Det var ikke ille tippa dette - håper de får rett i år også når de tipper lsk på 1 plass....
Avspark i salg.
Collapse
X
-
-
Nordby! Hvor får jeg kjøpt det henn? Fattern har vandra gatelangs i byen i ei halvtime nå uten og finne det :oops:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLMå da være en drøss med faktafeil om LSK?
Kahled Moueli
Erik Bertheussen
Jeg er en hauk på feilskrevne spillernavn..
Mener det var mange flere, men har ikke bladet her.
"Toppscorer gjennom tidene: Tom Lund", hva med legenden Arild?Kommentar
-
Skuffende greier med fakta ja. Flomlyset settes opp ved behov. Slik er det heller ikke lenger...
Spillere i avgang : Claus Reitmester. (noen mester ble han aldri dessverre)
PetterKommentar
-
Følgende har de rota med:
(etter et kjapt overblikk)
Oliver Ocean
Erik Bertheussen
Kahled Moueli
Claus Reitmester
Kasey Wehrmann
Magnus Powel
Erik Jansen
Otto Fredriksson, som i tillegg til navnefeilen har blitt svensk
Uwe har visst aldri spilt for Lillestrøm.
Mifsud er tydeligvis midtbanespiller.
De vet ikke når Kiko kom til klubben.
Flomlysene, som ikke settes opp ved behov.
Sundgot er tydeligvis ikke mestscorende allikevel.
David Vidarsson gikk i følge Avspark til Belgia (Lokeren), og ikke hjem til Island, som er rett.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaHadde enhver intensjon om å kjøpe dette bladet..
Men ikek f om jeg betaler 99,- for et blad fullt av faktafeil!
du kan få kjøpe mitt for 50,- og en klem heheKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
jeg må si jeg er litt uenig med dere assa! selv om det er mye skrivefeil, så står det mye hypoteser om den kommende sesongen med nøye begrunnede staller (ok, litt mye feil denne gangen, men hvis man legger godviljen til?!) . i tillegg står det en del om fotball vm til høsten, 1. divisjon og 2. divisjon. de som er pirkete, værsågod, ikke kjøp bladet! så kan vi som liker det kose oss med det selv 8)Forza fugla!Kommentar
-
Men, som noen andre har nevnt, når det står såpass mange feil om LSK, så kan det like gjerne stå masse feil om alle andre lag også..
Å fylle huet mitt med masse såkalte fakta står jeg over.
Liker å lese ting jeg kan stole på.. Intet mer eller mindre..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kulfugl... fotball vm til høsten...Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeOpprinnelig skrevet av kulfugl... fotball vm til høsten...Forza fugla!Kommentar
-
Dropp og kjøp detta bladet her. Full av skrive feil osv. Det som står der er helt greit men annenhvert ord er enten stava feil eller så er det fakta feil.
Fakta faen!!! Helvete heller. 99 spenn fløsha rett neri bajs skålenKommentar
Kommentar