Kanskje på tide å legge disse billettene ut for salg snart, ihvertfall komme med info om når det lukkede salget skal være. Er jo kun 18 dager igjen....
Billetter LSK-RBK
Collapse
X
-
Billetter LSK-RBK
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
Med både LSK og RBK ute av gullkampen kan jeg ikke tenke meg at det skulle bli utsolgt. Dessverre.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Edit: For de som lurer på detaljert info om salget, anbefales nyhetstråden...Last edited by Guling; 03.10.2007, 19:15.Kommentar
-
Og flere bør prøve den følelsen, så slipper vi 12000 tråder på forumet om billetter til alt fra 2. lagsmatcher til cupfinaler.
Om dere er så innmari redde for å gå glipp av en match: Kjøp sesongkort her: http://www.lsk.no/?aid=9065291 !Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
skjønner ikke helt visten med lukka salg her, det kommer jo ikke til å bli utsolgt..og om det gjør så blir det vel Bartefyll rundt hele stadion. Er spent på å se om vaktmannskapene lærte noe av Brannkampen og dytter trøndra inn på Diadora alle sammen, men jeg tviler.
Tror ikke jeg gidder stå i kø for denne kampen, får billett uansett..Kommentar
-
Kommentar
-
I tidligere kamper har jo det jo alltid vært en god del trønder-sympatisører på de andre tribunene. Disse uteblir etter all sannsynlighet i år (hvorfor begynte de å holde med RBK i utgangspunktet?) så det er vel neppe noen risiko for fullt hus på tross av økt LSK interesse?Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som vet hvor mange som ble solgt på lukka salg? eneste billettinfo jeg vet om er RB sin og den blir jo omtrent ikke oppdatert mer enn en gang i året..
Håper det blir bortimot fullt da, men må si jeg var litt skuffa over oppmøtet på Ullevål igår.. men det var visst Sengevæterne fra Grønland også da..Kommentar
-
Denne kampen burde ha vært solgt sammen med Brann kampen når vi var 100% med i gullkampen.
Hadde de gjort det ville den ha vært nærmere utsolgt. Eller er det kanskje noen regler for dette?krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar