LSK anno 2008
Collapse
X
-
Et poeng er vel at Myklebust gjorde sine gode kamper som høyreving, med Riise som indreløper. På venstreving presterte ikke Mykle på langt nær like godt.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Uten at dette skal bli en hvem var best tråd så synes jeg vi burde ta med Shane. Han var fantastisk i starten.
Nå ser vi jo hvor dumt det var at Shane dro, med MJ skadet magler vi det soleklare valget på venstre siden.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
En spade er en spade.RoyVaadal.Kommentar
-
Hvis vi får kjøpt en ny venstreving vil det gjøre sånn at Mykle kommer på sin yndlingsposisjon altså høyreving. Dermed blir Riise flyttet ned til indreløper der han kanonspilte i fjor.Kommentar
-
Med Rånern ute, betyr vel dette at muligheten for å slippe Steinar Pedersen på venstreback iallefall er gode. Håper at dette gir Husar sjansen til å spille seg inn på venstrebacken igjen. Jeg kommer selvfølgelig til å savne Espen, men muligheten til å se det laget jeg helst ønsker meg, øker ialefall betraktelig.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Dette er fryktelig kjedelig for Espen, og jeg håper han er fort tilbake.
Jeg håper dette betyr at Riise blir på indreløperen, Kiko på ankeret, og Essediri får sjansen på høyrevingen. Skulle Karim slite, så er ikke Riise/Mykle duoen noe jeg tror de fleste motstandere ser frem til å møte igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg håper aldri vi får så mange skader at Karim må spille fra start. Enten henter vi en ving før vinduet stenger, eller til sommeren, og det skal bli deilig å se Karim én plass lenger bak i køen.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Magnus hadde en periode hvor han ble kåret til bestemann av RB i flere kamper på rad. I et par kamper tror jeg han fikk et par poeng mer enn nestemann. I oversikten over hele Eliteserien, i totalen av antall mål og målgivende, var han klart aleine på toppen.
En spade er en spade.
Müller 5,25
Riise 5,3
Wehrman4,9
Occean 5,1
Stefanutto 4,76
At du som person har din subjektive mening om at Myklebust var best, er greit. Men ikke fremstill det som en naturlov. Det finnes ingen spader i denne saken!Kommentar
-
selg Arild
er bare å selge Sundgot for å få finansiere kjøpet av bjørkøy og derretter kan man jobbe som vanlig videre i jakten på en ving.Kommentar
-
jeg skjønner ikke hvordan lillestrøm har råd til å holde på Arild som man kan cashe inn 7-8 millioner for, når han ikke er førstevalg?
det er noe som skurrer her.. 30 år gammel med et par år igjen av karrieren.
Gundersen og Cisse er på benken og blir kun bedre av spillertid, det får de mye mindre av når Arild er i klubben. Sats på fremtiden. Hvis Nordlie ikke mener Gundersen er god nok for å holde plassen som reserve, så skjønner jeg ikke hva han gjør i klubben.
Vi trenger en ving sårt før sesongen, "må selge før vi kan kjøpe" syntes jeg Fjøra sier hele tiden, så selg Arild for en betydelig sum. Han er god, men ikke uerstattelig.Kommentar
-
Etter den siste kampen på La Manga, der Solan spilte fra start, skrøyt Nordlie voldsomt av Solan. Bare målet manglet, var det vel han sa.RoyVaadal.Kommentar
-
Begynner å bli litt bekymret.
Ikke fordi vi mangler spiller. Etter min mening har vi mer enn nok gode spillere, selv om det alltid er plass til flere.
Er imidlertid bekymret for defensive holdninger som jeg synes jeg ser tendenser til. Hvis man allerede før seriestart har bortforklaringene klare (skader, mangler ving, mangler back etc etc.); da er det fare på ferde.
Mye av en presentasjonsgruppes resultater skyldes tro på egne ferdigheter og offensive holdninger. Synes det er tegn til at dette ikke er helt som det skal i LSK nå.
Håper jeg tar feil. Igjen - hvis gutta har tro på suksess, og jobber livet av seg for å få suksess - da er mye vunnet.
Da gjenstår bare et par dødelige taklinger på Martin Andresen så han blir sur og utvist - og Bydelslaget går i oppløsning. I tillegg bør Tromsø kjempes i senk (mot normal flaks som de har) og Nannskog/Feigar Fall Gundersen må nektes rom. Bør vel bli poeng mot de laga vi pleier å slå - også . . .woodyKommentar
-
Jeg tror du blander Pekka (Torvik) med med Nordlie. Med Solan (Gundersen) i form og skadefri tror jeg han er garantert en plass på benken. Avhengig av skadesituasjoner og formutvikling i hele troppen så tror og håper jeg at Solan kan få enkelte kamper fra start, allerede i år.
Etter den siste kampen på La Manga, der Solan spilte fra start, skrøyt Nordlie voldsomt av Solan. Bare målet manglet, var det vel han sa.
Arild er en nr 2 på den plassen og vil bli brukt om Occean ikke får spille.
Arild er nok betydelig bedre enn Gundersen pr dags dato, men om vi kan selge Arild for mange millioner så sier jeg selg. Sats på Gundersen som en backup for Occean og gi han den førstelagserfaringen han trenger for å bli en god spiss. Det er jo et sjansespill, men hvis det er talent i Gundersen så får vi betalt for det. Har han ikke det talentet så er det ikke noe poeng å bruke tid og penger på han, det er min mening.
Det jeg skrev om at Nordlie/Fjøra tydeligvis ikke mener at Gundersen er moden nok for å være en direkte backup, viser han når vi avslår alle bud på Arild. En ny ving må inn uansett, Essediri er jo bedre på vingen enn hva midtspissene våres klarer å utrette på de plassene, og når vi fra før har Myklebust, Riise, Midtun Lie og Husar samt en ny ving inn, så har vi god dekning.
Men hadde ikke muligheten ved å få mange millioner for Arild vært der så hadde ikke denne diskusjonen vært så aktuell, saken er jo at vi kan finansiere mye av et nytt kjøp ved salg av Arild.Kommentar
-
jeg sier ikke at jeg ikke tror på Gundersen, det er mer at jeg mener at Arild hindrer utviklingen hans.
Arild er en nr 2 på den plassen og vil bli brukt om Occean ikke får spille.
Arild er nok betydelig bedre enn Gundersen pr dags dato, men om vi kan selge Arild for mange millioner så sier jeg selg. Sats på Gundersen som en backup for Occean og gi han den førstelagserfaringen han trenger for å bli en god spiss. Det er jo et sjansespill, men hvis det er talent i Gundersen så får vi betalt for det. Har han ikke det talentet så er det ikke noe poeng å bruke penger på han, det er min mening.
Det jeg skrev om at Nordlie/Fjøra tydeligvis ikke mener at Gundersen er moden nok for å være en direkte backup, viser han når vi avslår alle bud på Arild. En ny ving må inn uansett, Essediri er jo bedre på vingen enn hva midtspissene våres klarer å utrette på de plassene, og når vi fra før har Myklebust, Riise, Midtun Lie og Husar samt en ny ving inn, så har vi god dekning.
Men hadde ikke muligheten ved å få mange millioner for Arild vært der så hadde ikke denne diskusjonen vært så aktuell, saken er jo at vi kan finansiere mye av et nytt kjøp ved salg av Arild.Fugla 4 Life!Kommentar
-
nå er det vel det økonomiske aspektet som jeg startet å komme med argumenter for her, har vi råd til å si nei til 7-8 millioner for Arild Sundgot? En reserve som kommer til å være reserve for resten av karrieren sin på Åråsen?
Jeg mener at vi burde cashe inn hvis vi kan få slike summer for Arild.Kommentar
Kommentar