Kanari-Fansen inviterer til et åpent møte om synging og tribuneliv søndag 20/3 kl 17.00. Stedet er Peppes Pizza i Lillestrøm sentrum. Først er det mulighet for folk å få seg noe å drikke og spise, etterpå diskuterer vi hvordan tribunelivet for KFL kan bli best mulig i 2005. Ring Tony Johansen på tlf 95028453 hvis du har lyst til å komme. Møt opp kanaris !!!
Sang møte søndag 20/3
Collapse
X
-
Nå er ikke jeg den som skal rope høyest om skrivefeil, jeg har nok 10 stk bare i denne posten, men penkledde Tony er ikke alltid like flink til å snakke, så derfor er jeg trygg på at det ikke blir Stabæk for han.
Synge møte søndag 20/3
Sang møte søndag 20/3
Bare måtte :-# -
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Tonyvet ikke om jeg skal le eller grine av deg jeg...
Forresten, rett opp skriveleifen din da!
:wink:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Re: Sang møte søndag 20/3
Opprinnelig skrevet av TonyHold dere til temaet nå!!
Opprinnelig skrevet av TonyKanari-Fansen inviterer til et åpent møte om synging og tribuneliv søndag 20/3 kl 17.00. Stedet er Peppes Pizza i Lillestrøm sentrum. Først er det mulighet for folk å få seg noe å drikke og spise, etterpå diskuterer vi hvordan tribunelivet for KFL kan bli best mulig i 2005. Ring Tony Johansen på tlf 95028453 hvis du har lyst til å komme. Møt opp kanaris !!!Kommentar
Kommentar