Dette har etter min mening pågått lengre enn en måned. Myklebust har vel ikke bevist noe som helst siden han gikk ut borte mot TIL. Det var 16. mai...
Folk (undertegnede inkludert) har klaget på klippekortet til Brenne. Selv om det har vært med rette, så har Brenne også vært tidvis god, og stadig spilt seg opp. Myklebust har hatt negativ utvikling.
Myklebust spiller seg mer og mer ned i gjørma, men slipper stort sett kritikk her inne. Jeg tror det skyldes kombinasjonen av:
1. Manglende alternativer på kant
2. At Myklebust ikke har noen prislapp hengende rundt halsen ala. Brenne
3. At han er så "snill og sympatisk"
Av disse grunnene er kun nummer en en gyldig grunn. Jeg skal ikke føre noen kampanje mot Myklebust, men velrettet kritikk er på sin plass. Jeg tror det er bedre for laget, og ikke minst hans personlige utvikling, om han får seg noen matcher på benken.
Mitt drømmelag mot RBK (som som vanlig aldri blir noe av) er derfor:
Skulle Kiko spares, så vil jeg se Johnsen som indreløper og Søgård sentralt. Shane inn som back.
Folk (undertegnede inkludert) har klaget på klippekortet til Brenne. Selv om det har vært med rette, så har Brenne også vært tidvis god, og stadig spilt seg opp. Myklebust har hatt negativ utvikling.
Myklebust spiller seg mer og mer ned i gjørma, men slipper stort sett kritikk her inne. Jeg tror det skyldes kombinasjonen av:
1. Manglende alternativer på kant
2. At Myklebust ikke har noen prislapp hengende rundt halsen ala. Brenne
3. At han er så "snill og sympatisk"
Av disse grunnene er kun nummer en en gyldig grunn. Jeg skal ikke føre noen kampanje mot Myklebust, men velrettet kritikk er på sin plass. Jeg tror det er bedre for laget, og ikke minst hans personlige utvikling, om han får seg noen matcher på benken.
Mitt drømmelag mot RBK (som som vanlig aldri blir noe av) er derfor:
Påsan - Meter'n - Riise
Søgård - Kiko - Brenne
Johnsen - Kippe - PSA - Rambekk
Otto
Søgård - Kiko - Brenne
Johnsen - Kippe - PSA - Rambekk
Otto
Skulle Kiko spares, så vil jeg se Johnsen som indreløper og Søgård sentralt. Shane inn som back.
Kommentar