Kamptråd VIF-LSK 07.10.07
Collapse
X
-
Vel, det sier mest om nivået på landets aviser og TV. Selv jeg, med sikten blokkert av skjerfet til han foran meg og med x halvlitere innabord, så i øyekroken at Johnsen fikk gult kort for totalt unødvendig kjefting på dommern. Dette var etter cirka 10 minutter og et frispark til Søpla.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Marius Johnsen tok et 50 meters løp etter Terje Hauge rett etter scoringer for å protestere på at VIF juksa 10 meter på frisparket sitt. Omtrent før han rakk å åpne kjeften dro Terje Hauge opp det gule kortet, så uavhengig av hva media snappet opp fikk Johnsen gult igår.Lauken er vår venn!Kommentar
-
-
Å pese motstanderfans er vår jobb. Ikke spillernes.Kommentar
-
Er det bare jeg som lett oppgitt konstaterer at TV2 nominerer VIFs scoring til rundens mål, men ikke kremkontringa som endte i 3-1? Dagbladet kaller jo den for rundens scoring. Jeg er blant dem som synes det har vært altfor mye sutring rundt TV2 på forumet her, men her blir jeg med i et bittelite hylekor.My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
Er det bare jeg som lett oppgitt konstaterer at TV2 nominerer VIFs scoring til rundens mål, men ikke kremkontringa som endte i 3-1? Dagbladet kaller jo den for rundens scoring. Jeg er blant dem som synes det har vært altfor mye sutring rundt TV2 på forumet her, men her blir jeg med i et bittelite hylekor.Kommentar
-
Det "beste" med det hele er dobbeltmoralen de viser ved å først korsfeste Sundgot for juks for så å framheve en scoring basert på et frispark tatt ti meter for langt fram med en ball som ikke ligger i ro som eksemplarisk og vakkert.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Er det bare jeg som lett oppgitt konstaterer at TV2 nominerer VIFs scoring til rundens mål, men ikke kremkontringa som endte i 3-1? Dagbladet kaller jo den for rundens scoring. Jeg er blant dem som synes det har vært altfor mye sutring rundt TV2 på forumet her, men her blir jeg med i et bittelite hylekor.
Målet til Simen Brenne var mye finere enn Vålerengas mål.TV 2 hater LSK og de elsker Brann helt latterlig at målet til Brenne ikke ble nominert blant de 5 peneste måleneKommentar
-
Har ikke fatta logikken bak den nomineringa der i år. I fjor var det greit, men i år er det jo bare innlegg fra kantene med påfølgende heading i mål som nomineres. Kanskje gode prestasjoner, men sjeldent en fryd for øyet."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar