sesong. Håper det er nok guts og klokskap i laget til at man tar dette alvorlig og virkelig gir alt inn mot denne kampen og tar det som skal være 3 poeng.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Opprinnelig skrevet av erikh
      Veldig spent på denne. Start har nå tapt 8(!?) på rad. Historisk mener jeg (det er i hvert fall min subjektive opplevelse) at vi har avgitt forferdelig mange poeng til nedrykkslag oppigjennom. Start er nå på direkte nedrykk. I utgangspunktet klassisk om vi tramper i salaten her, men har så inderlig lyst på 3 poeng. Kan vi ha en opptur mot slutten av sesongen, kan det fort bety mange plasser oppover på tabellen, hvilket betyr flere kroner og en større grad av optimisme rundt salg av sesongkort for neste sesong. Håper det er nok guts og klokskap i laget til at man tar dette alvorlig og virkelig gir alt inn mot denne kampen og tar det som skal være 3 poeng.
      Betyr det at du tar turen?
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • erikh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2008
        • 443

        #4
        Jeg er på heisatur i Edinburgh, så blir nok ikke det. Må også innrømme at fotball/Tippeliga/LSK-interessen ikke er stor nok til at jeg drar på bortekamper (med unntak av søpla på Ullevål)

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Opprinnelig skrevet av erikh
          Jeg er på heisatur i Edinburgh, så blir nok ikke det. Må også innrømme at fotball/Tippeliga/LSK-interessen ikke er stor nok til at jeg drar på bortekamper (med unntak av søpla på Ullevål)
          (Psst!... dette er tur- og billett-tråd til Start-turen)
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • lsktokvam
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jan 2013
            • 108

            #6
            satser på at jeg endelig vinner min første bortekamp i seriesammenheng (9 kamper til nå)..

            ellers lurer jeg på om det er noen steder jeg kan la bilen stå hele døgnet utenom at det koster skjorta og er langt å gå til lillestrøm stasjon.. (greier å gå et kvarter, men gidder ikke så mye lenger unna enn det..)

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              #7
              Opprinnelig skrevet av lsktokvam
              satser på at jeg endelig vinner min første bortekamp i seriesammenheng (9 kamper til nå)..

              ellers lurer jeg på om det er noen steder jeg kan la bilen stå hele døgnet utenom at det koster skjorta og er langt å gå til lillestrøm stasjon.. (greier å gå et kvarter, men gidder ikke så mye lenger unna enn det..)
              P-huset rett bortenfor Bjørns gatekjøkken.I underetasjen der er det relativt rimelig.Ellers er det gratis på Lillestrøm Stadion f.eks.

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                #8
                Opprinnelig skrevet av Felt C
                P-huset rett bortenfor Bjørns gatekjøkken.I underetasjen der er det relativt rimelig.Ellers er det gratis på Lillestrøm Stadion f.eks.
                Pendlerparkeringen på Lillestrøm stasjon, ved Lillestrøm Syd, så koster det 20 kroner for én dags parkering.

                Kommentar

                • lsktokvam
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jan 2013
                  • 108

                  #9
                  takk for svar!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎