Noen som har bilder fra TIFOen i går?
CUPFINALE Telenor Arena lørdag 22.nov
Collapse
X
-
-
Kanari-fansen sin Facebook-side la akkurat ut to bilder av TIFOen.
https://www.facebook.com/Kanarifansen/photos/pcb.10154847733960543/10154847733290543/?type=1&theaterLog på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
https://www.facebook.com/Kanarifansen/photos/pcb.10154847733960543/10154847733265543/?type=1&theaterLog på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.Kommentar
-
For meg handler det ikke om at det er et savn på edelt metall. Det handler om at det er spillere som bærer logoen vår, stolt, og som faktisk har gjort seg fortjent til min støtte!Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen LillestrømKommentar
-
Setskog var det laget het til å starte med. Høland lå i divisjonen over, men det er vel neppe smart med to lag i samme bygd i de to øverste divisjonene? Ikke snakk om at laget ville eksistert i dag med de forutsetningene du har i ei bygd på 12000 innbyggere og spill på en friidrettsbane som ikke holde godkjente mål. Leve eller dø ut? Jeg ville valgt leve og synes valget var smart.Sint og tverr på felt NKommentar
-
I stedet for å være bitter, synes jeg du skal glede deg over at bygda di har vært med på å skape historie gjennom at de har vært med på å legge grunnlaget for det som i dag er hele Romerikes og Norges beste damelag! Smiiil da!Elska þetta félagKommentar
-
Det er vel få kommuner i landet med større intern rivalisering enn det er mellom Aurskog og Høland. Hvis koppen er som "urskauinger" flest tipper jeg det knyter seg hardt i magen når du omtaler Høland som "bygda di". Jeg tror vi må ha forståelse for at en fra Aurskog som holder med LSK er skeptisk til at et lag som har gått fra Høland til Strømmen, plutselig "bytter side" over til Sportsklubben. Jeg mener at vi må være litt tålmodige med urskauinga. Imens kan vi glede oss over å ha norges beste damelagKommentar
Kommentar