LSKs speidere

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

LSKs speidere

På lsk.no finner jeg ingen informasjon om hvor mange, eller hvem som er LSKs speidere. Noen med info om dette?

Vi mistet jo Stig Thorbjørnsen til RBK før sesongen, og han har jo hentet inn 4 av RBKs beste spillere nå, i Sapara, Kone, Konan og Traore.

Jeg snakket med Lars Tjernås om dette temaet når han var i trenerapparatet for noen år siden, og da sa han at LSK var i ferd med å etablere et speiderapparat som skulle være slagkraftig i Norge, såvel som i det store utland. Har dette arbeidet stoppet opp?
    Last edited by hoyt; 04.10.2007, 12:43.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • TorTor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 335

Dette har jeg også lurt på noen ganger. Tror klubben kan tjene godt på å ha en eller flere speidere som utelukkende har LSKs beste interesser i tankene. Å basere sine kjøp på en selgekåt agent som lukter prosenter av overganger kan fort bli kostbart og dårlig resultatmessig...

Kommentar

• Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

Er ikke Roy Kenneth Torkelsen en slags speider i klubben? (min gamle gymlærer)

Kommentar

• Martin Olsen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2007
        • 186

Tror vel det er dumt av LSK å gå ut med navnene til dem som jobber som speider for Klubben. De skal jo jobbe i det skjulte.

Kommentar

• TorTor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 335

Tror ikke det spiller noe rolle. Det er vel ingen hemmelighet at Stig Thorbjørnsen jobber for RBK??? Likevel klarer han å skaffe dem brukbare spillere...

Kommentar

• erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
            Tror vel det er dumt av LSK å gå ut med navnene til dem som jobber som speider for Klubben. De skal jo jobbe i det skjulte.
            Hva!? Det er ikke hemmelige agenter det er snakk om her. Fotballspeidere sitter som regel på vip-plass når de er på tur. Da har de garantert presentert seg høflig på forhånd.

(...det er selvfølgelig ikke like mye vip-fasiliteter hvis man skal grave opp den neste ukjente diamanten i Afrika, men at det er noe hemmelighetskremmeri med hvem man er og hvilken klubb man representerer tror jeg ikke ville føre noen vei akkurat...)
            Ja til pause i pausen!

Kommentar

• Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

Opprinnelig skrevet av Serbern
              Er ikke Roy Kenneth Torkelsen en slags speider i klubben? (min gamle gymlærer)

Ifølge broren min som gikk på rælingen videregående så har han sluttet som lærer der og har blitt fulltidsspeider for lsk..

Kommentar

• holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                Ifølge broren min som gikk på rælingen videregående så har han sluttet som lærer der og har blitt fulltidsspeider for lsk..
                Takker! Da er jeg oppdatert på hva Roy bedriver tiden med
                Dette er en jobb jeg forøvrig tror han får til finfint!

Og selvsagt veldig hyggelig å lese at en av de mest sosiale og hyggelige lærerne fra (min tid) ved Rælingen Videregående nå har viet seg til Sportsklubben.

Hilsen Anders, som også hadde Roy "evig håkkysveis" Kenneth som lærer på idrett, en gang tidlig på 90-tallet.
                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Ellef
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 112

Hehe.. Fikk alltid en tommel opp når jeg hadde bilder av Fugla spillere i idrettjournalen..
                  Wenche Myhre

Kommentar

Working...