På meg virker det som en hver sesong, cupfinale eller hva det nå måtte være, kommer totalt ovverraskende på adm...har jo stort sett vært et eller annet surr med sesongkort hvert år...Alt mulig annet dilldall som f.eks LSK-Zone eller få inn cash fra oss går imidlertid som en lek.
Sesongkort 08
Collapse
X
-
Jeg blir så jævlig sur på Lsk nå... JEG, som har forberedt meg best på sesongen 08 (SESONGKORT!!!!!!) er nødt til å "være tålmodig" på søndag, kampdag , sesongstart; som jeg har ventet på siden november... Kyss meg altså...:evil:Kommentar
-
Skandaleopplegg med inngangen
Ja-ja. Da viser det seg at kritikerne nok en gang får rett. Denne gangen er det innslippet på SS-tribunen som svikter totalt. Mulig det gjelder andre steder også.
Undertegnede tropper opp med nyinnkjøpt sesongkort på sittingsen. Med tanke på at jeg kommer 20 minutter før kampstart bør det holde. Men neida. Inne på Åråsen møter jeg en lang kø (rettere sagt, et virvar av flere køer som går i hverandre). Køen går knapt fremover, jeg antar det skyldes det nye "billettsystemet".
Til slutt nærmere det seg avspark, og da gir vaktene opp hele ordningen. Alle i køen blir viftet inn, og personlig kommer jeg inn ca. 30 sekunder etter avspark. Jeg oppdaget noen sperringer og billettautomater som var ryddet av veien, mest sannsynlig var dette flaskehalsen.
Uansett er dette en komplett skandale, men det føyer seg inn i rekken av tragisk planlegging og publikumsbehandling hos LSK. Makan til inkompetent gjeng. Hva med å:
1. Sørge for at nye systemer faktisk fungerer og har kapasitet?
2. Sørge for å skille forskjellige køer fra hverandre, og ikke minst lede folkemassen fra hverandre og ikke inn å samme "trakt"?
3. Fjerne den forbanna kiosken som sto ved inngangen? Plassering gjør vondt værre.
Her må hoder rulle...Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Var et stort problem ved inngangen til Kfl også,var noen som sa at automatene ikke leste bløte billetter,. ikke nok med det men store vanndammer og parkerte biler som stod i veien, gjorde ikke saken noe bedre,helt utrolig at vi ikke kan bedre etter 35 år i toppen.Kommentar
-
Det nevnte over fra BennyLem - inkludert at LSK har sluttet helt med årsakkrediteringer (presseinngang for en hel sesong, istedet for enkeltkamper) i år resulterte også i at jeg kom inn idet dommeren blåste igang kampen, og fikk dermed ikke fotografert tifoen, eller sett den i det hele tatt. Det er bare å beklage, men sånt skjer desverre.
Jeg møter opp et kvarter før kampstart, og er nødt til å stå i presseakkreditering-køen (for hver eneste kamp framover), istedet for at LSK kunne delt ut årsakkrediteringer. Hvorfor gjøre ting så forbanna vanskelig da?
Noe er nødt til å gjøres med billettsalg- og køsystemet til LSK.
Galleri fra seriestart kommer opp så fort jeg får tid, men ikke ha høye forventninger.Kommentar
-
Beklagelse forventes
Jeg siterer fra brevet "Kjære sesongkortinnehaver!", som var vedlagt sesongkortene:
"Med den nye adgangskontrollen på Åråsen med elektonisk lesing av sesongkort og billetter skal innpassering skje hurtigere enn tidligere og med sesongkortet unngår du kø når du skal inn på kampene" (undertegnedes uthevelse)
Brevet er signert Anders Riiber. Jeg antar han også da vil være ansvarlig for offentlig beklagelse, samt tiltak for å rette opp denne fadesen til neste gang.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Også imponert billett systemet i år. Hadde sesongkort på felt F på gamle sitte tribunen i fjor og har også det i år.
Skjønte fort at her er det problemer.
jeg dukket opp på stadion på samme tid som jeg gjorde i hele fjor. I fjor møtte jeg aldri kø ved inngangen nærmeste jernbanen som i fjor var kun for sessongkort. I år var det jaggu 20 meter med kø og det gikk ikke spesielt fort. Når man begynte å nærme seg inngangen så skjønte man at det i år er en egen inngang lengre bort bak den gamle sitte tribunen som jeg måtte gå inn.
Vet ikke om det også var mulig å slipp inn der ifjor, da brukte man kun denne til å komme ut.
I fjor var det egen inngang kun for sessongkort nærmest jernbanen og det er det tydligvis ikke i år. Ikke kunne jeg se noe sted hvor det var inngang for sessongkort.
I følge lsk.no så skal jo en av fordelene å ha sessongkort være at du slipper å stå i kø, men det gjelder da tydligvis kun ved kjøp av billett.
Siden det virker som at i år så er det ingen egen inngang for sessongkort.
Finnes den så vil jeg gjerne vite HVOR den er.
Godt det var bra vær når man måtte stå i en kø man aldri opplevde i hele fjor.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Jeg kunne tilgitt de innkjøringsproblemer med nytt system, men når de ikke klarer å ha kaffe i kiosken en gang blir jeg forbanna.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Med den nye adgangskontrollen på Åråsen med elektonisk lesing av sesongkort og billetter skal innpassering skje hurtigere enn tidligereFra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
møtte på stadion en time og et kvarter før kampstart. Skulle hente en bilett som var lagt i luka da jeg ikke hadde fått begge mine sesongkort.
Sto nesten en time i "kø" og da jeg kom frem spurte jeg etter billetten. "Fått mail om at den skal ligge her" sa jeg optimistisk. "Det sier de alle sammen det", smeller det surt inne fra luka...Men der lå det ikke noe bilett. Fikk surva til meg et A4-ark som inngangsbevis selv om ingen trodde meg -og ny runde i kø...
Er nesten en prestasjon å få lagd så utrolig mye surr og misnøye rundt sesongkort, inngang og biletter som det LSK klarte i dag. Aldri vært vitne til så mange skuffa, drittleie og forbanna KUNDER som jeg så i dag. Det må da i himmelens navn gå an å få dette til å gå på noe som ihvertfall ligner skinner i år 2008. Studietur til - hvorsomhelst -anbefales på det sterkeste!Kommentar
-
nytt kø system
Jævla irriterende å stå i samme kø som de med vanlig bill når man har sess kort.. Det burde jo være en egen kø.. Og i tillegg sinnsylkt upraktisk med at fans må bort på baksia etter de har kjøpt bill borte ved hoved ingangen..stian;);)Kommentar
-
Fy faen så irritert jeg var i stad. Jeg kjøpte meg sesongkort for å slippe å stå i kø og for å slippe å stresse med billetter. I dag måtte jeg stikke fra Martins kvart på fem, dvs en time og et kvarter før kampstart for å hente adgangstegn i luke som het "frikort" bak RB-tribunen, som jeg hadde fått beskjed om. Når jeg dukker opp på Åråsen er det ikke noe luke som heter "frikort", men det er en annen sak, problemet var at det var 30 meter kø allerede da, i god tid før kampstart.
En halvtime senere hadde køen rikket seg 5 meter. Når jeg til slutt kom frem og fikk hentet adgangstegnet, bløt og jævlig som jeg var, måtte jeg rundt stadion og inn i en ny kø for den gamle hovedtribunen. Denne var selvfølgelig 100 meter lang, og klokka nærma seg kampstart. Prata med mange mens jeg ventet på å slippe inn, og det som gikk igjen var at folk ikke skulle kjøpe sesongkort neste år når de opplevde slik kundebehandling. Her har man tross alt betalt en stor sum for å slippe endel ubehag ved å gå på kamp, men så gjør det jo alt bare verre. Nå mangler det bare at LSK ikke får sendt de ut til neste hjemmekamp heller, som de sier.
Gratulerer LSK, dere er noen jævla amatører.Last edited by hoyt; 30.03.2008, 22:48."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
For meg som har vært noen ganger på Camp Nou (Barcelona) er det relativt komisk at det går an å lage såpass mye problemer for ca 6000 sesongkort innehavere.
Logistikk er tydeligvis vanskelige greier for enkelte. Trist, fordi det er de som fortjener det minst dette går mest utover.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Angrer på at jeg kjøpte meg sesongkort i år kjenner jeg. Skulle bare sneket meg inn som jeg gjorde ifjor, mye lettere system enn det sesongkortgreiene.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ikke så mange dager siden jeg fikk bekjed att jeg klagde for mye på en hvis person i LSK som har ansvaret for dette latterlige opplegget som skulle gjøre att adgang til åråsen skulle gå fortere og lettere av ett par personer her inne.
For si det igjen, den mannen er ikke kompetent til jobben han har og bør straks søke profesjonell hjelp fra folk som vet hvordan man skal få ett slikt system til å fungere.
PS! har enda ikke fått bekjed på hvilken av kortene mine som er barn og voksen, selv om det ble lovet oppklart før kampstart på onsdag pr. epost.Kommentar
-
Det ble en ny runde med "LSK gjør ting de ikke kan" - billetter og kø.
Man skulle tro det var åpenbart, spesielt hvis man evnet å trekke erfaringer fra NM i kø i høst, at man tydelig opplyser hvor man ønsker at folk skal stille seg i kø - spesielt hvis det er et annet sted enn der man gikk tidligere.
Mens jeg sto i den timeslange køen for å få sesongkortet jeg burde ha fått i postkassa mi, så kunne jeg observere hvor dyktige LSK er til å holde tilbake informasjon som var en forutsetning for at køsystemet skulle fungere - "I år er det ny inngang for alle på Notar". Det skulle det stått vakter og kauka FORAN der køen inn til RB-tribunen startet. Det skal ikke være sikkerhetsvaktsklappepåkroppenmannen sin oppgave - stakkars jævel, han måtte vise bort sinnsykt mange allerede godt irriterte køståere.
Det samme problemet hadde man ved Notar-inngangen. Alle som skulle lenger inn på Notar-tribunen hadde egne innganger, men havnet i samme kø som KFL pga null informasjon. Først fire meter fra KFL-inngangen sto det en vakt og sendte folk videre. Han skulle fulgt køen bakover og rettledet folk slik at de kom seg dit de skulle.
Det hjelper forsvinnende lite med nytt billettsystem (som man plasserer under åpen himmel for å gjøre avlesing av billett mest mulig trøblete), når LSK ikke ser at det viktigste er å få folk i rett kø til å begynne med. Hvis folk slipper å stå i flere køer enn de absolutt må, så hjelper det ekstremt mye på alle køene. Helt sant!Ja til pause i pausen!Kommentar
Kommentar