Dødballer + Brenne

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Dødballer + Brenne

    Se på de døballene Brenne fyrer av sted , knallharde og flate, blir skikkelig trøkk i headingene og avslutningene, Det har det vært hver gang han tar frispark og cornere. Jeg synes Brenne bør ta mere av frispark og cornere i fremtiden, slik det er nå tar han alt for få av disse, nå Forsvinner jo Shane og da BØR Brenne ta over dette ansvaret, han gjør det mye bedre enn Riise feks. synes jeg
    Brenne for president

    I tilleg scora Brenne akkurat, som jeg sa i andre tråden Elsker han mere og mere den fyren
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • Aspecho
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2006
    • 163

    #2
    Denne seieren kommer til å varme utrolig mye i flere uker fremover.

    Brenne har begynt å få tilbake formen som han hadde i Fredrikstad, det er jævla bra for fugla! Kjemp for medalje!!!!

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #3
      Problemet når Brenne tar dødballene, er at da er ikke Brenne i feltet.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #4
        Viktigere at dødballen er 100 % enn at vi har en ekstra hodespiller i feltet. Kommer det en lompe eller en på tribunen så spiller det ikke noen rolle hvem som er der. Brenne sin i dag er ferdigskåra hvis man vinner duellen. Riise i returrommet kan dessuten løpe opp flere klareringer og utfordre til innleggsposisjon.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Ryktet til Brenne er jo at han er en høstspiller. Får håpe han kan komme litt fortere i form neste år. Men det kan jo selvsagt ha sammenheng med nytt lag og andre ting. I det siste har han vært outstanding.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #6
            Jeg mener de knallharde og flate ballene til Brenne er gull verdt og gir laget mye mere enn disse "lobbene" vi ofte har på corner og frispark fra de andre gutta, Disse lompeinnleggene ender alt for ofte over mål og grunnen er enkel: Ballen kommer rett ovenfra og blir veldig vanskelig å få rett vinklet og ingen fart på den. med harde og flate innlegg blir det trøkk i headinga, for ikke å glemme det faktum at Brenne sine baller trefer inne i feltet!
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #7
              Opprinnelig skrevet av KFL41
              Ryktet til Brenne er jo at han er en høstspiller.
              Gi ham en kalender hvor det står Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober på arkene. Ikke pokker om han skal måtte spille seg i form gjennom et halvt år bare for å briljere mot søpla. Det kan faenmeg alle gjøre.

              Kommentar

              • JaHNdy
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Nov 2005
                • 18

                #8
                Opprinnelig skrevet av reka
                Gi ham en kalender hvor det står Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober på arkene. Ikke pokker om han skal måtte spille seg i form gjennom et halvt år bare for å briljere mot søpla. Det kan faenmeg alle gjøre.
                Tror dette er basert på research fra Fredrikstad-supportere, at det er sånn han har fungert. Med Erlandsen virket jo også LSK til å være mye bedre på Høsten enn på Våren, er vel kanskje bare sånn det er for enkelte?

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #9
                  Var ikke vi som var bedre på høsten, det var de andre som knela mens jern-Arne aldri slapp opp gassen! Gjør jo det samme med hamkam nå - B/G er kjørt, mens kamma albuer, skaller, løper etter og takler som om Erlandsen holdt kjærringene deres hjemme som gisler.

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    #10
                    Brenne begynner endelig å finne seg selv i lsk drakten og som vanlig sliter nye spillere i starten av sin lsk-karriere, nei brenne blir stor neste år

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #11
                      synes Brenne kunne kurse de andre gutta til å ta skikkelige dødballer, det ville gitt oss langt flere mål i slike dødballsituasjoner i fremtiden i stedet for de forbanna "lompeballene" de har for vane å slå inn
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #12
                        Brenne hadde faktisk en misslykket corner i går riktignok, men på den andre corneren viste han igjen at de flate og harde cornerne han tar kan være viktig for oss, ble ikke mål da men det var gode muligheter og det ligger potensiale til mål i disse, mere enn i disse lompene som jeg synes vi har vært plaga med.
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          #13
                          i dag skulle de igjen brukt Brenne til dødballer men gjør det ikke, hvorfor !?!? disse helvetes lompene av noen dødballer kunne brenne gjort mye mere ut av
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #14
                            På vått underlag prioriteres kanskje skyttere i returrommet. Uansett meningsløst spør du meg - bare å slå den så hardt som mulig inn i feltet. Når det er så sølete som i går er det uansett vanskelig å få til et skudd på direkten, klareringene går jo ikke langs bakken.

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              På vått underlag prioriteres kanskje skyttere i returrommet. Uansett meningsløst spør du meg - bare å slå den så hardt som mulig inn i feltet. Når det er så sølete som i går er det uansett vanskelig å få til et skudd på direkten, klareringene går jo ikke langs bakken.
                              ja men de slår den jo faen ikke hardt inn i feltet , som vanlig er det de forbanna lompeinnleggene som kommer dalende rett fra oven
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              Working...