Diskuter alt som har med LSK-Tifo å gjøre under denne tråden
LSK-Tifo
Collapse
X
-
Tror å håper på en fèt OH på oks som spiller litt på hatet mellom enga å fuglaUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gonkenDet hadde vært bra med en OH, men det tviler jeg egentlig på. Men vi får håpe jeg tar feil.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ser at det er spørsmål om tifo her, så jeg røper det likesågodt
Det vi håper på er å samle sammen 400 kanaris som er klare for å flekke ræv mot klanen når fugla scorer mål.
Neida ekke sant, men det hadde vært stort å fått til.
Tifoen blir sånn passe grei til denne kampen, med noe attåt.
Håper dere liker det som kommer, uansett så skal vi vinne kampen.
Ikke glem å ring tifo Tony til uka da dere får lyst til å hjelpe oss i
tifo gruppa.
Rune KStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Hva med en banner eller to-stangs flagg hvor det står:
Panzer er BULKA!!
Tenker da selfølgelig på TIFO mot VIF. (Erik Hagen for de som ikke er "up-to-date"!)Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Bare et lite tips til dere siden dette med TIFO er nytt for dere; Ikke reklamer for hva dere skal ha av arrangement før matchen. Noe av vitsen med TIFO er spenningen og overaskelsen. Kan sammenliknes med å få julegaver.
Litt kjedelig siden vi vet hvordan arrangement dere skal ha.Storby Sofistiskert Stolthet, i motsettning til...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ØstkantenspøbelveldeBare et lite tips til dere siden dette med TIFO er nytt for dere; Ikke reklamer for hva dere skal ha av arrangement før matchen. Noe av vitsen med TIFO er spenningen og overaskelsen. Kan sammenliknes med å få julegaver.
Litt kjedelig siden vi vet hvordan arrangement dere skal ha.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ØstkantenspøbelveldeBare et lite tips til dere siden dette med TIFO er nytt for dere; Ikke reklamer for hva dere skal ha av arrangement før matchen. Noe av vitsen med TIFO er spenningen og overaskelsen. Kan sammenliknes med å få julegaver.
Litt kjedelig siden vi vet hvordan arrangement dere skal ha...................Kommentar
Kommentar