Fra i kveld, snakke om å bli rævkjørt av ingebritt...Liker Grønlund godt jeg men at du stiller opp i diskusjon mot en du ikke har sjans mot syntes jeg ikke noe om. Enten så må vi stille opp med en som kan diskutere og ta til motmæle eller la være å stille opp. Ikke ble det tatt opp at Stabæk`s jønsson nektet for at de var usportslige mot Lyn nå på søndag da knudsen ikke kastet ut ballen da en Lyn spiller lå nede.
Grønlund gjest hos "4-4-2: Bakrommet"
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Fra i kveld, snakke om å bli rævkjørt av ingebritt...Liker Grønlund godt jeg men at du stiller opp i diskusjon mot en du ikke har sjans mot syntes jeg ikke noe om. Så spak....
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/294099 -
Fikk ikke tid til å "edite" setningen min før du svarte jo
Men jo da, jeg ser den. En Fjørtoft hadde vært bedre mot den gjøken fra stabæk.Kommentar
-
Ble litt frustrert av å se på det! Satt selv med en hel haug gode argumenter som nok skulle stoppet den svære kjeften til Ingebritt! Og han Morten Pedersen der tåler jeg ikke trynet på! Hvorfor er han alltid med? Hvem er interessert i hva nisser som ham og Truls Dæhli mener??Kommentar
-
Ble nokså stum over FG's fomlete og irrelevante svar og at den ramsalte og grunnløse kritikken ble stående. Virket mest som han bare ville hjem. Orker ikke å bruke mer tid eller krefter på dette, men neste gang så må noen andre dra dit. De fikk tilogmed FG til å nærmest si at han var misfornøyd med nordlie og fjøra.Kommentar
-
Frank stilte iallefall opp han! Og valgte å ikke falle ned på nivået til de to andre klovnene i studio! Hvorfor ialle dager skal han smelle tilbake hvor patetiske stabæk og dagbladet er?Kommentar
-
Edit: Tåpelig av ISJ å forgude Maradonnas hands, samtidig som han slakter Sundgot sin. Dessuten så fremstår han som en skinnhellig mann som garantert prater tull. Han sa at Stabæk hadde pratet om fari play før seriestart og bevisstgjortde spillere på dette. En av de første serierunde prøvde Feigar Fall Snublarsson å filme til seg straffespark.Last edited by KFL41; 02.10.2007, 20:57.Kommentar
-
Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig. For det første så har LSK beklaget at LSK scoret et slikt mål ved Fjøra. Sundgot beklaget også ovenfor Stabæk. Han burde lagt vekt på at LSK faktisk ikke vil score slike mål. Heinz Müller ble også beklaget. Han greide ikke å slå tilbake på Ingebrigt feilaktige angrep i det hele tatt.
Bakrommet trekker ikke akkuratt masse seere..Og de som velger å se det er stort sett interessert i fotball,og vet hvem personene i studio er.Er ikke no vits i å være livredd for omdømme etter denne episoden,men kan være litt enig i at en annen representant kanskje hadde gitt litt mer svar på tiltale.Kommentar
-
Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig. For det første så har LSK beklaget at LSK scoret et slikt mål ved Fjøra. Sundgot beklaget også ovenfor Stabæk. Han burde lagt vekt på at LSK faktisk ikke vil score slike mål. Heinz Müller ble også beklaget. Han greide ikke å slå tilbake på Ingebrigt feilaktige angrep i det hele tatt.Kommentar
-
Så at noen etterlyste mediarådgiver - ja takk, sier jeg. Noe av problemet her er vel en flat lederstruktur med nokså avgrensede individuelle oppgaver - de er ikke NØDT til å snakke sammen og ha en konsekvent oppfatning om eksterne ting. Fjøra bør ta dette - hans respons hvor han ba fjotten komme opp med et godt slagord og ellers holde kjeft var helt riktig - kan'ke ta sånt piss seriøst.Kommentar
-
I have this condition.Kommentar
-
Jeg håper folk etterhvert skjønner at all denne møkka ikke er LSKs feil, og at vi må ta til motmæle på en skikkelig måte. Media er ikke en nøytral klut som svinger etter vinden, men et jævla monster fra Bergen som er ute etter oss spesielt. Wathne HATER lsk, noe han har uttalt tidligere og nærmest skrevet rett ut i bloggen sin (.."for de av oss som kan styre sin begeistring for klubben og de som velger å spille for den"...). Han er et rass*** utenfor og forsåvidt på skjermen og benytter enhver sjanse til å vinkle og fremme sitt bedritne syn på LSK. Disse holdningene har etterhvert begynt å gjennomsyre hele TV2 og nettavisen-miljøet i Bergen.
Før noe protesterer på dette så kan de kanskje finne frem til et innslag eller en reportasje fra TV2/Nettavisen som omtaler LSK på en positiv måte?
Fant ikke det nei?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Når han (VPG) i tillegg gjør alt han kan for å provosere de mest lettantennelige motspillerne konstant gjennom 90 min, skulle det fortelle det meste om hvor stille Ingebritt skal gå i Fair Play-dørene...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar