Treningskamp mot Tromsø i stedet for VIF den 3. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TIL-åråsen...
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Mar 2005
    • 4

    #21
    Arne Vidar Moen spiller. Men de er uvisst om han er med i startellveren utover i sesongen. Morten Pedersen og Benjamin Kibebe er store i midforsvaret vårt om dagen.

    Gleder meg til å se Fugla - Gutan nær sagt i hagen min ;-)
    Tror jeg hadde en liten tankeovertføring til OTTO når jeg så at LSK-vålerengen ikke kunne spilles....
    Åråsen er Petter`s hjem...,

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Da håper jeg at vi ALDRI noensinne vil arrangere noen møter med søplehorene fra Oslo før seriestart igjen. Som sagt tidligere i denne tråden så holder det å møte vif to ganger i serien.
      Avskummet skal bankes i år.

      Kommentar

      • Brutus
        Medlem
        Møteplager
        • Jun 2004
        • 86

        #23
        Hei, LSK-supportere, på tide for Tromsø å spille en kamp utendørs igjen!

        Forsøkene på å spille i bakrom mot LSK i Skarphallen her i Tromsø gikk stort sett over dødlinja, hallen er ganske enkelt for liten. Et kontringslag som TIL trenger en bane der det er mulig å spille i bakrommet, tror dette er mye av forklaringen på at vi har tapt tre kamper på rad. Pluss at vi har en tynn stall, særlig framover på banen, og er sårbare når nøkkelspillere er ute. Mot LSK var Lars Iver Strand tilbake (en omgang) etter skade, men var tydelig ute av form. Arne Vidar Moen er fortsatt i stallen, men må nok slite benken mye i år. Vi har kjøpt tre nye forsvarsspillere etter at vi mistet Mika Koppinen til RBK og Steinar Nilsen ble assistent-trener: 1) Benjamin Kibebe, AIK - godt kjøp, sikker plass i midtforsvaret; 2) Janne Hietanen, venstreback, flere kamper for Finland; 3) Daniel Torres, Costa Rica - et "sjansekjøp", men han ser lovende ut. Dessuten har vi gitt Kim Larsen - som ikke har overbevist så langt- kontrakt fram til sommeren. Polakken Thomaz Stolpa er på utlån i Belgia i denne perioden (forhåpentligvis vil oppholdet gjøre ham til en bedre spiller, ellers kan han bare bli der).

        Vi stiller sannsynligvis slik (4-2-3-1): Borch, Hafstad, Kibebe, Pedersen, Hietinen, Bernier, Bjørn Johansen, Essediri, Strand, Yndestad, Årst. Eventuelt kan Torres få sjansen fra start istedenfor Kibebe (som ikke spilte p.g.a. skade mot RBK i går) i midtforsvaret.

        Håper "Isberget Sør" stiller mannsterkt på Åråsen og bidrar til god stemning! 8)
        DIXI

        Kommentar

        • TIL-åråsen...
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Mar 2005
          • 4

          #24
          Vi stiller sterkt Brutus, så det blir nok kanon;-)
          Åråsen er Petter`s hjem...,

          Kommentar

          Working...