Spørsmål til Uwe??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HanseFrank
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 221

    Spørsmål til Uwe??

    Kom igjen fyr løs. Dersom noen har spørsmål til Uwe, skal disse overbringes i forbindelse med et intervju vi skal gjøre til en LSK-publikasjon.....
    HanseFrank
    - på den andre siden...
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Re: Spørsmål til Uwe??

    Opprinnelig skrevet av HanseFrank
    Kom igjen fyr løs. Dersom noen har spørsmål til Uwe, skal disse overbringes i forbindelse med et intervju vi skal gjøre til en LSK-publikasjon.....
    Kan jeg bruke samme spørsmålene når vi i Kanari-TV skal intervjue han neste uke? :roll:

    Kommentar

    • HanseFrank
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 221

      #3
      Re: Spørsmål til Uwe??

      Opprinnelig skrevet av petter
      Opprinnelig skrevet av HanseFrank
      Kom igjen fyr løs. Dersom noen har spørsmål til Uwe, skal disse overbringes i forbindelse med et intervju vi skal gjøre til en LSK-publikasjon.....
      Kan jeg bruke samme spørsmålene når vi i Kanari-TV skal intervjue han neste uke? :roll:
      Det er jo ikke noe i veien for det, Petter, men et lite problem er at han får samme spørsmål med få dagers mellomrom. Et annet problem er at jeg skal skrive saken denne uken, men den kommer ikke på trykk før etter at Kanari-TV er på luften.

      Om du ikke vet hvem jeg er, så vet i hvertfall jeg hvem du er, så da foreslår jeg at vi ringes før du gjør ditt intervju, så vi (dvs du som kommer sist ut) ikke blir seende veldig dumme ut;-)

      Smartin
      HanseFrank
      - på den andre siden...

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Re: Spørsmål til Uwe??

        Opprinnelig skrevet av HanseFrank
        Opprinnelig skrevet av petter
        Opprinnelig skrevet av HanseFrank
        Kom igjen fyr løs. Dersom noen har spørsmål til Uwe, skal disse overbringes i forbindelse med et intervju vi skal gjøre til en LSK-publikasjon.....
        Kan jeg bruke samme spørsmålene når vi i Kanari-TV skal intervjue han neste uke? :roll:
        Det er jo ikke noe i veien for det, Petter, men et lite problem er at han får samme spørsmål med få dagers mellomrom. Et annet problem er at jeg skal skrive saken denne uken, men den kommer ikke på trykk før etter at Kanari-TV er på luften.

        Om du ikke vet hvem jeg er, så vet i hvertfall jeg hvem du er, så da foreslår jeg at vi ringes før du gjør ditt intervju, så vi (dvs du som kommer sist ut) ikke blir seende veldig dumme ut;-)

        Smartin
        Går bra det assa, har vel intervjuet nogenlunde klart etter praten med han i går.

        :-)

        Petter

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Du kan jo spørre ham om hvorfor alle treningskampene er blitt lagt slik at folk flest ikke kan få sett dem. Eventuelt tipse ham om at undertegnede har flere års erfaring med å booke treningskamper for LSK2 og LSK3 og således kan gjøre jobben for A-laget neste sesong. Jeg lover å skaffe godt kvalifisert motstand og det til tider som folk flest kan sette pris på.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Vi er vel ikke bitre, er vi vel?
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #7
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Du kan jo spørre ham om hvorfor alle treningskampene er blitt lagt slik at folk flest ikke kan få sett dem. Eventuelt tipse ham om at undertegnede har flere års erfaring med å booke treningskamper for LSK2 og LSK3 og således kan gjøre jobben for A-laget neste sesong. Jeg lover å skaffe godt kvalifisert motstand og det til tider som folk flest kan sette pris på.
              Er vel neppe Uwe som står bak kamp-tidene vil jeg tro

              Kommentar

              Working...