Hørtes ikke bra ut. Noen som vet noe om det eller? Plutselig så er ikke 5-1 tap så viktig alikevell...
Rambekk til sykehus med brystsmerter
Collapse
X
-
Ifølge TV2 Sporten står det bra til med Anders Rambekk.
Gudskjelov.Kommentar
-
God bedring!
Herlig med seier til Brann i kveld, men håper at Rambekk bare sjekkes raskt ut fra sykehuset. God bedring til han og lykke til i resten av sesongen.
Ifølge tv2 nå viser det ingen ting gale i testene, bra det med en sympatisk spiller.Kommentar
-
For privatpersonen og familiefaren Rambekk sin del håper jeg virkelig det ikke er noe feil.
For fotballspilleren Rambekk sin del håper jeg at det var noe feil i fysikken som kan forklare at han spilte som han gjorde. Han merket nok underveis at noe ikke stemte helt.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
For privatpersonen og familiefaren Rambekk sin del håper jeg virkelig det ikke er noe feil.
For fotballspilleren Rambekk sin del håper jeg at det var noe feil i fysikken som kan forklare at han spilte som han gjorde. Han merket nok underveis at noe ikke stemte helt.
StianKommentar
-
Kommentar
-
Tapet ble fort bagatell når jeg fikk vite dette. Får håpe det stemmer at det går bra og at alt fikser seg. Skremmende det der altså.Kommentar
-
Også kommer det et gullkorn fra en eller annen idiot på sidene til dagbladet da:
RE: Brann supporterene kastet
Skrevet av Truls Ove Løkling 30.09.2007 kl. 23:39
Synnes det er værre at Rambekk faker hjerteproblemer for at LSK skal få sympati... Typisk LSK...
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Kjenner det KOKER!!!!!!!
God bedring Anders!!!Last edited by wænk; 01.10.2007, 14:17.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Også kommer det et gullkorn fra en eller annen idiot på sidene til dagbladet da:
RE: Brann supporterene kastet
Skrevet av Truls Ove Løkling 30.09.2007 kl. 23:39
Synnes det er værre at Rambekk faker hjerteproblemer for at LSK skal få sympati... Typisk LSK...
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Kjenner det KOKER!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Legene mistenker at det kan skyldes virusinfeksjon.
Ref nyhetstråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...49&postcount=7
Ser at han har vært overvåket i natt, og skal til grundigere undersøkelser i dag.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Rambrkk utskrevet og i fin form:
(lagt inn i nyhetstråden au)
Dette var helt klart en gladnyhet, ser ut til at alt er vel med AndersHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar