Skjønner ikke at det skal være nødvendig med tre midtspisser som holder Tippeliga-nivå. Dersom én blir skada, har vi en til i bakhånd. Sannsynligheten for at to av dem blir skada/suspendert samtidig er liten, ettersom spisser sjelden får kort. Skulle det dog være tilfelle, er det likevel mulig å gi Cissé et par kamper på topp. Dersom vi skulle hatt tre spillere til å dekke hver plass på banen av Tippeliga-nivå ville det blitt sabla dyrt å drive fotballklubb.
LSK anno 2008
Collapse
X
-
Derfor mener jeg at vi ikke har råd til å ha en spiller på benken som vi kan få 7-8 millioner for. Et salg av Arild kan (som skrevet i tidligere innlegg) finansiere en ny ving som holder førstelagsnivå.Kommentar
-
Skjønner ikke at det skal være nødvendig med tre midtspisser som holder Tippeliga-nivå. Dersom én blir skada, har vi en til i bakhånd. Sannsynligheten for at to av dem blir skada/suspendert samtidig er liten, ettersom spisser sjelden får kort. Skulle det dog være tilfelle, er det likevel mulig å gi Cissé et par kamper på topp. Dersom vi skulle hatt tre spillere til å dekke hver plass på banen av Tippeliga-nivå ville det blitt sabla dyrt å drive fotballklubb.Fugla 4 Life!Kommentar
-
det er akkurat det jeg mener også, Lillestrøm er ikke RBK, Viking, Brann eller vålerengen økonomisk.
Derfor mener jeg at vi ikke har råd til å ha en spiller på benken som vi kan få 7-8 millioner for. Et salg av Arild kan (som skrevet i tidligere innlegg) finansiere en ny ving som holder førstelagsnivå.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Dette er fryktelig kjedelig for Espen, og jeg håper han er fort tilbake.
Jeg håper dette betyr at Riise blir på indreløperen, Kiko på ankeret, og Essediri får sjansen på høyrevingen. Skulle Karim slite, så er ikke Riise/Mykle duoen noe jeg tror de fleste motstandere ser frem til å møte igjen.
Selv om alternativene er få,er det sløs å bruke Riise på vingen.
Et annet alternativ er også hvis Riseth spiller sentralt,er å dytte Kiko på Høyrevingen.
Riise er bedre indreløper enn Kiko,men jeg tror Kiko kan gjøre det minst like
greit som Riise på høyre vingen.
Han har jo brukbar fart,brukbar tenikk og en brukbar paningsfot.Kommentar
-
Det der har jeg absolutt ingen tro på. Tom kommer aldri til å sette Kiko på vingen så lenge Riise er tilgjengelig. Det kan jeg garantere deg.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Er veldig enig at Riise bør spille indreløper.
Selv om alternativene er få,er det sløs å bruke Riise på vingen.
Et annet alternativ er også hvis Riseth spiller sentralt,er å dytte Kiko på Høyrevingen.
Riise er bedre indreløper enn Kiko,men jeg tror Kiko kan gjøre det minst like
greit som Riise på høyre vingen.
Han har jo brukbar fart,brukbar tenikk og en brukbar paningsfot.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Tror pdd. at jeg vil endt opp med Karim på høyre kant, Riise bak han som indreløper og Riseth som anker. Mulig dette vil endret seg noe om vi hadde klart å kapre en Hoff el., men mener bestemt dette er det beste alternativet vi har for øyeblikket.|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
Jeg syns faktisk Kiko bør flyttes ut på benken jeg. Syns overhodet ikke han holder høyt nok nivå over tid og opptrer som litt puslete og treg i avleveringer og taklinger, selv om han leverer varene i en og annen kamp. Har en følelse av at Riseth vil kunne markere seg mer i ankerrollen mot tøffere motstandere enn det Kiko greier.
Tror pdd. at jeg vil endt opp med Karim på høyre kant, Riise bak han som indreløper og Riseth som anker. Mulig dette vil endret seg noe om vi hadde klart å kapre en Hoff el., men mener bestemt dette er det beste alternativet vi har for øyeblikket.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Grunnen til at Kiko havner utenfor laget (mitt vel og merke), er at Kiko dermed skal kjempe om en plass på midtbanen. Problemet er bare at jeg mener Brenne, Riseth og Riise er bedre på disse plassene.
Jeg syns fortsatt ikke vi kan spille med 11 keepere på banen samtidig selv om de scorer høyere på vg-børsen enn alle utespillerene
Skulle vi derimot få inn en Hoff el. som tidligere nevnt er det vil liten tvil om hvem som ryker ut, med mindre han over presterer fra til serien starter.|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
Pr i dag har vi 2 spisser som holder TL-nivå: Occean og Sundgot. Hvis vi selger Sundgot har vi bare Occean. Gundersen er et talent, men har verken nok erfaring eller kvaliteter til å spille stabilt godt i 2008. Jeg mener det er galskap å selge Arild når vi fortsatt ikke har hentet en ving, og vi i tillegg sliter med skader.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nå går tom. Nordli ut i media og skriker etter forsterkninger, Aftenposten kaller laget for sterkt svekket, noe jeg er enig i.
Med Bjørkøy og en venstreving vil situasjonen se langt lysere ut.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Fjøra sier at vi ikke har særlig med midler til kjøp, da stiller jeg spørsmålstegn???
Hvorfor går de ut å nesten lover oss minst en stjernespiller før hver sesong når vi ikke har kjøpt noen for større summer enda(ikke vil jeg kalle Riseth, Pedersen, Lie for store navn heller).
At vi ønsker ving, midtbane blir med drømmen. Jeg har redusert håpet til en -1- spiller, skuffet mann!Kommentar
-
Fjøra sier at vi ikke har særlig med midler til kjøp, da stiller jeg spørsmålstegn???
Hvorfor går de ut å nesten lover oss minst en stjernespiller før hver sesong når vi ikke har kjøpt noen for større summer enda(ikke vil jeg kalle Riseth, Pedersen, Lie for store navn heller).
At vi ønsker ving, midtbane blir med drømmen. Jeg har redusert håpet til en -1- spiller, skuffet mann!Kommentar
-
Relativt mange på dette forumet etterlyser flere sjanser for talentene. Trolig blir Gundersen aldri annet enn et talent, dersom han ikke får spille matcher på A-laget. Dersom både Solan, Arild og Ollie er tiltenkt en plass som midtspiss, mener jeg vi har én for mye. Vi bruker som regel bare 1 av dem, og da blir det drøyt å alltid skulle ha en av disse to på benken. Du må gjerne ønske å beholde Arild, men da må Solan selges. Problemet nå er at vi har for få vinger, og dermed bruker midtspissene på vingplass. Men det er nettopp på vingplassen vi må forsterke, og når det er gjort er ikke behovet for veldig mange midtspisser der lenger.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Ser at vi går for local lad Bjørkøy. Spennende, men det blir allikevel noe vemodig å selge vår all-time toppscorer Arild.
Et spm jeg allikevel stiller meg: Ble ikke Bjørkøy dissa av Viking fordi
han ikke bestod det medisinske. Det siste vi trenger nå er enda en skadeforfulgt signing.Kommentar
Kommentar