LSK får 20 000 i bot etter Brann-kampen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

Hadde jeg i mitt sinne driti meg ut hadde jeg stått frem og tatt mitt ansvar. De som har gjort dette er en gjeng med idioter om de ikke tør, jeg forventer ikke at de respektive gjør det men det er alltids lov å håpe.

Hvorfor skal kluben straffes fordi noen idioter ikke klarer å oppføre seg.

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Det er LSKs ansvar å passe på at folk ikke kaster lightere og snusbokser ut på banen. Dette skulle være en enkel sak for klubben å håndheve. Mens episoder som det på bildet under er umulig å forhindre for arrangør, som da selvfølgelig er uskyldig.

Når det er sagt er bota grei. Men den hadde vært lettere å svelge hvis den ble utstedt av noen man kunne repektere.

Kommentar

• koppen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 456

Opprinnelig skrevet av finnskog kanari
        Tar vi 5 tusen medlemmer x 4,-kr=20 000,- Skal nok klare og finne de 4,-kronene nederst i bukselomma,MEN jeg pleier ikke og spleise på bøter som naboen får..
        Han/hun/de som kastet kan heller komme med en beklagelse ovenfor KFL,
        og ta et innitiativ til løsning selv..
        da tar du jobben med å gå rundt å banke på døra til 5000 medlemmer å kreve inn 4 kroner da ell
        "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

Kommentar

• e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

Opprinnelig skrevet av KFL109
          Dette er jeg fullstendig uenig i! Tappe en medlemskasse for 20.000 spenn for enkeltpersoners manglende impulskontroll ville være et stygt misbruk av medlemspenger. Det må verves 100 nye fullt betalende medlemmer for å dekke inn et slikt beløp.

Skal KFL bruke penger på bøter må det være etter planlagte og gjennomtenkte sivil ulydighet-aksjoner á la den gang vi ble oppfordra til å stå på sittetribuna til Stabæk.

Nei, bota får LSK ta. Jeg liker ikke tanken på at klubben skal svi økonomisk heller, men dette er riktig adressat - så lenge ikke kasterne sjøl retter ryggen og tar ansvaret for sine egne handlinger. Dét hadde det stått respekt av, i forhold til å gjemme seg i mengden. Da hadde vi også sluppet tåpelige diskusjoner om tysting er en fin ting eller ikke.
          Hvorfor mener du at LSK er riktigere adressat enn KFL når det var våre medlemmer fra vår tribune som kastet disse tingene? Er det pga av botens størrelse eller mener du det mer prinsipiellt,- at supporterklubben ikke er ansvarlig for det enkeltmedlemmer gjør på tribunen?
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av e.d
            Hvorfor mener du at LSK er riktigere adressat enn KFL når det var våre medlemmer fra vår tribune som kastet disse tingene?
            Kanskje fordi LSK som arrangør er annsvarlig for sikkerheten.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Siggen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 656

Hvis de idiotene som kasta ikke har baller nok til å ta ansar for sine egne handlinger bør KFL ta intiativ til en kronerulling. LSK som klubb er helt uskyldig og skal ikke betale denne bota! Skal bli med å spleise jeg, men jeg synes absolutt at de som kastet bør bevise at de klarer seg uten "Mamma"!
              ----------------------------------------------------------------------------
              Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...

Kommentar

• 10.09.50
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1410

Opprinnelig skrevet av KFL109
                Tappe en medlemskasse for 20.000 spenn for enkeltpersoners manglende impulskontroll ville være et stygt misbruk av medlemspenger.

Nei, bota får LSK ta.
                Eeeeh, for da tappes ikke en medlemskasse for 20.000 spenn som følge av enkeltpersoners manglende impulskontroll?

Kommentar

• finnskog kanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 262

Opprinnelig skrevet av koppen
                  da tar du jobben med å gå rundt å banke på døra til 5000 medlemmer å kreve inn 4 kroner da ell

Jeg regner med at de er voksne nok til å finne en løsning selv.

Kommentar

• glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1252

Opprinnelig skrevet av christine69
                    Kasterne må betale eller bli utestengt! Selv om det var jævlig dumt av brannspillerne å feire forran kanarifansen!

Skjønner ikke at det går an og være uenig i dette.
                    Syntes Klanen ryddet bra opp i sandefjord. (selvjustisen, hvor er`n) ?
                    Mens her sitter folk og er uenig i sanksjoner og hvem som skal betale boten.
                    Kan da neppe være noe tvil om det.
                    De skyldige må "henges"
                    Til dere som ikke kastet ting.
                    Kanarifansen er ditt og mitt. Mdl pengene tillhører deg og meg.
                    Her må vi stå på flere storkamper uten tifo, og det blir dratt igang aksjoner og innsamling for tifo og så mener noen her inne at vi skal bruke kr 20000.- av våre (KFL ) PENGER. Nei takk.
                    Dette er vås svada, annsvarsfraskrivelse.
                    Og til de som mener LSK skal betale. Hvorfor i helvete skal de betale.
                    Forde det er lov og ta med snusbokser inn, forde det er de som selger beger med brus eller forde det er lov og ha lighter i lomma.
                    Skamme seg. Dette er ingen barnehage, stå ansvarlig for egne handlinger uansett om du blir provosert :evil:

Kommentar

• Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

Opprinnelig skrevet av xeR
                      Kanskje fordi LSK som arrangør er annsvarlig for sikkerheten.
                      Så du mener f.eks. at USA heller burde invadert hjemmene til sikkerhetspersonellet på flyplassene på østkysten, etter 11. september, enn å jakte etter Bin Laden og Al-Qaida?

Nei, seriøst gutta. Det blir rett og slett for patetisk å backe ryggen på disse apene som gjorde dette. Greit at vi alle er Lillestrøm-supportere, men det koster meg likevel ikke en dritt å dytte på disse folka en økonomisk smekk på pungen. Håper det medfører at de blir kasta ut av hjemmene sine, og må bo på gata, faktisk...
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Så du mener f.eks. at USA heller burde invadert hjemmene til sikkerhetspersonellet på flyplassene på østkysten, etter 11. september, enn å jakte etter Bin Laden og Al-Qaida?
                        Den var jo skikkelig på ballen du. Absolutt sammenlignbart. Der dreit jeg meng skikkelig ut.

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Nei, seriøst gutta. Det blir rett og slett for patetisk å backe ryggen på disse apene som gjorde dette. Greit at vi alle er Lillestrøm-supportere, men det koster meg likevel ikke en dritt å dytte på disse folka en økonomisk smekk på pungen. Håper det medfører at de blir kasta ut av hjemmene sine, og må bo på gata, faktisk...
                        Det gjør meg faktisk ingenting om de som pælma må betale hele bota sjøl. Det jeg reagerer på er at enkelte her vil at vi skal tyste.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

Den var jo skikkelig på ballen du. Absolutt sammenlignbart. Der dreit jeg meng skikkelig ut.
                          Som sagt, mest fleipete ment

Det gjør meg faktisk ingenting om de som pælma må betale hele bota sjøl. Det jeg reagerer på er at enkelte her vil at vi skal tyste.
                          Hvorfor i all verden skulle vi ikke si fra hvem som gjorde det, dersom noen vet det? Forøvrig får jeg grusomme ungdomsskole-flashbacks når noen bruker ordet "tysting". Igrunn ganske passende utifra den handlingen som ble gjort.

Noen som tar på seg sitat-ansvar av Øverland?
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

Vi er 5000 medlemmer, på feltet er det 2500 ca..At et fåtall mister huet i en slik situasjon kommer vel ikke som en bombe?Patetisk og amatørmessig av Brannspillerne.Det er vel en grunn til at Solli beklaget hendelsen..

At KFL beklager er jo bare voksent gjort,siden det er såpass mange forskjellige mennesker i deres supportergruppe. Det er ikke sikkert kasterne er medlemmer engang,men det er vel likegyldig siden siden "dem" sto på kanarifeltet.
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Siggen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 656

Tar de som kastet ansvar er det ingen grunn til å tyste. Jeg har gjort mye dumt i mitt liv jeg også, men jeg har da for faan tatt ansvar selv, Forventer ikke at mine kamerater skal bli med å spleise på mine dummheter!

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Det er helt dust om KFL må betale denne bota, når det kan ha vært ikke-medlemmer som kasta. Dessuten er 20.000 kr er marginal utgift for LSK, mens det er en god del penger for KFL. Det eneste alternativet til LSK skal betale bota må være om en eller flere skyldige melder seg til klubben og tilbyr seg å betale bota.

Kommentar

• Siggen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 656

Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Det er helt dust om KFL må betale denne bota, når det kan ha vært ikke-medlemmer som kasta. Dessuten er 20.000 kr er marginal utgift for LSK, mens det er en god del penger for KFL. Det eneste alternativet til LSK skal betale bota må være om en eller flere skyldige melder seg til klubben og tilbyr seg å betale bota.
                                  Har du kasta?

Kommentar

• Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

Hvis det er slik at disse ****** ikke stiller opp og tar boten de har påført klubben vi alle støtter håper jeg de sitter igjen med en vond smak i munnen og en fryktelig dårlig samvittighet.

Kommentar

• finsch
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Oct 2007
                                      • 1

ja det var vel greit med boten,men bjjjrnson kunne jo gått fått noe i hue han også når han jublet foran oss,idiotfyr altså

Kommentar

• harley
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Oct 2007
                                        • 2

Hei. Dette handler om voksene folk. La rettsystemet finn den som gjorde det. La politiet finne den skyldige!!!!Ikke tyst. NFF bør ikke ilegge noen straff. Det er det den Norske statsom må gjøre
                                        Blør for LSK

Kommentar

• morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

Opprinnelig skrevet av Siggen
                                          Nei, men hadde jeg gjort det hadde jeg tatt ansvaeret for mine handlinger. Ikke bare skylt på at det var mange ande som brandt hekser også...
                                          Ja vel?
                                          Jeg holdt på å treffe en rbkspiller med en mynt for mange år siden.Jeg hadde aldri gjort det samme i dag.(I dag hadde jeg truffetNeida)
                                          Tiden forandrer seg og det gjør jaggu jeg og..
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

Working...