Og apropos drittvideoer, dette er for meg den beste "Call Me Maybe"-videoen (legg merke til hvor lite kropp det er nødvendig å vise for å selge et bra produkt):
utfordring?
Collapse
X
-
-
CocaJerry: En ting skal du ha, MattyB videoen var dritbra
Men som du sikkert har fått med deg i kjølvannet av RimiBowl og andre slike løsninger, så er alle arrangementer som ikke har med selve fotballen å gjøre svært lite vellykkede.
At man i tillegg skal ha utøvere som skal kle av seg, spille på sex eller på annen måte bruke kroppen for å få folk på kamp tror jeg du også ser er håpløst.
Men du skal ha for initiativet!
Er det en ting som er håpløst så er det å diskutere/snakke med folk som ikke har tatt seg tid til å finne ut hva de diskuterer/snakker om. God natt.Kommentar
-
Jeg har lest hele tråden og til glede og nytte for nye lesere kan det oppsummeres slik:
Det er mange søte jenter, over gjennomsnittlig pene faktisk, på LSK Kvinner og du synes det hadde vært kult om de stilte i en sånn video, som riktignok består av cheerleaders i bikini som lager trutmunn, men søte som våre fotballdamer er kan de få ha på seg LSK-drakta om de vil. Og dette skal de gjøre for å skape oppmerksomhet rundt laget, være forbilder for jenter/damer som liker jenteting og trekke dem på kamp. Dette har da ingenting med teit pauseunderholdning å gjøre.
God natt CocaJerry:-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar