LSK anno 2008
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tror tom velger samme laget. MEn jeg synes det er kjedelig om Husar blir dytta ut. Tror venstresiden hadde blitt bedre med Husar og at Høyresiden hadde blitt bedre med riise som indreløper. Men trolig så er tom enig med dette laget(med brenne på venstre).Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg synes ikke pedersen er så klar som førstevalg på høyrebacken. Søgård har gjort en like bra jobb i treningskampene synes jeg og bjørkøy kan kanskje også kunne kapre den plassen.Kommentar
-
Kommentar
-
Men til sommeren derimot...Kommentar
-
Det er visst bare lov til å ha sju spillere på benken, men helt klart at vi har en bra stall såfremt den er nogenlunde skadefri. At vi kan ha både Bjørkøy og Rånern på benken samtidig forteller at vi har en bra midtbane.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Magefølelsen min sier at Alanzinho eller Hoff vil falle igjennom om de kommer til Åråsen. Slik de har blitt hauset opp her virker det som om de ikke kan gjøre noe galt, og dribler oss til the double uavhengig av hvem de spiller med.
Hvorfor argumenterer så mange med at Riise skal spille indreløper og at vi derfor har en bra midtbane? Jeg er sikker på at Riise kommer til å spille høyre spiss så lenge vi ikke kjøper inn en ny spiss som går rett inn på laget. Karim er ikke er alternativ i mine øyne, og forhåpentligvis er ikke Tom blindere enn at han ser det samme.
Men uavhengig av Riise har vi en bra midtbane pr dags dato med Brenne-Riseth-Kiko. De tre står ikke tilbake for noen andre midtbaner i TL.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hmmm, Bjørkøy inn... Velkommen!
Synd forresten at dette ikke lot seg gjøre som del av en bytthandel med Wehrmann sist sommer. Nå er det mindre enn en måned igjen til TL start. Riktignok har Bjørkøy vokst opp her så det er neppe noen fare for tilpassningsvansker sånn sett. Guttens form må være bra og kunnskap om lagkamerater må innlæres fort om han skal bli en ressurs allerede til seriestart.
Syns forøvrig det er mange på midten og tynt fremover nå. Dette kan vel ha sin årsak i hva som er tilgjengelig a spillere der ute, en får bare håpe venstrevingen også snart er på plass. Sånn sett blir jo vrakinga av Supermann ekstra bitter.
Riise, Mouehli, Riseth, Råner'n, Kiesen, Brenne, Bjørkøy, Arnarsson. Det blir 8 mann å fordele på 3 plasser. Matematisk er jeg er da redd Riise blir forvist til høyrekant og dermed blir det ingen Riise/Mykle kombinasjon. Kan jo hende Essediri finner frem godsakene jeg vet er der et sted og setter Riise i en posisjon hvor han må kjempe om en indreløperplass.
Venstekant blir vel JML eller Mykle. Håper Husar får spille beck så lenge MJ har sykeperm. Mykle er ute av form (etter treningskamper og dømme) og JML har knapt fått trent. Sørgelige tilstander på venstekanten for tia.
Til Vikingkampen håper jeg Tom er ferdig med eksprementeringa og heller krever kjemping for seier. Selvtillit er en nytting ting å få før Tromsø dukker opp på Årasen. Jeg vil ha se fremgang i to ting i fohold til Godset kampen;
- Tettere markering bak.
- Bedre bevegelse framme når vi har ballen.
Klokka tikker stadig nærmere seriestart og spenningen stiger...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det er seriestart snart......er det bare meg som har en rar følelse før sesonstart i år?
Spillerstallen skulle forsterkes før årets sesong, men faktum er vel at vi har fått flere skader enn forsterkninger. En klasse-ving uteblir og klubben sier de ikke vil haste.......men faktum er jo at sesongen starter om tre uker da......
Årets treningskamper har vel etterlatt flere spørsmål enn svar. Kun glimtvis ser vi bra spill. Tom vil selvsagt prøve ut forskjellige formasjoner under vintertreningen, men vi burde vel se noe som funker snart?
Både midtbane og forsvar blir for stillestående og avvenende, noe som slipper motstanderne alt for lett til. Kanskje med unnak av Pedersen har vel avslutningene glimret med sitt fravær.
Trenings-tunge bein osv, javisst, men jeg hadde liksom forventet en større utvikling......de andre trener de også......Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Det er seriestart snart......er det bare meg som har en rar følelse før sesonstart i år?
Spillerstallen skulle forsterkes før årets sesong, men faktum er vel at vi har fått flere skader enn forsterkninger. En klasse-ving uteblir og klubben sier de ikke vil haste.......men faktum er jo at sesongen starter om tre uker da......
Årets treningskamper har vel etterlatt flere spørsmål enn svar. Kun glimtvis ser vi bra spill. Tom vil selvsagt prøve ut forskjellige formasjoner under vintertreningen, men vi burde vel se noe som funker snart?
Både midtbane og forsvar blir for stillestående og avvenende, noe som slipper motstanderne alt for lett til. Kanskje med unnak av Pedersen har vel avslutningene glimret med sitt fravær.
Trenings-tunge bein osv, javisst, men jeg hadde liksom forventet en større utvikling......de andre trener de også......Kommentar
-
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Før vi får inn en ving (type Hoff) er vi ikke gullkandidat, tror jeg.Kommentar
-
Det er ikke godt å si,men som tidligere nevnt i tråden er det ganske behagelig å ikke ha det massive forventningspresset og gulltrua som jeg alltid pleier å ha hver sesong bortsett fra i 2001 daKommentar
-
Ja til pause i pausen!Kommentar
Kommentar