Bilettsalg på Internett

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    Bilettsalg på Internett

    Hva ned å starte bilettsalg på internett? Jeg vet om flere personer som har hatt problemer med å få biletter selvom det er mye ledig pga at de ikke bor i umiddelbar nærhet av Åråsen.

    Det er jo greit at andre kan kjøpe for en ,men det hadde blitt så mye enklere om det var mulig å få kjøpt biletter på internett. Selv har jeg alltid fått beskjed om at det var fullt mot Brann helt fram til jeg leste på forsiden at det fortsatt var noen biletter igjen. Da var det bare å komme seg til Åråsen så fort som mulig.

    Så hva med å få igang et bilettsalg på internett?
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
  • Fyfarao
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Sep 2007
    • 26

    #2
    Eg trur den adressa som er utheva i sitatet frå lsk.no under er ei vevadresse. Og eg trur det tyder at det allereie går an å kjøpe billetter på nettet. Rett meg dersom eg tek feil.

    "Samtlige Narvesen-kiosker, På Sparket-kiosk på Åråsen. Telefon 63 81 69 08 Sportshuset Lillestrøm. Telefon nr 64 84 56 30. Www.billettluka.no. Åråsen Stadion på kampdagen. Åpner to timer før kampstart."

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #3
      Jeg var innom der ,men statusen var at det var fullt.. Det har jeg opplevd flere ganger så løsningen idag fungerer ikke..
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Opprinnelig skrevet av CFD
        Jeg var innom der ,men statusen var at det var fullt.. Det har jeg opplevd flere ganger så løsningen idag fungerer ikke..
        Billettluka er brukt flere ganger av undertegnede og det funker bra. Om du sliter med verdensveven, kan du jo prøve på telefon. En annen mulighet er jo at det faktisk er utsolgt?
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #5
          Jeg leste jo på KFL sine sider at "det er fortsatt noen igjen så kom dere til åråsen". Sendte en melding og hadde biletter reservert 5min senere.. Selvom det har stått utsolgt på bilettluka i veldig lang tid. Kampen har ikke kommet opp engang.

          Det ble jo heller ikke rimelig å bestille transport når man kun bestilte noen timer før avgang (som igjen gjør at man ikke kan komme på så mange kamper). Men kan jo alltids bruke telefonen
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • LSK-jenta
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 656

            #6
            Opprinnelig skrevet av CFD
            Jeg leste jo på KFL sine sider at "det er fortsatt noen igjen så kom dere til åråsen". Sendte en melding og hadde biletter reservert 5min senere.. Selvom det har stått utsolgt på bilettluka i veldig lang tid. Kampen har ikke kommet opp engang.
            Hvis du leste at det fortsatt er noen billetter igjen på KFL sine sider og reserverte billetter hos en person i KFL så var det vel KFL som hadde billetter igjen da. Og det har INGENTING med billettluka å gjøre.
            Yvonne

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              #7
              har også bestillt biletter på nettet noen ganger. eller kjøpt på Narvesen.
              disse for kun et visst antall beløp de får selge.
              en gang fikk jeg beskjed om at det var utsolgt.
              det trudde jeg ikke på, så jeg dro opp til Åråsen.
              der var 5700 billetter igjen. men om du er tidlig ute skal det ikke være noe problem.
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                #8
                Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                Hvis du leste at det fortsatt er noen billetter igjen på KFL sine sider og reserverte billetter hos en person i KFL så var det vel KFL som hadde billetter igjen da. Og det har INGENTING med billettluka å gjøre.
                Takk for at du presiserte dette ,men når man så hvor mange som uteble fra både RB og SS så er det da rart at det ikke var flere biletter igjen? Men nok om dette.

                Tror jeg har vært ute for et lignende situasjon. Men nå er nå saken løst. Man kan jo bare ringe og si at man ønsker en bilett som man kan hente på Martins eller på Åråsen
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • Gjøvik-kanari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • May 2007
                  • 125

                  #9
                  Billettluka

                  Henter billettene i morgen. Gudene må vite hva jeg får...

                  Kommentar

                  Working...