Opprinnelig skrevet av LSK.no
Påsan til IFK???
Collapse
X
-
[/quote]Mao er det tre spillere som klubben bør jobbe hardt for at skal fortsette også etter denne sesongen.[/quote]
Eller: Dette er tre spillere som bør jobbe hardt for at klubben skal la de fortsette også etter denne sesongen.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fjeller'nMao er det tre spillere som klubben bør jobbe hardt for at skal fortsette også etter denne sesongen.
Stian
Jeg skal skjerpe norsken min for fremtiden... :wink:Knurr...Kommentar
-
Virker som han har lyst til å dra til sverige
Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?Kommentar
-
Virker som han har lyst til å dra til sverige
Powell der i mot som skal ha over 900' kan dem godt å bli kvitt - nå viser det seg også at Uwe ikke har han initielt i 11'ern.
Håper det skjer noe spennende snart...... For øvrig er jeg veldig positiv til seriestartenBada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanariVirker som han har lyst til å dra til sverige
Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanariVirker som han har lyst til å dra til sverige
Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?
synes ikke woa woa ville vært noen drømmesigning.Kommentar
-
Det står i avisen at agenten til Strand svarer at IFK er interesant for han.
Har ni kontaktat Strand?
- Bara genom en förfrågan via en agent om det skulle vara intressant att komma och spela för oss och det var det.
Den dagen jeg ser han nerden skal vaske trynet hans med spyttsputen som står ut av munnen på meg da jeg skriker.
Hælvettes idiot, håper vi henter de 3 spillerne dems, IFK rykker ned og Arne får sparken med juling av "Anglerna".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenJeg tror egentlig ikke han har lyst til det - men spørsmålet blir hva IFK er villig til å gi han i lønn. Så vidt jeg kjenner til var det bare Karl Oskar Fjørtoft som tjente over 1 mill i fjor i All svenskan og Påsan har i hvertfall over 800' her hjemme.............
Dama (kona?) hans er vel svensk - kanskje det ligger no' der, altså..TS05 - Felt CKommentar
Kommentar