Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Treningskamp mot Tromsø i stedet for VIF den 3. april
Fint at kampen går på Åråsen og Tromsø er en grei motstander i generalprøven når kampen mot VIF røk. Gleder meg til å se årets første kamp på Åråsen stadion etter en lang vinter...
Jeg synes faktisk Tromsø bør ha høynet sin aktelse betraktelig hos de fleste nå, faktisk så mye at stående applaus når de kommer både til treningskamp og seriekamp er på sin plass. Otto er en fin fyr han.
Nordby.. Feil.. Dem "mellomlander" i Oslo på vei hjem ifra La Manga.
Uansett la oss ikke glemme at de gjør oss en stor tjeneste og at de uansett får merkostnader med denne kampen..... Mest sannsynlig får vi beholde alle inntektene selv også.
Jeg hadde ikke tenkt å dra for å se LSK-VIF. Men når alternativet har blitt LSK-TIL, skal jeg begynne å rydde kalenderen. Tror at LSK vil få mer ut av en kamp mot TIL, enn de ville fått mot VIF.
Og så kan vi bare takke for at Rekdal og Bohinen ikke besudler Åråsen-matta mer enn vi er nødt til å godta.
Kommentar