Sesongkort 08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Det er et sykt bra tilbud fra LSK igjen. Men i år var det enda sykere.

Uten at enkeltbillettprisene på Kanarifeltet går opp i 2008, så kostet Kanarifeltsesongkort 2007 bare 1200 kr, mot 1350 for neste år. I år fikk man 6 kampers rabatt. Neste år er det 5 kampers rabatt.

Kilde: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ght=sesongkort
    Jeg vet ikke om du tolka dette som negativt eller positivt, men jeg synes prisen er veldig bra.

Prisen var forøvrig 1200,- før nyttår og 1400,- kr etter nyttår for sesongkort 2007 vel og merke.

Det nye jeg regisrerte meg nå er at man innfører familie sesongkort midt på RB tribunen, noe som bør gjøre at RB blir ren LSK tribune neste år

Kommentar

• Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

Jeg skal ha sesongkort, som hvert eneste år...

Kommentar

• vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

Opprinnelig skrevet av KFL109
        • De som har sesongkort i år vil få personlig brev med mulighet for fornyelse og kan inntil videre ta det med ro
        • Prisen på Kanarifeltet blir 1350 kroner for voksne, 700 for barn/honnør
        Kan noen svare på (bekrefte) om også de med sesongkort på KFL-feltet blir tilskrevet. Det var noen på kampen i går som trodde at bare de med nummererte plasser som ville bli tilskrevet.

Kommentar

• KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

Opprinnelig skrevet av vollafugl
          [/list]Kan noen svare på (bekrefte) om også de med sesongkort på KFL-feltet blir tilskrevet.
          Jeg fikk i hvert fall brev i fjor, så det tar jeg som en selvfølge!
          Vidar Evje

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Alle som har hatt sesongkort de seks siste sesongene, med resultatene 7-7-7-4-4-4, bør etter min mening få gratis kort neste år. Maken til lojale og godtroende tilhengere skal man lete lenge etter.

Hvordan orker vi år etter år...?

Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Alle som har hatt sesongkort de seks siste sesongene, med resultatene 7-7-7-4-4-4, bør etter min mening få gratis kort neste år. Maken til lojale og godtroende tilhengere skal man lete lenge etter.
              På den annen side er vi ett av bare to lag som har havnet på øverste tabellhalvdel hvert eneste år i dette årtusenet. Ålreit, vi savner oppturer. Men det er mange supportere som har verre opplevelser enn fjerdeplasser.

Kommentar

• arni
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2007
                • 109

blir det salg av sesongkort bere på bilettluka eller er det mulig og kjøpe det ett sted i Lillestrøm og?!?

Kommentar

• RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

Opprinnelig skrevet av Tony
                  Jeg vet ikke om du tolka dette som negativt eller positivt, men jeg synes prisen er veldig bra.
                  Jeg syns sesongkortprisen på Kanarisesongkort er veldig bra neste år. Det er det ingen tvil om!

Men jeg synes også at 150 kr. billigere i fjor var utrolig bra og enda bedre.

Jeg reagerer litt når noen framstiller det som en nyhet at sesongkortprisene er knallgode neste år, når vi kjørte en gigantaksjon på Forumet i et halvt år i fjor. På priser som var enda bedre. Og når det ikke ga seg utslag i et veldig godt sesongkortsalg, da har jeg dempa forventninger til neste års sesongkortsalg også. Det er mulig mattekunnskapene er ekstremt dårlige og at noen er så tette i nøtta at det tar mange år før man innser at man burde ha sesongkort. Sånn sett har jeg et håp om at det vil øke på en beskjeden måte i mange år. Dersom dagens prispolitikk videreføres.

Takk til Anders Riiber! Jeg holder han ansvarlig for de gode prisene.
                  RoyVaadal.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Er det noe å lure på? Har du kortet slipper du helveteskøen hver gang du skal på match, og du får garantert cupfinalebilletter (dvs annenhvert år)...

Dessuten slipper vi med kort de 40 trådene om finalebilletter...
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Er det noe å lure på? Har du kortet slipper du helveteskøen hver gang du skal på match, og du får garantert cupfinalebilletter (dvs annenhvert år)...

Dessuten slipper vi med kort de 40 trådene om finalebilletter...
                      Må ikke glemme at vi slipper mas før storkampa med lukket salg.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        Jeg reagerer litt når noen framstiller det som en nyhet at sesongkortprisene er knallgode neste år, når vi kjørte en gigantaksjon på Forumet i et halvt år i fjor. På priser som var enda bedre.
                        • Prisen er 50 spenn billigere enn under store deler av gigantaksjonen sist.
                        • I skrivende stund har ennå ikke alle skaffa seg cupfinalebillett. Når man veit at sesongkortinnehavere kunne rusle rolig bort til kassa og skaffe cupfinalebillett uten stress og angst kan dette gi et helt annet trøkk over årets gigantaksjon.
                        • Nytt år, nye muligheter. Inntil 5 gratiskamper i 2008 er en nyhet - ja, faktisk en knallgod en!
                        Vidar Evje

Kommentar

• El_Cabron
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2007
                          • 218

Jeg skulle ønsket de kunne senke prisene med noen hundringser på den andre tribunene også, slik at det hadde vært større rift om disse også. Tror det kunne løftet salget en god del, og i tillegg hadde det sikkert blitt mer liv på disse tribunene også.
                          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

Kommentar

• Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

Hvorfor kan man ikke kjøpe sesongkort på RB?

Kommentar

• Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

Jeg bestilte sesongkort for 2008 og betalte depositumet da jeg kjøpte cupfinalebillett. Det blir et dyrt sesongkort i og med at ikke for vært så mye på Åråsen neste år. Men LSK trenger pengene, og jeg ville være helt sikker på å få cupfinalebillett.

Hvor mange sesongkort klarer vi å selge? Lyn solgte vel noen flere enn oss før sesongen i år, den ydmykelsen finner jeg meg ikke i, LSK bør som klubb selge minst 6000 sesongkort. Det tror jeg vi kan klare i år.

Kommentar

• Fetsundramp
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 111

Priser sesongkort??

Er det noen her som vet når i dag salget åpner på Billettluka.no? Noen som har priser til andre tribuneseksjoner enn Kanari-Feltet?
                                2009 - Året det skal skje!

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Billettluka har sine teknikse problemer, jeg får ikke kjøpt sesongkort på feltet nå ihvertfall. merkelig at det år etter år skal være så forbanna vanskelig. En skulle nesten tru at de ikke vil ha oss som kunder...

Beklager, vi opplever tekniske problemer for øyeblikket.
                                  Vennligst forsøk igjen litt senere
                                  Petter

Kommentar

• CLAYTONZANE
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jul 2005
                                    • 74

teknisk feil hos billettluka.no Siden er oppe igjen om en time snakket med de på 820 xxxxxx nummer.

Tenkte at det er greit og vite slik at flere slipper og bruke 11 kr minuttet for og spørre hva som foregår.
                                    nei og nei

Kommentar

• KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

Opprinnelig skrevet av Fetsundramp
                                      Noen som har priser til andre tribuneseksjoner enn Kanari-Feltet?
                                      All informasjon om sesongkort finnes på lsk.no: http://www.lsk.no/?did=9102913 . Også lagt inn i nyhetstråden.
                                      Vidar Evje

Kommentar

• arni
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2007
                                        • 109

driver og skal bestille kort nå.. men når jeg trykker kfl ståplasser kommer det opp unummerert og så skjer det ikke noe mere... og klikker jeg bort den kommer jeg ikke videre Hva skyldes det?? Fikk til

Kommentar

• wænk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 2244

Opprinnelig skrevet av arni
                                          driver og skal bestille kort nå.. men når jeg trykker kfl ståplasser kommer det opp unummerert og så skjer det ikke noe mere... og klikker jeg bort den kommer jeg ikke videre Hva skyldes det?? Fikk til
                                          Ble lurt av den der jeg og.. Lett å ikke legge merke til den Fortsett-knappen, ved siden av den store Unummerert-boksen
                                          Last edited by wænk; 05.11.2007, 18:13. Begrunnelse: leif
                                          If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

Working...