Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jaja, så ble det som mange ganger før da, jeg får ikke med meg kompiser eller min bror på tur...
Tror fortsatt jeg skal ta meg en tur nedover med toget, selv om det er litt kjipt å reise alene.
Er det fler som reiser uten kompiser på slep eller?
aldri alene med KFL...tar 6 sek (8 pils med andre ord) så er u helt med..er ganske mange faktisk som reiser sånn 2-3-4 stk på kamp så det er ikke ett problem..Dte løser seg...
Er det en reel sjanse for at vi som ikke velger å ta toget ikke får kampbillet mot Start??
Får nemlig ikke det regnestykket helt til å gå opp hvis det er 300 plasser på toget 500 kampbilletter??
Skal de 200 resterende billetene selges på svartebørsen så vi får en kickass tifo mot Lyn da eller??? 8)
Er det en reel sjanse for at vi som ikke velger å ta toget ikke får kampbillet mot Start??
Får nemlig ikke det regnestykket helt til å gå opp hvis det er 300 plasser på toget 500 kampbilletter??
Skal de 200 resterende billetene selges på svartebørsen så vi får en kickass tifo mot Lyn da eller??? 8)
Det er jo faktisk mange som skal reise nedover, og dersom like mange reiser ned på egen hånd som med tog betyr dette 100 billetter manko. Derfor lønner det seg jo å kjøpe togbillett. Dersom du skal reise på egen hånd anbefaler vi dere å være tidlig på plass på LSK-shop dagen de slipper billettene ut.
Tenkte meg det.
Neimen jeg er tidlig ute jeg så det blir ikke noe problem :P
Bestilte forresten hotell istad fra lørdag til søndag i kristiansand og han som jeg snakket med på hotellet sa at de hadde fått ganske mange bestillinger med LSK-pris der 8)
Det lukter fugla stemining lang vei hele helgen på Sørlandet!!
Kommentar