LSK anno 2008
Collapse
X
-
Artig liste, særlig Kenneth Fredheim vil jeg si er et overraskende valg. Habil kommentator på Canal +, men likevel...
Du mener kanskje spissen til Notodden (Kvalheim)? Den trege, notoriske målscoreren på noen og tredve? Et bedre alternativ enn Fredheim, men jeg tror ikke han takler toppen av tippeligaen.
Hehehhe takk for "snill" tilbakemelding. mente selvfølgelig det *flau*ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Viktig og ikke svi av for mye på ett spillerkjøp når det er åpenbart at vi trenger flere. Vi må rydde i stallen og vi har et par gode forhandlingskort i f.eks. Søgørd og Sundgodt. Spillere som ville forsterket mange lag i Norge men som etter min mening ikke har de rette kvaliteter for å løfte oss det siste steget.
Jeg blir ikke forundret om en av disse blir å finne i f.eks Ham Kam neste år.Kommentar
-
Hm! Håper han da snakker om spillere i første 11'ern som kommer til å bli værende neste år. For om man ser på hele stallen bør det være flere enn kun Shane og Rambekk som pakker sekken etter sesongen. Jeg er betenkt om vi skal dra med oss alt "daukjøttet" også til neste år.Kommentar
-
Slik jeg ser det, er det viktigste å få på plass en skikkelig ledertype. Jeg har all respekt for Kippe og Søgård, men ingen av disse har evnen til å jage spillerne fremover selv om f.eks Brann skulle ta ledelsen. Det er meget mulig at Steinar Pedersen er hentet inn med dette for øyet, men jeg er ikke sikker på om han heller er rett mann.
Og uansett hvor mye jeg misliker Martine, så tror jeg at LSK fortsatt hadde kjempet om gull med en av hans kaliber i stallen. Men helst en som er litt mer sympatisk, da....Knurr...Kommentar
-
Hva med Birger Madsen? Sandefjord rykker ned og han bør vel ikke bli kjempedyr. Jeg synes han har vært god når jeg har sett han og passer LSK bra. Et solid tredjevalg på stopperplassen etter Kippe og PSA.My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er backer vi trenger i forsvaret.
Reservekeeper og to vinger bør også prioriteres før midtstoppere.Kommentar
-
Forsvaret vårt til neste sesong er pr. dags dato best slik
--------Pedersen------------Kippe-------------PSA-----------Johnsen-----------
Benk : Danton og Biffen.
Biffen er usikker pga mye skader og mangel på erfaring på dette nivået. Danton er for dårlig rett og slett.Pedersen er best som høyreback men som du sier kan han spille midtstopper. Likevel, med skade på en midtstopper kan det hende vi må rullere to ganger i forsvaret vårt istedet for en gang om vi for eksempel henter inn en Birger Madsen fra Sandefjord.
Har en kompis som har litt innsikt på Lerkendal og han sier at RBk muligens skal prøve å aktivt selge Fredrik Stoor etter sesongen. Det hadde vært et genialt valg for oss tror jeg.
Dermed hadde jeg foretrukket at vi hadde brukt kroner på Madsen og Stoor.
Jeg er enig at vi må prioritere ving. Tror ikke vi trenger to av dem. Holder med en god ving helst på venstrekanten. Jeg har stort tro på Myklebust og tror han kan ta enda et steg neste år. Dessuten kan både Sundgot, Occean , Riise og Gundersen spille på kantene om krise.Kommentar
-
Enig at vi trenger en kvalitetsstopper som erstatter når enten Pål Steffen eller Kippe er ute.
Man ser jo i år hvor ofte en av disse ikke er tilgjenglige!Fugla til vi dør!!!Kommentar
-
Jeg synes det er ille nok at Occean må være der - han er jo helt ødelagt som spiss etter å ha lekt travhest over hele banen. Gundersen derimot vil jeg gjerne se på kanten. Biffen blir frisk og fit for fight til neste år - han har alt som skal til for å bli en stor stopper for oss. Storspilte jo i royal league, blodspruten stod jo som en rosa tåke over skedsmohallen da han tro til i taklinger som trolig gav Bjerkland tårer i øyekroken. Dessuten har han jo humør.Kommentar
-
Espen Børulfsen er jo egentlig en venstreback som Stig Inge gjorde til spiss. Han er ung, blir 20 neste år, har fart og en liten potet som kan brukes både som back, ving og midtspiss når vi trenger mer fart der.
Sandefjord sin Tommy Knarvik er også en spiller som jeg mener kunne passet oss bra.Kommentar
-
Gi meg Børulfsen anytime, en herlig type med stort potensial!
Knarvik....??? Du kødder? Han vil ikke forsterke benken til fugla engang.
Vi trenger 2 backer (enten 11-materiell eller benk), 1 god midtbanespiller med lederpotensial (nei, Kisen er nok ikke fasiten her), samt 2 angrepspillere hvorav en bør være en notorisk måljeger og den andre hurtig med gode innlegg, let`s face it; hverken Occean eller Sundgot er gode nok for startelleveren. Under tvil en av dem på benken, men that`s it!
Se forøvrig link til tråden jeg startet 02.08 som omhandler samme tema
2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
1. Hva gjør du da på venstresiden hvis Johnsen er ute?
2. Hvis vi kjøper Stoor, blir det sannsynligvis benkeplass på Pedersen. Ergo ingen større rokkeringer hvis han kommer inn for PSA eller Kippe.
Konklusjon: Kjøp backerKommentar
-
Sundgot som ving? Utfordre langs kanten med fart og teknikk? De har jo merket opp på fotballbaner over hele landet hvor sundgot skal stå, det er i den halvsirkelen rett utenfor 16 meteren (kalles Sundgots halvmåne). Han vil bare gå seg bort på kanten.
Jeg synes det er ille nok at Occean må være der - han er jo helt ødelagt som spiss etter å ha lekt travhest over hele banen. Gundersen derimot vil jeg gjerne se på kanten. Biffen blir frisk og fit for fight til neste år - han har alt som skal til for å bli en stor stopper for oss. Storspilte jo i royal league, blodspruten stod jo som en rosa tåke over skedsmohallen da han tro til i taklinger som trolig gav Bjerkland tårer i øyekroken. Dessuten har han jo humør.
men enig. ingen drømmesituasjon.likevel om krise er det muligFugla til vi dør!!!Kommentar
-
2. Stoor var bare et forslag fra min side om høyreback. Han er utrolig god og det er en skandale at han ikke får mer spilletid der oppe. Pedersen er god han men vi må ha en til. Danton duger desverre ikke annet enn å holde humøret oppe på gutta!
Det blir 3 forsvarskjøp. Jeg ønsker enten to unge midtbanespillere og en ving eller to vinger og en ung midtbanespiller. Så til slutt må vi jo ha en permanent 2.keeper.
Det betyr at jeg mener vi bør hente 7 nye spillere hvis vi ser bort fra Pedersen. Det er mye men det trengs føler jeg. Såklart går noen ut også da.Kommentar
-
Poenget mitt var nå at vi med Stoor på banen får Pedersen på benken, og at vi da automatisk har en svært god backup til midtsopperplassen.Kommentar
-
Kenneth Høye kan i følge 100%fotball gå gratis etter sesongen vis han mister 1 kamp til i TL: http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle91435.ece
Kan være en fin utfordrer til Otto da han sikkert ikke er fornøyd med å være klart 2. valg. Alltid positivt med kamp om keeperplassen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar