Grønlund gjest hos "4-4-2: Bakrommet"

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oslo_Fugl75
    Medlem
    Bøffel
    • Feb 2007
    • 33

    Grønlund gjest hos "4-4-2: Bakrommet"

    Fra i kveld, snakke om å bli rævkjørt av ingebritt...Liker Grønlund godt jeg men at du stiller opp i diskusjon mot en du ikke har sjans mot syntes jeg ikke noe om. Enten så må vi stille opp med en som kan diskutere og ta til motmæle eller la være å stille opp. Ikke ble det tatt opp at Stabæk`s jønsson nektet for at de var usportslige mot Lyn nå på søndag da knudsen ikke kastet ut ballen da en Lyn spiller lå nede.

  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    Opprinnelig skrevet av Oslo_Fugl75
    Fra i kveld, snakke om å bli rævkjørt av ingebritt...Liker Grønlund godt jeg men at du stiller opp i diskusjon mot en du ikke har sjans mot syntes jeg ikke noe om. Så spak....

    http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/294099
    Er jo ikke så veldig mange andre å sende når Fjørtoft er i tv3 studio og Per Mathisen er på sportstabloid. Så ikke programmet så skal ikke utale meg på hvordan det gikk!

    Kommentar

    • Oslo_Fugl75
      Medlem
      Bøffel
      • Feb 2007
      • 33

      #3
      Fikk ikke tid til å "edite" setningen min før du svarte jo

      Men jo da, jeg ser den. En Fjørtoft hadde vært bedre mot den gjøken fra stabæk.

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Ble litt frustrert av å se på det! Satt selv med en hel haug gode argumenter som nok skulle stoppet den svære kjeften til Ingebritt! Og han Morten Pedersen der tåler jeg ikke trynet på! Hvorfor er han alltid med? Hvem er interessert i hva nisser som ham og Truls Dæhli mener??

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #5
          Ble nokså stum over FG's fomlete og irrelevante svar og at den ramsalte og grunnløse kritikken ble stående. Virket mest som han bare ville hjem. Orker ikke å bruke mer tid eller krefter på dette, men neste gang så må noen andre dra dit. De fikk tilogmed FG til å nærmest si at han var misfornøyd med nordlie og fjøra.

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #6
            Frank stilte iallefall opp han! Og valgte å ikke falle ned på nivået til de to andre klovnene i studio! Hvorfor ialle dager skal han smelle tilbake hvor patetiske stabæk og dagbladet er?
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #7
              Opprinnelig skrevet av morten
              Frank stilte iallefall opp han! Og valgte å ikke falle ned på nivået til de to andre klovnene i studio! Hvorfor ialle dager skal han smelle tilbake hvor patetiske stabæk og dagbladet er?
              Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig. For det første så har LSK beklaget at LSK scoret et slikt mål ved Fjøra. Sundgot beklaget også ovenfor Stabæk. Han burde lagt vekt på at LSK faktisk ikke vil score slike mål. Heinz Müller ble også beklaget. Han greide ikke å slå tilbake på Ingebrigt feilaktige angrep i det hele tatt.

              Edit: Tåpelig av ISJ å forgude Maradonnas hands, samtidig som han slakter Sundgot sin. Dessuten så fremstår han som en skinnhellig mann som garantert prater tull. Han sa at Stabæk hadde pratet om fari play før seriestart og bevisstgjortde spillere på dette. En av de første serierunde prøvde Feigar Fall Snublarsson å filme til seg straffespark.
              Last edited by KFL41; 02.10.2007, 20:57.

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                #8
                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig. For det første så har LSK beklaget at LSK scoret et slikt mål ved Fjøra. Sundgot beklaget også ovenfor Stabæk. Han burde lagt vekt på at LSK faktisk ikke vil score slike mål. Heinz Müller ble også beklaget. Han greide ikke å slå tilbake på Ingebrigt feilaktige angrep i det hele tatt.

                Bakrommet trekker ikke akkuratt masse seere..Og de som velger å se det er stort sett interessert i fotball,og vet hvem personene i studio er.Er ikke no vits i å være livredd for omdømme etter denne episoden,men kan være litt enig i at en annen representant kanskje hadde gitt litt mer svar på tiltale.
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #9
                  Har ikke sett bakrommet, men så litt på sportstabloid på tv2sport, og jeg syns ikke Per Mathisen gjorde en alt for god jobb der heller. Han la seg nærmest flat når det gjaldt alt sammen.

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig. For det første så har LSK beklaget at LSK scoret et slikt mål ved Fjøra. Sundgot beklaget også ovenfor Stabæk. Han burde lagt vekt på at LSK faktisk ikke vil score slike mål. Heinz Müller ble også beklaget. Han greide ikke å slå tilbake på Ingebrigt feilaktige angrep i det hele tatt.
                    Enig, han burde også argumentert mot det latterlige preiket om hvor dårlig gjort det var av Sundgot å ikke si fra til dommeren. Skal det være slik må det også være konsekvent, feks burde vel John Carew sagt fra til dommeren at han dyttet motstanderen med to strake armer før den viktige scoringen sin mot Hellas? Frank burde poengtert hvor urettferdig det er at akkurat denne hendelsen får så mye kritikk...

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #11
                      Så at noen etterlyste mediarådgiver - ja takk, sier jeg. Noe av problemet her er vel en flat lederstruktur med nokså avgrensede individuelle oppgaver - de er ikke NØDT til å snakke sammen og ha en konsekvent oppfatning om eksterne ting. Fjøra bør ta dette - hans respons hvor han ba fjotten komme opp med et godt slagord og ellers holde kjeft var helt riktig - kan'ke ta sånt piss seriøst.

                      Kommentar

                      • gorken
                        Administrator
                        • May 2006
                        • 1483

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                        Har ikke sett bakrommet, men så litt på sportstabloid på tv2sport, og jeg syns ikke Per Mathisen gjorde en alt for god jobb der heller. Han la seg nærmest flat når det gjaldt alt sammen.
                        Per Mathisen på Sportstabloid:

                        Opprinnelig skrevet av gorken


                        I have this condition.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #13
                          Jeg håper folk etterhvert skjønner at all denne møkka ikke er LSKs feil, og at vi må ta til motmæle på en skikkelig måte. Media er ikke en nøytral klut som svinger etter vinden, men et jævla monster fra Bergen som er ute etter oss spesielt. Wathne HATER lsk, noe han har uttalt tidligere og nærmest skrevet rett ut i bloggen sin (.."for de av oss som kan styre sin begeistring for klubben og de som velger å spille for den"...). Han er et rass*** utenfor og forsåvidt på skjermen og benytter enhver sjanse til å vinkle og fremme sitt bedritne syn på LSK. Disse holdningene har etterhvert begynt å gjennomsyre hele TV2 og nettavisen-miljøet i Bergen.

                          Før noe protesterer på dette så kan de kanskje finne frem til et innslag eller en reportasje fra TV2/Nettavisen som omtaler LSK på en positiv måte?

                          Fant ikke det nei?

                          Kommentar

                          • Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

                            #14
                            En Ivar Hoff i styret nå hadde gjort susen tenker jeg...

                            Kommentar

                            • Torsi
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Apr 2007
                              • 80

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Fordi seerne får inntrykk av at det Ingebrigt sier er helt riktig.
                              Seerne har vel allerede et rimelig låst inntrykk av LSK fra før av..
                              vi er vel ikke den mest populære klubben i norge for tiden..
                              Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :D

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                En av de første serierunde prøvde Feigar Fall Snublarsson å filme til seg straffespark.
                                Korreksjon: Feigur Fall Snublarson prøver å filme seg til straffe i HVER ENESTE KAMP han deltar.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Korreksjon: Feigur Fall Snublarson prøver å filme seg til straffe i HVER ENESTE KAMP han deltar.
                                  Når han (VPG) i tillegg gjør alt han kan for å provosere de mest lettantennelige motspillerne konstant gjennom 90 min, skulle det fortelle det meste om hvor stille Ingebritt skal gå i Fair Play-dørene...

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av skotten
                                    Når han (VPG) i tillegg gjør alt han kan for å provosere de mest lettantennelige motspillerne konstant gjennom 90 min, skulle det fortelle det meste om hvor stille Ingebritt skal gå i Fair Play-dørene...
                                    Han kommer til å få døra midt i trynet før han aner det.

                                    Kommentar

                                    • Øyvind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 292

                                      #19
                                      Brann-Tv eller ikke. Den mafia-reportasjon om LSK er rett og slett drit bra!

                                      Kommentar

                                      Working...