Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Syns TIFOEN var ok, bare synd det er en del nisser som ikke skjønner at stripes ikke skal vrenges eller slippes og sendes oppover så for som faen.
Ellers så var det kult med kanoner (minte meg om en AC/DC konsert he he....).
TIL LSK TIFO : Keep up the good work :wink:
Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!
Tifoen ble rimelig misslykka, men det var fordi det var en god del enga folk på oks og vanlige folk som ikke holdt opp arka. Stripesa skulle ikke vrenges, og at folk ikke skjønner det er tullete! Skulle egentlig ha kanoner, men var så tulle med å få de inn og levere de igjen, så vi kjøpte inn konfetti rør istedet.
Fuglinho:Dette var planlagt lenge før du begynte å rope om konfetti! Men fint du la det fram da...hehe
Nå er det bare å se videre mot neste store tifo...hmmmm...
Nå skal vi snart begynne med to-stangs og bannerlaging! Morro!
Ligger bilder på fugla.com, venter på at Ole Kristian skal legge ut sine og Petter...
vanskelig å si når neste store blir....
Sliter litt med bilder av TIFO da jeg ble jævlig opptatt med å få opp OH-banneret på Rainbow, men fikk som vanlig tatt noen bilder av skjerfhavet, og nok en gang ble det meget bra:-)
Leste ett sted noen som hadde sett klanen brukt en banner der en VIF hund voldtok en kanarifugl. Og vis dem får det til får vel vi det til. Så på Ullevaal voldtar "mannen med Ljåen(og LSK drakt) en vif hund.
Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter
Tony:
Jeg tok flere bilder av OKS, men dessverre ikke noe særlig å legge ut fler enn de som nå allerede ligger ute.
Hadde feil innstilling på kameraet en stund der, før jeg fikk de to bildene av konfetti-rørene som jeg har lagt ut.
Kommentar