Pål Strand og kontrakt...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Pål Strand og kontrakt...

    Vil bare starte en diskusjon ang. Pål Strand. Hans kontrakt med klubben går ut dette året og klubben sitter og venter med fornye hans kontrakt. Jeg sendte spørsmål inn til Jan Åge på rb.no og spurte om Strand og kontrakt og fikk til svar;

    "Takk for hyggelig mail Espen prater vi med om kontrakt - Pål står for tur etterpå- vil han skal vise klasse de første kampene

    - Jan Åge"

    Han har da bevist siden 1998 etter min mening!!! Dette er en fantastisk spiller som har nå vært lengst i laget sammen med Sundgot!! Jeg vil ikke at klubben skal rote bort assistkåte Strand på lik linje med Einarsson! Ikke faen... Han har senka Enga flere ganger og han får flest assists i ligaen selv om han ikke spiller alle kampene!! Han trives på Romerike, han VIL fortsette å spille for Lillestrøm! Det lukter råtten håndtering her!

    For nesten enhver pris;
    Behold Strand!!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Ser ikke helt missnøyen her.... Råttent er det vel ikke, men han har slitt litt med skader og spilte vel ikke super bra i fjor. Røssler og gjengen har uttalt at de skal se ann vår sesongen før de tilbyr han ny kontrakt. Skjønner både og. Ser helst at han blir, men ikke for enhver pris. Antagelig så ønsker han som alle andre en lønnsøkning. Han nærmer seg da 1 mill og da bør han vise hva han er god for!

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 719

      #3
      Pål er en av klubbens best betalte spillere - ser gjerne at han blir - men ulempen er mindre skader og formsvikt til tider..........

      Mao er ganske dyr spiller alt i alt....... Følgelig kommer nok Brann til å vifte med sjekkheftet etterhvert som de gjorde ved siste forhandling av Strands kontrakt også. Jeg håper han blir men ikke til ENHVER pris..........

      Powell der i mot må de gjerne bli kvitt - han er vel klubbens best betalte spiller og leverer på ingen måte varene tilbake :cry:

      Ønsketenkning bytt Powell mot Moa og jeg er i drømmeland. (++ kanskje litt i mellom - samtidig som Moa garantert ikke vil kreve like mye i lønn)
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Litt vekslepenger i mellom så trur jeg Skeid hadde gått med på den bytte dealen eller med noen andre ung gutter som ikke ser ut til å utvikle seg nok... Moa er konge på banen, hvordan i hel.... klarer Skeid å fostre opp spiller på spiller?

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Litt vekslepenger i mellom så trur jeg Skeid hadde gått med på den bytte dealen eller med noen andre ung gutter som ikke ser ut til å utvikle seg nok... Moa er konge på banen, hvordan i hel.... klarer Skeid å fostre opp spiller på spiller?
          Sitter med en liten følelse av at Powell ikke går rundt å drømmer om å ikle seg Skeid drakta...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...