Kamptråd VIF-LSK 07.10.07
Collapse
X
-
Edit: Kjapp opptelling fra VGs eliteguide
Riise, Kippe, Occean, Stefanutto, Myklebust, Brenne, Danton og Andresen må stå over ved neste gule. Søgård har på merkverdig hvis kun ett kort i år.Kommentar
-
Det var det jeg fikk beskjed om av hu berta bak kassa på Narvesen når jeg skulle kjøpe billetter hvertfall. Jævlig bittert egentlig, for det er ingen ting som er som å stå med KFL og synge for full hals..
Men deilig var det å hoppe som en gal med sure tryner rundt meg på alle kanter på Hafslund A og.. Viktigste er jo uansett seierenIf you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Den "sangen" som ble levert på Ullevaal i dag utkonkurrerer til og med Velgjerd Svarstad Hauglands legendariske covring av Bobbysocks når det gjelder anti-musikalske prestasjoner.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
VIF-tv og Tomtom
Hva med et koselig intervju med Tom Nordlie tatt opp på fredag av VIF-tv sin mann Arild Rønsen, perfekt avslutning på en deilig dag!
Kommentar
-
Lav fotballforståelse hos endel KFL fans..
Å si at Gilbert gjør en svak kamp idag, er ikke bare feil. Det er direkte dumt og viser mangel på fotballforståelse. Han vinner vel 7/10 dueller, noe som må sies å være meget bra. I tillegg scorer han et vannvittig viktig mål og ikke minst har han roen med ballen som få andre har.
Klanen prøvde så godt de kunne å syke han ut, men Gilbert var roen selv.
Nok om det. Simen Brenne var bb idag i mine øyne. Angrepet som ga 3-1 scoringa var av internasjonalt høyt kaliber og jeg tør påstå at SB har noe av den råeste grunnteknikken jeg har sett av norske fotballspillere. Tror vi kan forvente oss en utrolig god sesong neste år. Defensivt har han tatt kvantesprang og det er også på sin plass å påpeke at det er noe merkverdig at han har mistet landslagsplassen i en tid han tidvis har lekestue i tippeligaen. Rått!
Jeg tror avsluningsvis på full pott siste tre matcher og seresølv til flisbyens kvinner og mennDe gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!Kommentar
-
Er så sinnsykt stolt av Kanari fansen!!
Hadde selv ikke mulighet til å være der, så den på tv.
La oss si det sånn eneste jeg hørte/så av klanen var den teite sangen med noen armer i bevegelse!
Så utrolig stolt av LSK, og ENDA mer stolt av kanari fansen!!
*Stolt medlem*ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Kommentar
-
Ja. Og selvforherligelsen over høyttaleren i pausen var nesten komisk: Nå er ikke Klanen bare best i Norge, men i hele Europa.. I egne øyne vel og merke.Kommentar
-
Den FFK-supporteren som sa at Brenne er en høstspiller visste virkelig hva han snakket om! Han har vært enorm etter at kvikksølvet har sunket nedover i termometeret. Sammen med Søgård og BHR var det ikke mulig å se at vi var tre mot fire på midten. Herlig!
Igår viste virkelig Kippe tvilerne hvor utrolig viktig han er å ha på banen - kortstokk eller ikke. En mer enorm klippe finner du ikke i dette landet!
På den negative siden - jeg lurer på hva JÅF avslutningsskole har gjort med Myklebust... Tidligere var kanonavslutninger et av MMs varemerker, men i det siste har han nesten flere sleivspark enn Carew i den verste strømpetrefftida.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
– Ingen pøbel
Marius Johnsen var den eneste som fikk gult kort, noe Nordlie beviser dommerens gode innsats.
Fra RB http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3043497.eceGul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Ja, hva er det som skjer her a? Johnsen fikk gult kort, virket omtrent like idiotisk som Riises gule mot Stabæk.
Ellers må jeg bare si: Det er sånne fotballkvelder jeg lever for! Så utrolig digg og både banke Søpla på banen og synge ut Søpla-fansen på tribunen!
Mange på laget som gjør jobben sin jævlig bra, de aller fleste faktisk. Unntakene syns jeg først og fremst er Rambekk og Myklebust. Johnsen fungerer veldig bra på venstresida, slår jo herlige innlegg da! Han kan være et alternativ på venstreflanken.
Nei, nå satser vi på 9 strake poeng og sølv!Kommentar
Kommentar