Karakterbok 22/07, VIF-LSK 7.10.07

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7135

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Jeg kan dog strekke meg til å unne Sundgot en femmer, pga prestasjonen der han scorte.
    Jasså, vi modererer oss? Nei, Jølsrud, dette tapte du så det suste.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

Opprinnelig skrevet av trigz
      Jasså, vi modererer oss? Nei, Jølsrud, dette tapte du så det suste.
      Hehe. Tullebukken...

Nei. Jeg modererer meg egentlig ikke. Jeg mener fortsatt, helt bestemt, at Sundgot var drita dårlig de første 79. minuttene.

Men, Trigz... syns du mensen er digg?
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

Føler Søgård blir bortgjemt her. Han var banens desidert beste ballgjenvinner igår, og fortjener etter min mening bedre. Generelt var midtbanen vår stor i andre omgang igår, og de tok over alt som var da VIF hadde løpt seg tomme. Angrepsrekka gjorde en bra andre omgang, men etter min mening en katastrofal første omgang. Myklebust er blotta for selvtillit og jeg synes du gir han en fortjent karater. Occean er flink til å vinne dueller og scorer et pent mål, men står fortsatt kronisk med ryggen mot mål og løper bort ballen ofte. Sundgot synes jeg kom alt for nære midtbaneleddet, noe som gjorde at vi brukte ekstremt med tid på å få flyttet oss oppover. Han var ofte helt nede på midtlinja i etablert angrep.
        Lauken er vår venn!

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7135

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Nei. Jeg modererer meg egentlig ikke. Jeg mener fortsatt, helt bestemt, at Sundgot var drita dårlig de første 79. minuttene.
          Vel, jeg mener du tar fullstendig feil.

Mens er oppskrytt.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• SirBusby
            Medlem
            Møteplager
            • Sep 2006
            • 88

Hva var det Sundgot bidro med i de første 79 minuttene? Fra mitt ståsted var det stort sett Occean som gjorde jobben der fremme. Myklebust og Sundgot ble stort sett passet godt på og utrettet ikke stort, selv om de hadde noen småforsøk av og til.

Allikevel er jeg imponert over Occean - klubbens toppscorer med 12 mål(serie). Sundgot er selvfølgelig ikke mye dårligere med sine 10 scoringer - men sett fra medsupportere(forumet) denne sesongen er det liten tvil om at Sundgot har fått klart mest pepper sesongen gjennom, mens Occean har fått sin vel fortjente hyllest.

Skal jeg stemme på årets spiller, med forbehold om at tre runder gjenstår - er Occean min favoritt. En spiller som virkelig fortjener det etter sesongen i fjor. Har bevist at han er en klassespiller, selv om han har sine svakeheter, som stort sett alle andre fotballspilllere.

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av trigz
              Fire "faen"? Fy faen, det var faen meg mye faen!
              Det er et deilig ord!
              Så at det kanskje ikke var så velartikulert nå. Jeg har egentlig et ganske bredt ordforråd. Her fremstår jeg noe ignorant, og det beklager jeg dypt.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• vollafugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 978

Som alltid eminent arbeid med karakterboken. Mine kommentarer;

Rambekk. Nå er ikke 5 poeng særlig imponerende, men etter min mening er det likevel minst én karakter bedre enn fortjent. For meg virker det som om han helt siden han ble klar for 1. div, har hatt både hode, føtter og hjerte et helt annet sted. Han må da ha kostet oss 10 poeng i årets serie. Minst.

BHR. Synes at han er banens nest best spiller. 7.

Brenne. Er det ikke herlig da? Simen Brenne begynner å levere offensivt spill på et udiskutabelt høyt nivå, kamp etter kamp. (Selv er jeg blandt de som har ment at han har spilt bedre enn mange skulle ha det til.)

Gilbert. Greit at han scorer et fint mål, men etter min mening alt for anonym. Vil ikke bli puttet i samme bås som Dagbladet, men en 5´er får holde.

Kommentar

Working...