LSK får 20 000 i bot etter Brann-kampen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UFM1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 2008

Opprinnelig skrevet av Lars
    VIF fikk 20.000 (samme sum som LSK) for kasting av en full ølboks (uprovosert), samt bruk av pyro.

jeg vet ikke mye om alt de med bot, men jeg regner ed at vif skulle hatt atskillig høyere bot. vi kasta bare en laiter og noe sånt. mens de kaster ølboks samt pyro da blir jo vif beskytta med så liten bot.
    Lillestrøm

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3490

Er usikker på hvordan jussen ser på saken, men mener å huske noe om at å kaste gjenstander etter folk er å regne som et overfall. Ølboks, beger, lighter osv. blir regnet som en forlengelse av knyttneven.

Greit at Brann provoserer, men det er mye som provoserer meg rundt omkring uten at jeg går berserk. At folk beskytter de som kastet fordi de ikke vil fremstå som tystere blir for tåpelig. Jeg kommer aldri til å spytte ei krone i en evt. pott som skal redde idioter ifra sine feil. Det som er bekymrende er at mange av de som forsvarer kasterne og ikke ønsker en 'tysterorganisasjon' er de samme som lefler med 'casuals-kulturen'.

Fortsetter dette frykter jeg at vi får en oppvask ala det søpla måtte rydde opp i, og det er vi absolutt ikke tjent med.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• sk-kanaris
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2007
        • 240

Samme hva du kaster på banen?

Doms- og sanksjonsutvalget Norges Fotballforbund (NFF) har besluttet å ilegge Brann 20.000 kroner i bot for ulovlig bruk av pyroteknikk.
        Doms- og Sanksjonsutvalget finner det dokumentert at Branns supportere kastet bluss inn på banen i forbindelse med eliteseriekampen mellom Brann og Lyn Oslo den 8. oktober 2007.
        Doms- og Sanksjonsutvalget finner det dokumentert at Branns supportere kastet bluss inn på banen i forbindelse med eliteseriekampen mellom Brann og Lyn Oslo den 8. oktober 2007.
        /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
          Samme hva du kaster på banen
          Kanskje kombinasjonen av hva man kaster og hvordan/på hvem man kaster spiller noen rolle?

Kasting av bluss eller kasting av masse bluss mot spillere ville kanskje gitt en høyere bot enn 20 000?
          RoyVaadal.

Kommentar

• KanariEngel
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2006
            • 154

Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
            http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/01/516927.html
            Doms- og sanksjonsutvalget Norges Fotballforbund (NFF) har besluttet å ilegge Brann 20.000 kroner i bot for ulovlig bruk av pyroteknikk.
            Forskjell på å kaste på banen og å kaste på spillere :P

Hva skjedde forresten med rbk fraglene? Hvor mye fikk de i bot?
            Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

Kommentar

• Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2602

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Noen som tar på seg sitat-ansvar av Øverland?
              Var det noen som ropte?

"Du må ikke tåle så inderlig vel
              den urett som ikke rammer deg selv!"
              Ferdigskåra

Kommentar

Working...