Kamptråd VIF-LSK 07.10.07

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vollafugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 978

I dag imponerer Riise, Kippe, Brenne og delvis Occean.

Rambekk er og blir ute av form, og burde ha vært benket for lenge siden. Mykle er alt for usynlig. Med unntak av målet synes jeg at også Gilbert ikke viste seg fra sin beste side.

Kommentar

• Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

.....DIGG DIGG DIGG......det er så digg å slå enga, særlig på Ullevål!
      Det kuleste var jo at vi reiste oss og sloss......og vant!!!!!!
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Kanarijenta
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 504

Opprinnelig skrevet av KFL41
        Minuset idag var Myklebust, desverre. Han er milevis unna form. Jeg skal ikke uttale meg om hvem som burde spille istedet men er virkelig ikke Påsan eller Essidiri bedre?
        Vi har faktisk ikke backuper som er gode nok til å ta over når noen i førsteelleveren er ute av form. Det har vi jo sett i høst. Forventer at Tom forsterker på alle plasser før neste sesong
        Super Kanaris

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Opprinnelig skrevet av vollafugl
          Med unntak av målet synes jeg at også Gilbert ikke viste seg fra sin beste side.
          Ikke hans beste kamp, men jeg synes han hadde god distribusjon av ball i perioder. Spilte fint tilbake til spilllere som er på vei framover. Så jeg synes av og til han gjorde fine ting som ikke synes så godt.

Kommentar

• holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

Digg å slå kål'enga! Og måten det skjer på er perfekt! Hente opp et jævla kjipt mål i mot for så å ikke gi seg før det står 1-3! Nydelig!

Hele laget fortjener masse skryt i dag, og især Kippe, Brenne samt Espen! Det lyser jo virkelig hat av øynene på fetsundrånern!

Et ord beskriver kvelden: Herlig!!!
            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

Kommer til å huske denne matchen lenge. Følelsesmessig syk opplevelse. Først den i trynet som jeg virkelig gølva av, også viljen som lyste i øynene på gutta etterhvert, utlikning, ledelse og... punktum. Enga og klanen mugna... Herlig! Ingen stor match, men det driter jeg i ikveld, Enga er denga og vi er i cupfinale!

Kommentar

• KanariMart
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • May 2006
                • 5

åååååh SÅ jævli deilig!

fader så deilig det er å knuse på enga på tullevaal tramp tramp tram på en fugl? ikke i dag kompissss
                Bra synging i dag også vil jeg si, hørtes hvertfall godt opp i sofaen i barteby.

Var det kødd at det ikke var tifo i dag? Tv2 filma så og si bare klanen før kampstart så var vanskelig å få sett noe.

FORZA FUGLA

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

Opprinnelig skrevet av vollafugl
                  Med unntak av målet synes jeg at også Gilbert ikke viste seg fra sin beste side.
                  Hva mer ønsker du ? han scora, og det gjør han ofte på dager da han er usynlig til han plutselig scorer, han putter mål i dag og gjør jo sånn sett jobben sin på en måte.
                  klart han kunne kanskje scora mere hvis han hadde gjort bedre feks. men han lager et mål til oss på en dag vi henter inn ledelsen og tar seieren hjem, da er jeg stort sett fornøyd jeg.
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• wænk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 2244

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH
                    Det har var det deiligste jeg har vært med på, på lenge.
                    Herlig å kunne hoppe rundt som en idiot med masse søpplafans rundt meg, når det var utsolgt i VG. Heldigvis satt jeg rimlig nærme KFL, så jeg følte meg ganske hjemme.

Gratulerer alle sammen, det var fullt fortjent. Spes etter 2. omgang.
                    If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• TorTor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 335

Gratulerer gutter, dette var akkurat det vi trengte nå. Tilbake i medaljekampen og trygt foran enga på tabellen...

PS! Ganske festlig å se at TVBrann tok med scoringa til enga blandt kandidatene til rundens mål. Ingen av vår var med!!! Som om ikke 3-1 målet med hele forspillet var et vesentlig finere mål...

Kommentar

• LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

Årets deiligste seier!!!

Var ganske bekymra et stykke ut i 1. omgang, men Nordli fikk skikk på gutta og ut i 2. omgang var det ingen tvil om hvem som har de beste spillerne og supporterne.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• ap4
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 271

Vanvittig deilig! Det tredje målet var en perle! Så ut som taktikken til VIF var å spille seg tomme de første 20 minuttene.

Kommentar

• Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

Opprinnelig skrevet av TorTor
                            PS! Ganske festlig å se at TVBrann tok med scoringa til enga blandt kandidatene til rundens mål. Ingen av vår var med!!! Som om ikke 3-1 målet med hele forspillet var et vesentlig finere mål...
                            Målet var uten tvil rundens vakreste mål, men kom ikke engang med blant de fem kandidatene. Kanskje TV2 ble sure av at vi sang "hater, hater, hater TV2" og "TV2 er ræva"?

Kommentar

• KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Målet var uten tvil rundens vakreste mål, men kom ikke engang med blant de fem kandidatene. Kanskje TV2 ble sure av at vi sang "hater, hater, hater TV2" og "TV2 er ræva"?
                              Samma f... Kåringen er jo bare tull likevel. VIF sitt mål minnet litt om målet til Mifsud i fjor mot enga.

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Opprinnelig skrevet av wænk
                                Herlig å kunne hoppe rundt som en idiot med masse søpplafans rundt meg, når det var utsolgt i VG. Heldigvis satt jeg rimlig nærme KFL, så jeg følte meg ganske hjemme.
                                Utsolgt? Det kan det umulig ha vært. Det var masser av plass.

Nepene på Ullevaal klarte det kunstykket å sperre av deler av VG med plastbånd. Og det var ikke for å skille KFL fra Klanen, for i venstre-svingen av VG så var det stor sett bare sittende LSK-supportere. Hva hensikten med dette opplegget var fremstår som ekstremt uklart, men det sugde skikkelig, og gjorde at vi var litt splitta. Dette var skikkelig uproft.

Jeg antar at VIF har benyttet seg av en gjeng sosialklienter på attføring for å organisere dette. Like talentløst som den pauseunderholdningen de presterte. Sullik-kor, intervju med en hjernedød snøvler og konkurranse i selv-utdriting får pauseunderholdningen på Briskeby, Alfheim og Skagerak Arena til å fremstå som million-produksjoner i forhold.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• ChristerH
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2006
                                  • 200

Faen så deilig og kjempe kamp av Simen

Kommentar

• Guling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 484

Da vi lå under 1-0, VIF pressa på og hadde blant annet et stangskudd, og lite fungerte framover - da så jeg fram til å kjempe om en hederlig femteplass. Men fy faen for en oppreisning vi fikk. Endelig var de vi som putta på sjansene våre igjen, og for en kamp å revansjere seg i. Det er ikke hvert år vi vinner med to mål eller mer borte mot Enga.

Det er utrolig deilig å kunne se litt oppover på tabellen også. Medalje og cupfinale ville vært utrolig morsomt. Nå tapte Viking, så sølv er innen rekkevidde, selv om jeg ærlig talt ikke har så stor tro på det når det er gode lag som Stabæk og Viking vi har foran oss.

Uansett, takk for en flott kamp. Synes førsteomgangen til tider var ræva, men når vi slår VIF 3-1 borte, så gir jeg fullstendig faen og nøyer meg med å gratulere det som finnes av fuglafans rundt om i landet. Denne kvelden er vår!

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Med seier i neste kamp, vil vi vel uansett ligge på bronseplass siden Stabæk og Viking skal møtes. En U i den kampen hadde kanskje vært ideelt for oss. Og at vi banker trøndera som tenker CL kamp uka etter. RBK har ofte vært dårlig når de har en CL kamp uka før. Med seier over RBK er det kun TIL som kan ta oss igjen av de som er bak oss. De må vel snart gå på en smell??

Kommentar

• Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

Det viktige idag bortsett fra seiern (selvfølgelig), ingen gule kort, og ingen må stå over mot trøndra. Er vel 5-6 stykker som er i fare for å stå over ved neste gule.

Kommentar

• Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Samma f... Kåringen er jo bare tull likevel. VIF sitt mål minnet litt om målet til Mifsud i fjor mot enga.
                                          Mifsud scoret et praktmål, VIF sitt mål kom som et resultat av at de juksa 5 meter på frisparket og flaksa inn et skudd.

Midtbanen var enorm i andre omgang idag, Espen, Brenne og Riise gjør en syk innsats i å vinne ekstremt med andreballer. Spesielt Espen var jævlig god i gjenvinningsfasen, mens Riise og Brenne sto for mer av det offensive. Faen så deilig det var å vinne.
                                          Lauken er vår venn!

Kommentar

Working...