Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.
Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvekts-brukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd.
I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.
Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.
Vi ønsker mer av dette:
Søster-tråden (FAQ og diskusjon):
_____
RoyVaadal
===========================
Brann sa unnskyld til Kanarifansen
Viste storhet etter at Solli og Brann ble pepret med gjenstander fra tribunen.
LES OGSÅ:
MADS GUDIM BURHEIM
Søndag 30.09.2007, 22:50
oppdatert 23:28
ÅRÅSEN (Dagbladet.no): Lillestrøm - Brann 1-5.
Det var etter Armann Björnssons 2-0-scoring at feiringen tok en litt gal vending for Brann-spillerne på Åråsen i kveld.
Björnsson valgte nemlig å ta seiersrunden forbi Kanarifansen, og stoppet opp for å ta imot medspillernes hyllest - rett nedenfor den gule kjernen på tribunen.
I noen sekunder regnet det lightere, krus og annet splint rundt hodene på Brann-spillerne, og Jan Gunnar Solli tok telling etter å ha blitt truffet av en lighter.
- Jeg har en liten kul på undersida av leppa, men det går bra. Det er litt klønete av oss spillerne å løpe bort dit, men Armann tenker jo ikke på det i kampens hete, sier Solli etter kampslutt.
Han syns det er synd at det blir kastet ting fra tribunene, men innrømmer at feiringen kan ha vært unødvendig provoserende.
- Vi får bare unnskylde til Kanarifansen, det er klønete av oss, sier han.
- Synes du Brann bør forfølge saken videre overfor forbundet?
- Nei, jeg håper vi kan legge denne død nå, sier Solli.
Vikarierende LSK-kaptein Espen Søgård mener det var håpløst av Brann-spillerne å feire som de gjorde.
- Björnsson må begynne å bruke huet, for det der er å be om bråk, sier Søgård.
Han gjør det klart at han på ingen måte forsvarer at det blir kastet ting fra tribunen, men mener Brann- spillerne provoserte det fram selv.
Mannen som startet det hele med jubelturen forbi hjemmetribunen, legger seg også nesten flat.
- Jeg ble også truffet av noe, men jeg skjønner dem jo kanskje. For det første er det nok surt at Brann kommer og leder 2-0 etter et kvarter, og samtidig var det nok dumt å løpe bort dit. Jeg får unnskylde det til Lillestrøm-fansen, sier Björnsson.
Kilde:http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/30/513634.html
Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvekts-brukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd.
I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.
Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.
Vi ønsker mer av dette:
- TV-klipp
- Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
- Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere.
- Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
- Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
- Faktainformasjon som angår alle
Søster-tråden (FAQ og diskusjon):
_____
RoyVaadal
===========================
Brann sa unnskyld til Kanarifansen
Viste storhet etter at Solli og Brann ble pepret med gjenstander fra tribunen.
LES OGSÅ:
- tippeligaen
- - Mistenker virusinfeksjon
- Bra nok med seriegull
- - Gratulerer med gull, Brann
- Radarparet avgjorde
- Hjalp klubben han er utleid fra
MADS GUDIM BURHEIM
Søndag 30.09.2007, 22:50
oppdatert 23:28
ÅRÅSEN (Dagbladet.no): Lillestrøm - Brann 1-5.
Det var etter Armann Björnssons 2-0-scoring at feiringen tok en litt gal vending for Brann-spillerne på Åråsen i kveld.
Björnsson valgte nemlig å ta seiersrunden forbi Kanarifansen, og stoppet opp for å ta imot medspillernes hyllest - rett nedenfor den gule kjernen på tribunen.
I noen sekunder regnet det lightere, krus og annet splint rundt hodene på Brann-spillerne, og Jan Gunnar Solli tok telling etter å ha blitt truffet av en lighter.
- Jeg har en liten kul på undersida av leppa, men det går bra. Det er litt klønete av oss spillerne å løpe bort dit, men Armann tenker jo ikke på det i kampens hete, sier Solli etter kampslutt.
Han syns det er synd at det blir kastet ting fra tribunene, men innrømmer at feiringen kan ha vært unødvendig provoserende.
- Vi får bare unnskylde til Kanarifansen, det er klønete av oss, sier han.
- Synes du Brann bør forfølge saken videre overfor forbundet?
- Nei, jeg håper vi kan legge denne død nå, sier Solli.
Vikarierende LSK-kaptein Espen Søgård mener det var håpløst av Brann-spillerne å feire som de gjorde.
- Björnsson må begynne å bruke huet, for det der er å be om bråk, sier Søgård.
Han gjør det klart at han på ingen måte forsvarer at det blir kastet ting fra tribunen, men mener Brann- spillerne provoserte det fram selv.
Mannen som startet det hele med jubelturen forbi hjemmetribunen, legger seg også nesten flat.
- Jeg ble også truffet av noe, men jeg skjønner dem jo kanskje. For det første er det nok surt at Brann kommer og leder 2-0 etter et kvarter, og samtidig var det nok dumt å løpe bort dit. Jeg får unnskylde det til Lillestrøm-fansen, sier Björnsson.
Kilde:http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/30/513634.html
Kommentar