det finnes jo en mellomting mellom det å ikke ha noen sponsorer på drakta og å ha et reklamekalas klistra på, ikke sant? Greit med sponsorer, men ikke med alle reinbuens farger utover drakta.
Årets drakt
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TorTorOpprinnelig skrevet av Bolsen3... Logoen vi har i dag kunne seriøst en 4-åring ha laga!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HanseFrankOpprinnelig skrevet av Bolsen3Tror neppe det er snakk om store pengene hvis man hadde fjernet den ene sponsoren mellom hoved-sponsor og krage-sponsor.
Synes det var voldsomt så mye oppmerksomhet 3 sponsorer(+adiddas) fikk på forumet her. Virker som det begynner å bli på tide at sessongen starter. Synes drakta ser ok ut, ikke så viktig hvordan drakta ser ut for øyeblikket.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytdet finnes jo en mellomting mellom det å ikke ha noen sponsorer på drakta og å ha et reklamekalas klistra på, ikke sant? Greit med sponsorer, men ikke med alle reinbuens farger utover drakta.HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Åssen går det med legga a hlynur?
Du mener seriøst ikke at nordea er kulest i blått?
Norges fineste drakt, er den rosa som Åkern speller i..(kun en sponsor)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av TorTorOpprinnelig skrevet av Bolsen3... Logoen vi har i dag kunne seriøst en 4-åring ha laga!
PetterKommentar
-
Sjeldent eller aldri har det vært mindre tvil om at jeg også til neste sesong går med drakta fra 95'..
Anyway; Så lenge gutta speller bra og vinner kan de fly rundt i rosa plastikk vester for min del!..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferÅssen går det med legga a hlynur?
Du mener seriøst ikke at nordea er kulest i blått?
Norges fineste drakt, er den rosa som Åkern speller i..(kun en sponsor)
Jo, jeg mener helt seriøst at Nordea'n er kulest i blått (ikke rart at Ramma er ute etter meg, vøttu..) Var jo ikke uten grunn jeg spesialbestilte blå fra Svendsen i fjor!
Beste drakta i Norge er uten tvil Åkrene sin, for ikke å snakke om de nye syke skjerfa dems.. Gleder meg til du og Skinny hooker oss opp med Opel-sponsing! Da er gresset grønt, og da er jeg klar igjen.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av TorTorOpprinnelig skrevet av Bolsen3... Logoen vi har i dag kunne seriøst en 4-åring ha laga!
PetterKommentar
-
Jeg skreiv ikke at jeg skulle ordne det da lura.
Hvis man får mange nok folk som ikke digger den "nye" logoen til å melde seg inn i LSK for å sørge for at det blir en avstemning på det så kan det skje noe.
Det nytteløst å starte med dette 5 dager før årsmøtet ihvertfall.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryJeg skreiv ikke at jeg skulle ordne det da lura.
Hvis man får mange nok folk som ikke digger den "nye" logoen til å melde seg inn i LSK for å sørge for at det blir en avstemning på det så kan det skje noe.
Det nytteløst å starte med dette 5 dager før årsmøtet ihvertfall.
Tror nok man kan se bort fra det å levere inn forslag på det på noen år nå etter det som skjedde på årets årsmøte. Man kan ikke levere samme forslaget år etter år dersom man aldri får flertall. Nå har dagens logo "vunnet" på to årsmøter (i 2002 og i år) så da er det bare å akseptere nederlaget.
Neste år spiller antageligvis A-laget med den originale logoen, mens markedsavdelingen fortsetter å bruke dagens logo, et forslag og vedtak årets årsmøte var godt fornøyd med.
PetterKommentar
-
Men da er det nesten i boks da. Klarer dere å få A-laget til å bruke den logoen så burde det ikke ta så mange år å få hele klubben til å bruke den.
Vi lever i en verden der alt skal være shiny, drittfint og best, så jeg ville blitt forundra hvis LSK logoen er "det" eneste i verden som det ikke er så nøye med utseendet.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryMen da er det nesten i boks da. Klarer dere å få A-laget til å bruke den logoen så burde det ikke ta så mange år å få hele klubben til å bruke den.
Vi lever i en verden der alt skal være shiny, drittfint og best, så jeg ville blitt forundra hvis LSK logoen er "det" eneste i verden som det ikke er så nøye med utseendet.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryAkkurat som om den nye stygge logoen er lettere å selge :lol: .
Den forrige er vanskelig å lage, men denne er så stygg at ingen vil kjøpe`n, veit ikke hva som er beste jeg.Kommentar
-
Ta i bruk den gamle-gamle logoen, den hvor det står KANARIFUGLENE. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Ligger et bilde av den på http://www.lskhistorikk.com/arkiv/Sp...re19172001.htm
Kom ikke da å si at den logoen til høyre er kulere enn den til venstre! Hvis den bare hadde fått en liten opppussing!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanTa i bruk den gamle-gamle logoen, den hvor det står KANARIFUGLENE. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Ligger et bilde av den på http://www.lskhistorikk.com/arkiv/Sp...re19172001.htm
Kom ikke da å si at den logoen til høyre er kulere enn den til venstre! Hvis den bare hadde fått en liten opppussing!
Hvis vi skal bytte KFL logo så synes jeg det hadde vært bedre om man lagde en helt ny for den gamle er ikke all verden akkurat.Kommentar
-
Å endre en logo SKAL medføre reaksjoner. Det er selve identiteten vi knytter oss til. Men det betyr ikke at det ikke skal gjøres... Det kan være påkrevde og fornuftige grunnet til å gjøre logoendringer, og da kan det vøre lurt å legge irrasjonelle, følelsesstyrte argumenter til side.
Ta for eksempel Arsenal, et av verdens mest kjente merkenavn;
8 logoer har de hatt, og ved siste endring snudde de til og med Gunneren!! Det er crazy det, men alikevel ser de ikke akkurat svekket ut, når det gjelder identitet og oppslutning. Snarere har de klart å øke merchandizing vesentlig, og blitt et langt mer attraktivt sponsorobjekt. De har lagt gubbeimage til side, og blitt litt mer sexy.
Verdens mest kjente merkevare, Coca-Cola, har også endret logoen sin et 10-talls ganger. Men bare litt og litt av gangen, små detaljer som av ulike årsaker har vært nødvendige. Akkurat som at den viktigste grunnen for at LSK brushet opp sin logo, var at småskriften ble utydelig i små digitaltrykk.HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Uenig med deg HanseFrank. Jeg er ikke veldig fan av at vår klubb skal handle på samme måte Coca Cola. Fotballen skal være unik, ikke som en tilfeldig bedrift.
Desverre er det den retningen fotballen går i, og jeg fordømmer det. Jeg hater det. Penger har blitt FOR viktig nå. Ikke like gøy som før. Ikke gøy å se at klubben i mitt hjerte må selge seg som ei hore for å følge med i toppen...Kommentar
Kommentar