LSK Kvinner - Fart lørdag 4.8 kl 15.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

Kamptråd LSK Kvinner - Fart lørdag 4.8 kl 15.00

Etter at vi røyk ut av cupen på tirsdag, så er det over til vanlig seriespill igjen. Der vi er pent plassert på toppen.

Jeg satt tilfeldigvis bak Per Berg på tribunen på tirsdag, og han sa følgende etter tapet.
    "Cupen er ikke viktig, det er serien som er viktig. Det er den som gir oss Champions League."
    Kan ikke si meg annet enn veldig enig. Morsomt at Berg er gira på Europa.

Lørdagens kamp er mot bunnlaget Fart. De har null poeng, en hel haug med innslupne mål og spiller sikkert fotball deretter. I bortekampen i vår så vant vi 4-1, men vi ledet med kun 1-0 til pause.
    Kamper der man forventer total dominans er alltid litt tricky, men seier må man forlange her.

Dette er siste kamp før en 7 uker lang spillepause. Dette er grunnet at J20 landslaget har kvalifisert seg til VM-sluttspill i denne perioden.

Første kamp etter ferien er hjemme mot Stabæk 23.9. Bare å notere seg i kalenderen med en gang!
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

Dette ble aldri spenning i denne kampen da våre jenter scoret dagens første mål etter allerede 4 minutter.
    Det ble tilslutt 5-0, men kunne blitt mer om vi hadde vært litt mer effektive og kjørt på full maskin hele veien.

Man så de gangene jentene giret om så var det stor stor forskjell på lagene.
    I farten så tror jeg ikke vår keeper Tinja hadde en kvalifisert redning i løpet av kampen.

Målene ble scoret av Pedersen x 3, Herlovsen og Moe Wold.
    Pedersen hadde også assist på de to andre målene.

En finfin kamp å avslutte med før ferien.

Et stort pluss er at den meget solie danske backen Dorte Dalum Jensen gjorde comeback etter en korsbåndskade.

Med dagens resultater der både Stabæk, Røa og Arna Bjørnar vant sine kamper så er tabellen uforandret. Med fugla på topp!

Det blir nå en laaang spillepause grunnet J20 VM i Japan.

Neste kamp er hjemme mot Stabæk 23.9. Da er det bare å nyte herrelaget sine stigende prestasjoner i mens.

Forza fugla! Høsten blir gul!
    Last edited by PetterH; 04.08.2012, 18:01.

Kommentar

Working...