Påsan til IFK???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #21
    Opprinnelig skrevet av LSK.no
    LSK kikker på Göteborg- spillere (22.02.2005)

    LSK er stadig på jakt etter spillere som kan forsterke laget, nå kan vi avsløre at tre av ex LSK- trener Arne Erlandsen sine spillere i IFK Göteborg blir fulgt nøye av LSK- ledelsen




    Spillerne det handler om er spissen Peter Ijeh, forsvarsspilleren Fredrik Risp og midtbanespilleren Sebastian Johansson.

    - Vi er i ferd med å kartlegge kontrakt- situasjonen til de tre spillerne og mulighetene for å møte de og diskutere hvilke tanker de gjør seg om fremtiden, sier LSK- manager Jan Åge Fjørtoft.

    - I utgangspunktet ønsker vi Bosman- spillere, men har sagt at vi skal finne pengene dersom vi finner spillere som vil forsterke oss betraktelig og som vil underholde våre tilhengere, legger Fjørtoft til
    hahahaha ser ut som LSK tar igjen med sutre (Arne)

    Kommentar

    • Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

      #22
      [/quote]Mao er det tre spillere som klubben bør jobbe hardt for at skal fortsette også etter denne sesongen.[/quote]

      Eller: Dette er tre spillere som bør jobbe hardt for at klubben skal la de fortsette også etter denne sesongen.


      Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
        Mao er det tre spillere som klubben bør jobbe hardt for at skal fortsette også etter denne sesongen.
        Eller: Dette er tre spillere som bør jobbe hardt for at klubben skal la de fortsette også etter denne sesongen.


        Stian
        Meget bra presisering.
        Jeg skal skjerpe norsken min for fremtiden... :wink:
        Knurr...

        Kommentar

        • Trofast kanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 355

          #24
          Virker som han har lyst til å dra til sverige



          Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?

          Kommentar

          • Smukken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 720

            #25
            Virker som han har lyst til å dra til sverige
            Jeg tror egentlig ikke han har lyst til det - men spørsmålet blir hva IFK er villig til å gi han i lønn. Så vidt jeg kjenner til var det bare Karl Oskar Fjørtoft som tjente over 1 mill i fjor i All svenskan og Påsan har i hvertfall over 800' her hjemme.............

            Powell der i mot som skal ha over 900' kan dem godt å bli kvitt - nå viser det seg også at Uwe ikke har han initielt i 11'ern.

            Håper det skjer noe spennende snart...... For øvrig er jeg veldig positiv til seriestarten
            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #26
              Hvis Åpl Strand ikke begynner å prestere mer enn "en gang i blandt", er han ikke uerstatelig, men er han i form, er han TL kanskje beste venstre ving.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #27
                Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                Virker som han har lyst til å dra til sverige



                Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?
                Det jeg har sett av Woawoah har ikke imponert meg, tror ikke han ville forsterket laget...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6082

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
                  Virker som han har lyst til å dra til sverige



                  Hva med å hente woa woa som var i stabekk til lsk?


                  synes ikke woa woa ville vært noen drømmesigning.

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #29
                    Det står i avisen at agenten til Strand svarer at IFK er interesant for han.

                    Har ni kontaktat Strand?
                    - Bara genom en förfrågan via en agent om det skulle vara intressant att komma och spela för oss och det var det.
                    Jeg blir sinnsykt vred om stygge sutretryne Erlandsen klarer og synke så dypt at han faktisk henter Pål Strand på free transfer fra Lillestrøm.
                    Den dagen jeg ser han nerden skal vaske trynet hans med spyttsputen som står ut av munnen på meg da jeg skriker.

                    Hælvettes idiot, håper vi henter de 3 spillerne dems, IFK rykker ned og Arne får sparken med juling av "Anglerna".

                    Kommentar

                    • andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Smukken
                      Jeg tror egentlig ikke han har lyst til det - men spørsmålet blir hva IFK er villig til å gi han i lønn. Så vidt jeg kjenner til var det bare Karl Oskar Fjørtoft som tjente over 1 mill i fjor i All svenskan og Påsan har i hvertfall over 800' her hjemme.............
                      Det der har jeg tenkt litt på óg! Mener han forhandla seg fram til omtrent en million i året her. Og skal Påsan da "gidde" å dra til Sverige, må han omtrent bli landets best betalte fotballspiller, og verdifull syns vel ikke Arne E (IFK) at han er? Arne tror vel kanskje at Pål Strand for enhver pris vil flytte vekk fra Flisby'n nå som Uwe er borgermester, men det var som medspiller Påsan mislikte Uwe, ikke som trener...

                      Dama (kona?) hans er vel svensk - kanskje det ligger no' der, altså..
                      TS05 - Felt C

                      Kommentar

                      Working...