Nye plasser = økt medlamstall?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Nye plasser = økt medlamstall?

    Siden Petter som er leder for KFL frekventerer forumet, så håper jeg å få svar på et par spørsmål.

    Merkes det at det er fler som melder seg inn i KFL på dette tidspunkt i forhold til tidligere år? Og hva forventes egentlig av medlemstall i år?
    I fjor var det vel rundt 3000? Kan vi håpe på 3500-4000 i år?
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Re: Nye plasser = økt medlamstall?

    Opprinnelig skrevet av veiron
    Siden Petter som er leder for KFL frekventerer forumet, så håper jeg å få svar på et par spørsmål.

    Merkes det at det er fler som melder seg inn i KFL på dette tidspunkt i forhold til tidligere år? Og hva forventes egentlig av medlemstall i år?
    I fjor var det vel rundt 3000? Kan vi håpe på 3500-4000 i år?
    Dessverre ingen flere som melder seg inn på dette tidspunktet jamført med tidligere år, men nå skal det sies vi at i år ligger ca 2 mnd etter med utsendelser sammenlignet med foregående år. Vi har rett og slett vært litt for sent ute med fakturaene i år. Men bedre sent enn aldri. Så vi får se om forrige ukes utsendelse gir en boom, har ikke fått tallene fra medlemsansvarlig Jan enda.

    Vi var 3000 medlemmer i 2004 ja, og mitt håp i år er at vi ihvertfall skal klare 3500 medlemmer, og gjerne enda flere, men vi er selvfølgelig avhengig av sportslige resultater. Men 3500 må være et naturlig mål, da vi skal øke medlemsmassen hvert eneste år, ihvertfall til vi når det jeg mener er et naturlig medlemstall for Kanari-Fansen, nemlig 5000.

    Petter

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      OK, takk for svar.
      Vi LSK supportere er jo som regel litt treige når det gjelder å melde seg inn/på forskjellige ting da. Selv har jeg vært usedvanlig treig med å melde meg inn i år, men jeg fikk da etterhvert ut fingern jeg også :-)
      3500 høres ut som et bra mål ja, og det burde gå nå som vi har fått så fine tribunefordeler. Og det langsiktige målet høres også realistisk ut. Bra!

      Blir spennende å se hvordan det blir med større KFL tribune i år. Blir nok sinnsykt bra trøkk i storkampene. Spennende også med "Conten" på motsatt tribune. Har et håp om at motsatt langside kan utfordre oss som står på Robo vokalt etterhvert.

      Kommentar

      Working...