LSK får 20 000 i bot etter Brann-kampen
Collapse
X
-
fy faen dette er surt, på tide å slutte med slikt forbanna tull som kasting av gjenstander! hvis man elsker sportsklubben gir man faen i å gjøre slikt, klubben svir for dummheter begått av folk som sier dem elsker fugla -
Denne boten er helt på sin plass. Men, ble det ikke tatt noen folk for å gjøre dette? Mener å huske at det var noen skrotpeiser som ble geleidet ut fra feltet denne dagen. I så tilfelle burde kanskje de betale boten selv. Folk må snart skjønne at KFL ikke er et fristed for ellers sosialt uakseptable handlinger.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes det er greit at provokasjon ikke er en formildende omstendighet hva gjelder straffeutmålingen for LSK. Likevel burde NFF snart begynne å straffe slike provokasjoner. Det er den eneste måten å stoppe liknende episoder på i fremtiden.Kommentar
-
Selv som selvutnevnt NFF-hater kan jeg ikke si meg uenig i denne straffen, særlig med tanke på at en av "kasterne" her på forumet i etterkant av episoden forsvarer kastingen.
Det eneste rette er at de ansvarlige (dere vet selv hvem dere er) starter en kronerulling og betaler boten.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ser det som en selvfølge at de som kastet spleiser på denne boten. Hverken LSK eller KFL skal betale dette. Hvis kasterne nekter å betale er utestengelse på sin plass.----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Og hvis vi får Armann Bjørnsson, Jan Gunnar Sollie, Martin Andresen osv til å hive i en slant, så skal jammen meg jeg gi noen kroner til denne bota jeg også.YvonneKommentar
-
Kasterne må betale eller bli utestengt! Selv om det var jævlig dumt av brannspillerne å feire forran kanarifansen!Kommentar
-
Enig i at de som kaster bør betale slike bøter selv... men da bør NFF legge boten på ett nivå som er betalbart for vanlige folk.. kanskje 5000, det svir nok for en supporter til at han ikke gjør det igjen.. 20 Lapper er litt drøyt. Samtidig er det dustete å bøtelegge klubben.. skal de unngå kasting må jo folk gå nakene inn på stadion...
Når det er sagt skulle jeg gjerne brukt flammekaster på Hu Martin Andresen og gladelig punga ut 5 tusen... :-)Kommentar
-
Enig i at de som kaster bør betale slike bøter selv... men da bør NFF legge boten på ett nivå som er betalbart for vanlige folk.. kanskje 5000, det svir nok for en supporter til at han ikke gjør det igjen.. 20 Lapper er litt drøyt. Samtidig er det dustete å bøtelegge klubben.. skal de unngå kasting må jo folk gå nakene inn på stadion...
Når det er sagt skulle jeg gjerne brukt flammekaster på Hu Martin Andresen og gladelig punga ut 5 tusen... :-)Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Kommentar
-
tror nok 5000 hadde svidd for hvem som helst jeg, rikinga sitter nok andre steder på stadion uansett.
PS: Må alt være så jævlig seriøst på dette forumet da?? (venter på advarselen) ;-)Kommentar
-
hvor er indrejustisen i dette tilfellet?
Ut i fra det som står på forumet så er det folk som vet hvem som kastet gjenstandene ut på banen, og som traff solli i trynet. Hvorfor ikke angi disse personene, og få de ut av fansen. Er vi tjent me å ha suportere i kanarifansen som påfører klubben 20 000 kroner i bot? Dette er de ingen som har snakket høyt om enda.Kommentar
-
20 000 totalt var det vel, så hvis det var flere som kasta så kan de dele på dette utlegget.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar