LSK anno 2008
Collapse
X
-
Dette er megastore nyheter.
Nå må klubben for all del bruke god tid på å finne de rette spillerne, og ikke bare kjøpe navn. Man kan fort bli blind av så mye penger."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Uten tvil. Øverst på min liste står dog Espen Hoff. Er ganske overbevist om at han ville bli en hit i den gule drakten.Kommentar
-
Æsj! Jeg liker ikke at disse summene kommer såpass lett.
Jeg mener det er bedre at klubben først finner spilleren de virkelig ønsker og så må mase etter gryn.
Faren for å kjøpe "det første og beste" er større når regnskapsføreren bare gliser.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
Med mye penger i lomma handler jeg før jeg tenker, uten penger er jeg nødt til å tenke før jeg handler.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg mener dessuten at jo mer penger som blir spyttet inn i klubben, uansett hvordan, er bra. Vi trenger backup på mange av plassene, så dette er gode nyheter for oss supportere. Litt værre for de som har fast plass på laget som kanskje kan få en real konkurranse. Og det er bra!www.kfl.no/debattKommentar
-
Kommentar
-
Hvis de summene som nevnes her medfører riktighet gjelder det å skynde seg langsomt. Vi kjemper fremdeles om sølv i serien og er i cupfinalen med den stallen vi har . Sånn sett tror jeg ikke vi trenger å hamstre inn nye spillere. For mange nye på en gang kan fort skape ubalanse i troppen og virke mot sin mening.
Sats på 1-2 nye kvalitetsspillere og suppler med en bosmanspiller eller to. (Aubynn f.eks.) På det nivået vi bør lete etter nye spillere er det ikke sikkert "drømmespilleren" er tilgjenglig nå. Ha is i magen og vent, før eller siden blir de tilgjenglig til en fornuftig pris...Kommentar
-
Jeg håper for guds skyld det handles riktig nå, ikke bare kaster penga ut fordi spilleren har et navn. Tom Tom og Fjøroft må sette seg ned å finne ut av dette sammen. fjøra kan ikke gå på shopping alene, noe jeg har følt har vært tendensen..Kommentar
-
Med kvittering på to startspillere og Karim Essediri liggende i kassa ser det vel heller ut til at Tom N har fått bestille først. Personlig håper jeg at de kan samarbeide om dette, og at sportslig utvalg med Per Berg & Tom Lund har overoppsynet. Vi har flere unge spillere i stallen som snart må få tillit, kjøpes det inn på bekostning av dem blir jeg skuffet.Kommentar
-
Fugla mot nye høyderKommentar
-
Du gjorde det, men først nå har du grunn til det. Kan ikke NFF trues så må de smøres. Som noen sa i en lignende situasjon: Løsningen på alt er glassfiberteip eller WD-40. Beveger det seg når det ikke skal, så må du bruke teipen, beveger det seg ikke når det skal, så må du bruke WD-40.
Nå har forøvrig Huseklepp forlenget med Brann frem til - 10 desember 2007 ! !!! Hva i alle dager driver han med? Har han signert for en annen klubb fra nyttår? Er denne klubben oss?Last edited by reka; 24.10.2007, 17:44.Kommentar
-
Det er vel ikke verre enn at han vil ha med seg kampene i UEFA-cupen før han vurderer tilbud som gjelder fra og med neste sesong. Fint utstillingsvindu er det også...Kommentar
-
Han skal vel bare ha med seg noen flere UEFA-cup-matcher før han reiser...Kommentar
-
Kommentar
-
Han hadde muntlig avtale med Stabæk, men den gjaldt bare hvis Brann og Stabæk ble enige om overgangsum før overgangsvinduet. Så nei, han er ikke Stabæk-spiller enda ihvertfall.Kommentar
Kommentar