Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg ringte LSK i dag, siden jeg ikke har fått mitt sesongkort.
Den hyggelige damen på sentralbordet sa at de hadde fått en del i retur pga. av manglende adresse og lignende. Hun sa også at de sender ut en større bunke i dag med A-post og rådet meg til å ringe tilbake i morgen eller fredag hvis den ikke hadde kommet til da.
Så til det viktigste. Hun sa at hvis det ikke kom frem innen helgen, så ville jeg uansett komme inn.
PS: Når du ringer LSK får du spørsmål om å taste 1 for sentralbord eller 2 for billetter. Hun rådet meg til å taste en for sentralbordet, fordi der var det lettest å komme frem og de satt på oversikten.
Jeg ringte LSK i dag, siden jeg ikke har fått mitt sesongkort.
Den hyggelige damen på sentralbordet sa at de hadde fått en del i retur pga. av manglende adresse og lignende. Hun sa også at de sender ut en større bunke i dag med A-post og rådet meg til å ringe tilbake i morgen eller fredag hvis den ikke hadde kommet til da.
Så til det viktigste. Hun sa at hvis det ikke kom frem innen helgen, så ville jeg uansett komme inn.
PS: Når du ringer LSK får du spørsmål om å taste 1 for sentralbord eller 2 for billetter. Hun rådet meg til å taste en for sentralbordet, fordi der var det lettest å komme frem og de satt på oversikten.
Så sees på søndag gjør vi uansett.
Takker chrissp! Da slapp jeg å ringe idag for jeg vet at min har gått i retur pga rot med adresse. 4 dager igjen
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Det er jo uansett ingen manuell kontroll ved inngangen. Informasjonen om voksen/barn ligger antakelig i kortet, slik at man kan ta stikkprøver ved inngangen for å sjekke om noen lurer seg inn som barn.
Ifølge Anders Riiber skal den nye løsningen gi bedre kontroll på at voksne ikke kommer inn med barnebillett. Jeg skjønte imidlertid ikke helt hvordan, men det kommer i hvert fall et signal om at kortet gjelder voksen eller barn idet man passerer validatoren.
Jeg skjønte imidlertid ikke helt hvordan, men det kommer i hvert fall et signal om at kortet gjelder voksen eller barn idet man passerer validatoren.
Enten må det da stå en knekt og studere folks utseende ved siden av eller så er denne "validatoren" (er det virkelig et ord?) i stand til å aldersbestemme individet som passerer via Karbon-14 analyser eller lignende.
Enten må det da stå en knekt og studere folks utseende ved siden av eller så er denne "validatoren" (er det virkelig et ord?) i stand til å aldersbestemme individet som passerer via Karbon-14 analyser eller lignende.
Satser på det første.
Jeg er enig i det, men skjønner ikke hvordan denne kontrollen skal bli grundigere enn den manuelle kontrollen av alle kort/billetter man hadde tidligere.
Jeg er enig i det, men skjønner ikke hvordan denne kontrollen skal bli grundigere enn den manuelle kontrollen av alle kort/billetter man hadde tidligere.
Dette er jo uansett dømt til å bli ett problem. Hvis kortene ser like ut, hvordan skal familier kunne ta med seg korrekte kort?
Der ble jeg letta gitt, over at det sendes ut en ny bunke med A-post idag, jeg er eneste i kompisgjengen som ennå ikke har fått sesongkortet mitt.
LSK glimrer igjen med sitt fravær av evnen til å organisere og berolige sin trofaste tilhengerskare. Hva med å legge ut denne infoen på nettsiden for eksempel, så slipper jeg å leite meg gjennom forum og styre?? Forøvrig, takk til chrissp for infoen.
Da regner jeg med at sesongkortet dumper i posten før helga.
Da ere bare KFL-kortet som mangler...
Mulig det er forvirring mht ordene "Grundigere" og "Lettere/Raskere".
Opprinnelig skrevet av Speeder
Hvis kortene ser like ut, hvordan skal familier kunne ta med seg korrekte kort?
Sant nok. De fleste holder selv orden på sitt eget kort, men der hvor det er "mamma" (eller en annen ressursperson) som har styringa må en vel til med en god gammaldags Dymo merkemaskin e.l...
Snakket selv med billettluka.no nå. Det hadde vært kluss med sesongkortene og det var en del som ikke kom til å få sesongkortet sitt til seriestart.
De skulle sende en liste til LSK med navn på de som ikke hadde fått det(skjønnte ikke hvordan de skulle sjekke det).
Når de skulle sende denne lista visste han selvfølgelig ikke.
Men det er helt galt at vi som kunder må gå å grave etter dette. Er det så inni pokker vanskelig å sende en mail til alle med sesongkort og informere litt?
PS: Sesongkortene ble sendt ut torsdag eller fredag før påske.
Snakket selv med billettluka.no nå. Det hadde vært kluss med sesongkortene og det var en del som ikke kom til å få sesongkortet sitt til seriestart.
De skulle sende en liste til LSK med navn på de som ikke hadde fått det(skjønnte ikke hvordan de skulle sjekke det).
Når de skulle sende denne lista visste han selvfølgelig ikke.
Men det er helt galt at vi som kunder må gå å grave etter dette. Er det så inni pokker vanskelig å sende en mail til alle med sesongkort og informere litt?
PS: Sesongkortene ble sendt ut torsdag eller fredag før påske.
Er det mulig skal se vi ikke kommer inn på søndag!!
Er det mulig skal se vi ikke kommer inn på søndag!!
Jeg tror det lureste er å stikke innom lsk innen fredag kl 16 og skaffe adgangstegn. Det var det jeg fikk som beskjed når jeg snakket med lsk ista siden det var usikkert om jeg fikk kortet mitt innen søndag. Håpløst ja, men gleder meg så jævlig til kamp så det glemmer jeg fort.
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Jeg tror det lureste er å stikke innom lsk innen fredag kl 16 og skaffe adgangstegn. Det var det jeg fikk som beskjed når jeg snakket med lsk ista siden det var usikkert om jeg fikk kortet mitt innen søndag. Håpløst ja, men gleder meg så jævlig til kamp så det glemmer jeg fort.
LSK har å sende et slikt adgangstegn på mail! Og det regner jeg med blir løsningen også. Noe annet vil være med på å gjøre denne situasjonen mer pinlig enn den allerede er.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Sjekk forsiden av lsk.no, ligger mange navn på folk de har fått kortet i retur fra. Skjønner ikke hvordan mitt kan ha returnert, har hatt samme adresse i 4 år.
Følgende personer kan hente sine sesongkort på LSK sitt kontor på Åråsen i morgen og fredag. Petter Andersen
Lene Andreassen
Martin Anthonisen
Lillian Krogstad Bergh
Trond Bernhus
Kjetil Bjørke
Camilla Bremvik
Tommy Brenna
Thomas Brinch
Monica Bø
Espen Dahl
Jo-Øyvind Eek
Jan Egil Førland
Geir Førland
Linda Granlund
Thomas Halvorsen
Geir Henriksen
Carl Fredrik Holm
Mari Jahr
Lene Høgnes Jørgensen
Per Ivar Karlsen
Anne Maren Knatribakk
Stine Elise Kristiansen
Emil Lindberg
Silje Linås
Hilde Mangerud
Gjermund Mila
Christian Moe
Kjetil Moløkken
Ole Andre Myrvold
Bengt Nilsen
Tor Edvin Nymo
Jan Tore Oskarsen
Kristian Oterholt
Mona Pedersen
Linn Paasche
Linn Riisa
Arne Olav Risdal
Hans-Fredrik Ruud
Hilde Gro Raastad
Espen Skjellum
Arne Nytrøen Solvang
Bjørn Solvang
Sigurd Strånd
Gro Sundseth
Andreas Wiik
Hilde Gro Ødegård
Sindre Åteigen
Sitter du fremdeles å venter på kortene dine og ikke mottar dette i posten i morgen send en mail til lisbeth@lsk.no om dette etter at dere er overbevist om at Posten for dagen i morgen er levert!
Kommentar