Kamptråd VIF-LSK 07.10.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • keepern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 281

    #21
    Dette er en kamp som lever sitt eget liv, uavhengig av de to lags tabellposisjon. Kamper kommer til å bli krig fra første spark.

    Når det gjelder laget støtter jeg BennyLem sitt forslag. Kan bli spennende med Johnsen som indreløper.

    Har også en kasse øl ridende på denne kampen med en søpla tilhenger på jobben....(tap er ikke alternativ)

    Fy f*** jeg gleder meg. Enga away! Klassiker.

    keepern - klar for å lage helvette på Ullevål


    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #22
      Og for å minne oss alle på hva dette handler om: Dette handler om anstendighet versus skam, moro versus vold, en liten lighter versus en full ølboks, dårlig vedlikehold versus drapstrusler, småstein versus pistolskudd, bønder versus bønder uten selvinnsikt, kärjeng versus nybergsund, øl versus narko, arbeid versus tigging, DeNiro versus Aabrekk, Grete Roehde versus Grindheim, Monogami versus Dos Santos, ja rett og slett Fugla versus søpla.

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        #23
        Dette handler også om historiebevisste bønder mot selvbedragerske urbane bastarder som tror historien til Vålerenga er en historie om innvandrede bohemer og kunstere fra Paris og ikke Ola Jensen fra en eller annen flatbygd på Østlandet ;-)

        Kommentar

        • Vicarious
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 391

          #24
          Opprinnelig skrevet av RSP
          I følge RB, som pleier å ha rett lagoppstilling, blir dette laget i morgen, ref. nyhetstråden:
          Laget mot Vålerenga (4-3-3): Otto Fredrikson – Anders Rambekk, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Marius Johnsen – Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Simen Brenne – Magnus Myklebust, Arild Sundgot, Olivier Occean.

          Hvis dette blir laget så er jeg ihvertfall litt tryggere enn jeg var før Brann-kampen. Stopperparet PSA og Kippe har vel omtrent like mange baklengs hele sesongen, som PSA og Johnsen har på 2 kamper sammen. Kunne strengt tatt ønsket meg Johnsen og Stefanutto på backene, en av dem kunne vel funke som høyreback? Rambekk har vært skandaløs i det siste, lykke til i adeccoligaen med Odd sier nå jeg.
          Midtbanen er vel ikke noe å diskutere, dette er alt vi har. Ikke de store alternativene på topp heller. Vanskelig å argumentere for at Essidiri eller Strand skal starte, de har ikke akkurat imponert.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #25
            Laget mot Vålerenga (4-3-3): Otto Fredrikson – Anders Rambekk, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Marius Johnsen – Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Simen Brenne – Magnus Myklebust, Arild Sundgot, Olivier Occean.
            Alt i alt er jeg godt fornøyd med laget slik det ser ut til å bli iflg. RB. Enormt viktig at Kippe er tilbake. Dette blir nok en tett kamp, med mange dueller. Resultatet her blir utrolig viktig, med tap - og RBK hjemme i neste kamp - kan det fort bli en 6, 7 plass i serien: Gud forby! Vinner vi, bør derimot sjansene for medalje absolutt være tilstede: Og med seriemedalje og NM-tittel (!) vil laget og Tom få arbeidsro foran neste sesong - innøving av spillemønsteret, samhandlingen, blir da viktig.

            Mitt tips: 0-1 (heading ved Sundgot etter corner).
            Last edited by RoyVaadal; 07.10.2007, 13:46. Begrunnelse: fet skrift tatt bort.

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #26
              Seriøst, denne kampen må vi vinne! Vi bare må!!
              Taper vi i dag(vær så snill ikke la det skje!!) så kommer søplen på like mange poeng som oss, og tenk på hvor mange poeng de har liggi bak oss hele sesongen gjennom!
              Og hvis vi taper i dag, vet jeg ikke åssen jeg skal kunne klare å gå på skolen i morgen med alle søplen supportere i klassen min

              Off-topic: Seriøst en tankevekker at det er 3 sider med kamptråd på dagen kampen er, og vi spiller mot søplen! Jeg gjentar søplen! Hva skjer med det??
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • UFM1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 2008

                #27
                Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                Seriøst, denne kampen må vi vinne! Vi bare må!!
                Taper vi i dag(vær så snill ikke la det skje!!) så kommer søplen på like mange poeng som oss, og tenk på hvor mange poeng de har liggi bak oss hele sesongen gjennom!
                Og hvis vi taper i dag, vet jeg ikke åssen jeg skal kunne klare å gå på skolen i morgen med alle søplen supportere i klassen min

                Off-topic: Seriøst en tankevekker at det er 3 sider med kamptråd på dagen kampen er, og vi spiller mot søplen! Jeg gjentar søplen! Hva skjer med det??

                men tenk hvor kult det blir hvis vi vinner, da kan du kødde med søpplemenneskene! det skal jeg!
                Lillestrøm

                Kommentar

                • wænk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 2244

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Var på Shopen og kjøpte fem billetter kl 11.45 i dag. Da sa Tony at det var solgt lite, under 600.billetter...

                  Mvh
                  Gammer`n
                  Forhåpentligvis endel folk i Oslo-området som kjøper billetter enten på stadion eller narvesen. Det skal vaffal jeg og de jeg skal med.
                  I dag er IKKE NOE ANNET enn seier godt nok, så håper for all del KFL er med på å hjelpe gutta frem!!!
                  If you're not living on the edge, you take up too much room!

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #29
                    Nå er jeg lei av å se Rambekk på høyrebacken! Veldig sjeldent jeg går ut mot enkeltspillere, men fy faen så dårlig han har vært der i det siste! Gi Danton en sjanse fra start, Tom, han klarer hvertfall å skape ting offensivt!

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #30
                      Faktisk enig. Anton er tross alt LSK-spiller også neste sesong. Rambekk kan gjerne settes på tribune ut sesongen mener nå jeg.

                      Kommentar

                      • VallerudKanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 308

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av wænk
                        Forhåpentligvis endel folk i Oslo-området som kjøper billetter enten på stadion eller narvesen. Det skal vaffal jeg og de jeg skal med.
                        I dag er IKKE NOE ANNET enn seier godt nok, så håper for all del KFL er med på å hjelpe gutta frem!!!
                        Dette støttes. Skal sjøl ta bane 4 fra Helsfyr kl 1812.

                        Oi, nå blir jeg vel møtt av "Søppelberget" for konfrontasjon av voldelig karakter...
                        Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

                        Kommentar

                        • Vicarious
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 391

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Ola
                          Faktisk enig. Anton er tross alt LSK-spiller også neste sesong. Rambekk kan gjerne settes på tribune ut sesongen mener nå jeg.
                          Jeg hadde seriøst sovet bedre om natta hvis jeg visste Danton forsvant fra LSK uten å ha tilbrakt et minutt til på banen. Mannen har kanskje en grunnleggende teknikk og fotballforståelse, men makan til treig og plasseringssvak tabbe-spiller! Jeg ser i prioritert rekkefølge 1. Shane, 2. Johnsen, 3. Søgård, 4. Rambekk på høyrebacken før Danton.

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av wænk
                            så håper for all del KFL er med på å hjelpe gutta frem!!!
                            bekymra du deg for akkurat det ? dette er noe jeg ikke bekymrer meg over , KFL hjelper ALLTID gutta, husk det.
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • wænk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 2244

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                              bekymra du deg for akkurat det ? dette er noe jeg ikke bekymrer meg over , KFL hjelper ALLTID gutta, husk det.
                              Bekymra og bekymra. Men håper jo som alltid at stemninga er på topp.
                              Vi er jo de teite supportera som synger selvom laget taper 1-5
                              Men det er vel en liten sjans for at det blir endel fler søppel-mennesker der i dag. 600 forhåndssolgte på shop'en er ikke akkurat imponerende..
                              If you're not living on the edge, you take up too much room!

                              Kommentar

                              • Aspecho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2006
                                • 163

                                #35
                                jesss, Tromsø leder!

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Aspecho
                                  jesss, Tromsø leder!
                                  Vet ikke om jeg husker tabellen riktig, men Tromsø er da en alvorlig trussel for medalje og RL-plass tror jeg! Uavgjort er vel optimalt i denne kampen...

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    #37
                                    Nå får alle andre bare fare sin egen sjø.....det eneste vi skal konsentrere oss om 1000% nå er å svinebanke møkka-laget fra Oslo øst, og deretter vinne de tre som er igjen...... :twisted:
                                    Gjør vi det så har vi dratt i land en respektabel sesong og vi sikrer en medalje.....
                                    Forza fugla
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7092

                                      #38
                                      Sitter på Ullevål i skrivende stund, og er sjokkert over det som ser ut som et direkte ræva oppmøte fra KFL. Vi snakker kanskje 7-800 mann, etter hva jeg kan se. Hvor har det blitt av folk?
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #39
                                        At Tromsø vant ser jeg ikke på som noe bra , de er rett i hælene på oss nå og for min egen del er det helt for jævlig hvis dem passerer oss på tabellen!

                                        Viktig at gutta vinner i dag , UTROLIG viktig, håper ting går litt mere vår vei denne kampen enn de siste har gjort, at det kjempes fra begynnelse til slutt, at de klarer å få til ballmottak, passninger og at spissene kan for en gangs skyld stå rettvendt.

                                        KJEMPE PÅ LSK
                                        Last edited by Rovfugl; 07.10.2007, 19:11.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #40
                                          hvorfor i HELVETE står dem å krangler og skal spørre dommer om avgjørelsen i stedet for å følge med når frisparket tas , HELVETES nybegynnere !!!!!!!!!!! jævla sløvt av gutta!

                                          Jeg har nevnt dette ved flere anledninger etter flere kamper i det siste , GI FAEN i å diskutere eller noe slikt, FØLG med på kampen forbanna tullinger!
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...