Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvem er rangert høyest i Norge, og hvor havner vi i Europeisk sammenheng? Sjekk selv!
Rankingen er uoffisiell og er gjort av det svenske fotballmagasinet "Spelare12".
Da viser det seg at resultatet mellom Stabæk og Røa ble 1-3 og dermed trenger vi kun 4 poeng på de siste 3 kampene.
Ingenting skal tas for gitt, men det ser unektelig pent ut.
Et år etter overgangen til årets seriemestere LSK-kvinner, er Sveio-jenta
tilbake for Avaldsnes. 22-åringen har gitt uttrykk for glede med å være tilbake
på Haugalandet igjen.
En god spiller, men det sier nok også mye om hvor mye/lite hun vil satse når å bo hjemme er viktigere enn god utvikling på fotballbanen med champions league til høsten.
Har god tro på at klubben finner en god erstatter. Meg bekjent så har klubben allerede lett en stund etter erstatter!
En god spiller, men det sier nok også mye om hvor mye/lite hun vil satse når å bo hjemme er viktigere enn god utvikling på fotballbanen med champions league til høsten.
Har god tro på at klubben finner en god erstatter. Meg bekjent så har klubben allerede lett en stund etter erstatter!
Vi skal vel være varsomme med å kritisere henne. Et suverent talent som velger å bli hjemme hos moderklubben fremfor internasjonal suksess minner vel om den største av alle vi har hatt i LSK?
Helt klart!
Selv om denne overgangen har ligget i kortene siden Avaldsnes rykket opp og har byttet trener så hadde ivertfall jeg håpet at denne sesongen og CL til høsten var det som tok bort lysten til å bo hjemme.
Ingen vonde miner til Cecilie fra denne kanten, hun har vært en god bidragsyter til gullet med å sette mange kasser i år.
Alle som bidrar til LSK historie er godt likt
Vi skal vel være varsomme med å kritisere henne. Et suverent talent som velger å bli hjemme hos moderklubben fremfor internasjonal suksess minner vel om den største av alle vi har hatt i LSK?
Haha. Nei.
edit: Sist jeg sjekka, var hu ekstremt mislikt i Avaldsnes.
Hu drar hjem fordi LSK ville at hu skulle slutte med den totalt uproffe pendlinga.
Madeleine Giske skal spille for forrige sesongs seriemester LSK. Giske har 26 landskamper for Norge, og spilte i fjor for Røa.
Far og datter i samme klubb Madeleine Giske er datteren til tidligere Bundesligaproff og landslagsspiller Anders Giske. Hennes far spilte for Lillestrøm i 1982. Nå er en ny spiller fra familien Giske klar for LSK.
Kommentar