LSK får 20 000 i bot etter Brann-kampen
Collapse
X
-
Er usikker på hvordan jussen ser på saken, men mener å huske noe om at å kaste gjenstander etter folk er å regne som et overfall. Ølboks, beger, lighter osv. blir regnet som en forlengelse av knyttneven.
Greit at Brann provoserer, men det er mye som provoserer meg rundt omkring uten at jeg går berserk. At folk beskytter de som kastet fordi de ikke vil fremstå som tystere blir for tåpelig. Jeg kommer aldri til å spytte ei krone i en evt. pott som skal redde idioter ifra sine feil. Det som er bekymrende er at mange av de som forsvarer kasterne og ikke ønsker en 'tysterorganisasjon' er de samme som lefler med 'casuals-kulturen'.
Fortsetter dette frykter jeg at vi får en oppvask ala det søpla måtte rydde opp i, og det er vi absolutt ikke tjent med.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Samme hva du kaster på banen?
Doms- og sanksjonsutvalget Norges Fotballforbund (NFF) har besluttet å ilegge Brann 20.000 kroner i bot for ulovlig bruk av pyroteknikk.
Doms- og Sanksjonsutvalget finner det dokumentert at Branns supportere kastet bluss inn på banen i forbindelse med eliteseriekampen mellom Brann og Lyn Oslo den 8. oktober 2007.
Doms- og Sanksjonsutvalget finner det dokumentert at Branns supportere kastet bluss inn på banen i forbindelse med eliteseriekampen mellom Brann og Lyn Oslo den 8. oktober 2007.
Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/01/516927.html
Doms- og sanksjonsutvalget Norges Fotballforbund (NFF) har besluttet å ilegge Brann 20.000 kroner i bot for ulovlig bruk av pyroteknikk.
Hva skjedde forresten med rbk fraglene? Hvor mye fikk de i bot?Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
Kommentar