LSK 2 vant i bortekampen mot Averøykameratene med 2-1. Målscorere var Lasse Bergan-Foss og Mostafa Abdullaoue.
LSK 2 vant
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
På tide. Mostafa Abdellaoue er 88-modell ser jeg, noen som vet om dette er kommende a-lagsmateriell?Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go! -
Viktig. Men hvordan er sjansene for å holde seg i divisjonen? Mente å huske at disse nesten bare var teoretiske, og at man måtte belage seg på den tunge turen ned i 3. div. neste sesong?
Legger forøvrig merke til at Mos Abdullaoue, som er på lån fra Skeid, noterte seg på scoringslisten igjen. Håper dette er en gutt LSK ser på, og etterhvert prøver å signere. Både Søpla og Trøndra har vært å snust på gutten.
Forøvrig er broren hans, Moa Abdullaoue, allerede klar for idrettsforeningen fra og med neste sesong."Det finnes ikke dårlige klær. Bare dårlige kampdatoer."Kommentar
-
Litt sent å unngå nedrykk nå, er jeg redd!
Dette burde Sportsklubben gjort noe med mye tidligere...
Hvilke konsekvener får dette for satsingen for de nest beste spillerne i LSK??
Blir de utleid til samarbeidsklubbene, for å få bedre "matching" enn 3. div.??Klubben består!Kommentar
-
Hvis det ikke blir noe av forslaget om å samle alle 2.lag i en egen serie, tror jeg det er viktig for LSK at 2.laget kommer seg så raskt som mulig tilbake til 2.divisjon. Derfor håper jeg ikke våre nest beste blir leid ut av LSK, men heller blir i klubben for å spille laget tilbake til 2.div.Kommentar
-
Føst vil jeg si at jeg bare har sett et par kamper med LSK 2 i år. Sitter likevel med en følelse av at selv om det spilte gode enkeltspillere disse kampene, viste ikke LSK 2 seg som et LAG. Det gikk bare på enkeltmannsprestasjoner og tilfeldigheter de gangene dem skapte noe, og mangelen på samhandling var tydelig.
Når dette er sagt blir selvfølgelig 2.laget påvirket av alle karantenene til 1.laget da det blir vanskelig å få satt et lag....Mvh
Martin RathsKommentar
Kommentar