LSK anno 2008

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

Opprinnelig skrevet av Henrik
    Samt at Per Berg selger LSK AS tilbake til klubben for 4 kroner over 4 mot at sportsklubben investerer 7.5 mill i året. Så da er vi oppe i 32,5 mill.
    På tide å slette "Realistiske" i tråden "Realistiske nye spillere"? Nå kan vi snart kjøpe hvem som helst.

Kommentar

• hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

Dette er megastore nyheter.
      Nå må klubben for all del bruke god tid på å finne de rette spillerne, og ikke bare kjøpe navn. Man kan fort bli blind av så mye penger.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Opprinnelig skrevet av hoyt
        Dette er megastore nyheter.
        Nå må klubben for all del bruke god tid på å finne de rette spillerne, og ikke bare kjøpe navn. Man kan fort bli blind av så mye penger.
        Uten tvil. Øverst på min liste står dog Espen Hoff. Er ganske overbevist om at han ville bli en hit i den gule drakten.

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Æsj! Jeg liker ikke at disse summene kommer såpass lett.

Jeg mener det er bedre at klubben først finner spilleren de virkelig ønsker og så må mase etter gryn.
          Faren for å kjøpe "det første og beste" er større når regnskapsføreren bare gliser.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av mooph
            Æsj! Jeg liker ikke at disse summene kommer såpass lett.
            Hvordan er det mulig?

Jeg rett og slett gliser her hjemme over at folk omtrent hiver penger etter oss! Gleder meg til Tom skal på shopping!
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

Opprinnelig skrevet av xeR
              Hvordan er det mulig?

Jeg rett og slett gliser her hjemme over at folk omtrent hiver penger etter oss! Gleder meg til Tom skal på shopping!
              He, he - Jeg trekker vel slutninger litt mye ut fra egne erfaringer;

Med mye penger i lomma handler jeg før jeg tenker, uten penger er jeg nødt til å tenke før jeg handler.
              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3933

Opprinnelig skrevet av xeR
                Det er vel Fjøra som er Tom sin personlige handlegutt?

Jeg mener dessuten at jo mer penger som blir spyttet inn i klubben, uansett hvordan, er bra. Vi trenger backup på mange av plassene, så dette er gode nyheter for oss supportere. Litt værre for de som har fast plass på laget som kanskje kan få en real konkurranse. Og det er bra!
                www.kfl.no/debatt

Kommentar

• xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

Opprinnelig skrevet av rEPPA
                  Litt værre for de som har fast plass på laget som kanskje kan få en real konkurranse. Og det er bra!

Får håbe vi har spillere som takler å få litt konkurranse og ikke stikker med halen mellom bena.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

Drømmelag 2008

Otto
                    Ny (Ruud) - PSA - Kippe - Johnsen
                    Riise - Kiko - Brenne
                    Ny (Aubynn) - Occean - Ny (Hoff)

Jaja, det blir vel med drømmen...

Kommentar

• TorTor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 335

Hvis de summene som nevnes her medfører riktighet gjelder det å skynde seg langsomt. Vi kjemper fremdeles om sølv i serien og er i cupfinalen med den stallen vi har . Sånn sett tror jeg ikke vi trenger å hamstre inn nye spillere. For mange nye på en gang kan fort skape ubalanse i troppen og virke mot sin mening.

Sats på 1-2 nye kvalitetsspillere og suppler med en bosmanspiller eller to. (Aubynn f.eks.) På det nivået vi bør lete etter nye spillere er det ikke sikkert "drømmespilleren" er tilgjenglig nå. Ha is i magen og vent, før eller siden blir de tilgjenglig til en fornuftig pris...

Kommentar

• kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

Jeg håper for guds skyld det handles riktig nå, ikke bare kaster penga ut fordi spilleren har et navn. Tom Tom og Fjøroft må sette seg ned å finne ut av dette sammen. fjøra kan ikke gå på shopping alene, noe jeg har følt har vært tendensen..

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Med kvittering på to startspillere og Karim Essediri liggende i kassa ser det vel heller ut til at Tom N har fått bestille først. Personlig håper jeg at de kan samarbeide om dette, og at sportslig utvalg med Per Berg & Tom Lund har overoppsynet. Vi har flere unge spillere i stallen som snart må få tillit, kjøpes det inn på bekostning av dem blir jeg skuffet.

Kommentar

• Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

Jeg ønsker meg også at NFF setter opp serien slik at vi i 2008 alltid møter den motstanderen Stabæk hadde i forrige kamp. Alanzinho er jo en mester i å skaffe det andre laget gult kort og karantener.

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Det er god mulig at det skjer samtidig som hele NFF ruller rundt på Hangkook-dekk fra Sharif's

Kommentar

• mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

Opprinnelig skrevet av reka
                                Det er god mulig at det skjer samtidig som hele NFF ruller rundt på Hangkook-dekk fra Sharif's
                                He, he... og du syns jeg overdreiv med konspirasjonsbeskyldninger her http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...7&postcount=26
                                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Du gjorde det, men først nå har du grunn til det. Kan ikke NFF trues så må de smøres. Som noen sa i en lignende situasjon: Løsningen på alt er glassfiberteip eller WD-40. Beveger det seg når det ikke skal, så må du bruke teipen, beveger det seg ikke når det skal, så må du bruke WD-40.

Nå har forøvrig Huseklepp forlenget med Brann frem til - 10 desember 2007 ! !!! Hva i alle dager driver han med? Har han signert for en annen klubb fra nyttår? Er denne klubben oss?
                                  Last edited by reka; 24.10.2007, 17:44.

Kommentar

• Guling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 484

Nå har forøvrig Huseklepp forlenget med Brann frem til - 10 desember 2007 ! !!! Hva i alle dager driver han med? Har han signert for en annen klubb fra nyttår? Er denne klubben oss?
                                    Det er vel ikke verre enn at han vil ha med seg kampene i UEFA-cupen før han vurderer tilbud som gjelder fra og med neste sesong. Fint utstillingsvindu er det også...

Kommentar

• 007

Har ikke han signert for Stabæk fra neste sesong da??
                                      Han skal vel bare ha med seg noen flere UEFA-cup-matcher før han reiser...

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Opprinnelig skrevet av CC 7
                                        Han har ikke signert for Stabæææææææk.

Petter

Kommentar

• Ulven
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Aug 2006
                                          • 25

Opprinnelig skrevet av CC 7
                                          Han hadde muntlig avtale med Stabæk, men den gjaldt bare hvis Brann og Stabæk ble enige om overgangsum før overgangsvinduet. Så nei, han er ikke Stabæk-spiller enda ihvertfall.

Kommentar

Working...