Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er det noen som vet grunnen til at det har blitt det navnet og ikke bare LSK?
Kan ikke skjønne annet enn at begge parter (herrer og damer) vil være tjent med kun LSK.
Er det noen som vet grunnen til at det har blitt det navnet og ikke bare LSK?
Kan ikke skjønne annet enn at begge parter (herrer og damer) vil være tjent med kun LSK.
Tipper på juridisk skille. To forskjellige klubber organisatorisk og økonomisk. Kan det være grunnen?
Det er mulig. Men skjønner ikke hvorfor det skal være vanskeligere å få til noe slikt i LSK når andre klubber har både herre- og damelag uten at det er ulikheter i navn.
FK må bort uansett, høres mongo ut! Det navnet som tviholder på en viss avtstand fra LSK og historien gjør nok at mange ikke følger LSK jentene tror jeg. Jeg personlig har 0 tilhørlighet til ett lag som egentlig er rømskog/høland/teamstrømmen/sportsklubbfotballklubb.
For min del burde det hete LSK Kvinner og helst starta på nytt men det er litt sent nå. På samme måte som alt annet av idrett i Lillestrøm burde het LSK Innebandy, LSK Håndball etc etc. Vi er en sportsklubb, ikke fotballklubb. Men den diskusjonen kan vi ta i annen tråd.
Bruk "LSK Kvinner" da. "Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb" skjærer i ørene og ser mer eller idiotisk ut.
De heter ikke Lillestrøm Sportsklubb. De heter bare LSK. Og så Kvinner FK. Men enig, vi må forutsette at LSK står for Lillestrøm Sportsklubb, og da blir det bare utrolig teit.
Kommentar